Bekijk volle/desktop versie : >>> Zusters Speciaal Voor Jullie Klik <<



28-03-2010, 22:25

Mijn lieve zuster en mijn dierbare vriendin in de Islam,

Ik richt mij tot elke zuster, aangezien jullie allemaal één voor één mijn zusters zijn in de Islam. Of je nou klein bent, of groot, donker, getint of blank, het maakt niet uit. Je bent mijn zuster in de Islam en dat is hetgene dat telt en dat is ook waarom ik je zo waardeer. Misschien ben je een zuster die ik regelmatig spreek, of een zuster die ik af en toe zie, of een zuster die ik al een lange tijd niet meer gesproken heb, weet dat het niet uitmaakt waar je ook bent, jij mijn lieve zuster, bevindt zich in mijn hart en dankzij de Leiding van Allaah kan ik jou mijn zuster in de Islam noemen.

Ik hou van jou terwille van Allaah mijn zuster, en hoe vaak het ook wordt gezegd, weet dat ik dit oprecht meen tegenover jou.

O, mijn lieve zuster,

Jij die je soms alleen en verlaten voelt..
Jij die soms niet meer weet wat te doen..
Jij die soms in twijfel verkeert over bepaalde zaken waarvan je diep in je hart weet dat het de waarheid is..
Jij die soms liever op wilt geven omdat je denkt dat je het allemaal niet meer aankunt..

WEET, mijn lieve zuster,
Dat Allaah jou, mij en de andere moslims nóóit, maar dan ook nóóit zal belasten met iets wat wij niet aankunnen.

Allaah zegt in de Quran:

'' Allaah belast niemand dan volgens zijn vermogen.'' (Al Baqarah: 286)

Wij kunnen het allemaal aan, mijn lieve zus! Allemaal! Maar het is aan ons of wij ervoor gaan, of niet..

Problemen zijn er juist om jou en mij te testen. Zie het als een gunst.
Met problemen kun je jezelf bewijzen tegenover Allaah en dan kun je Allaah laten zien hoeveel je werkelijk van Hem houdt.

Hij heeft JOU prachtige ogen, oren, een neus en een mond gegeven.
Benen om mee te lopen, armen om mee te dragen en te werken, en ogen om de prachtige schepping van Hem te bekijken.

Hij, die JOU de Leiding in de Islam heeft gegeven nodigt jou uit naar;

- Rivieren van Honing,
- Rivieren van Melk,
- Rivieren van Wijn,
- Gouden armbanden en Parels,
- Gewaden van zijde,
- Stromende bronnen,
- Verhoogde rustbanken,
- Gereedgezette bekers,
- In rijen gezette kussens,
- Uitgerolde tapijten, en ga zo maar door..

O, mijn lieve zuster, verlang jij hier dan niet naar? Verlang jij er dan niet naar om als een prinses te leven tussen al deze eeuwige geneugtes? Geloof jij dan niet dat Allaah jou dit kan geven, indien jij Hem oprecht aanbidt?

Laten we verder kijken naar waar Allaah ons toe uitnodigt;

- Hooggelegen Tuinen met heerlijke vruchten..
- Paleizen en diamanten en kristalen..
- De temperatuur zal precies goed zijn: niet te koud, en niet te warm..
- Het zal ruiken naar heerlijk geurende Musk.

En het beste van alles,
We zullen Allaah mogen aanschouwen!

We zullen Allaah Subhanahoe Wa Ta'ala mogen aanschouwen! Het Gezicht van onze Schepper, Subhan Allaah, is wat wij dan mogen aanschouwen!

Sta hier toch eens bij stil..
KOM OP!!!
Sta hier NU EVEN BIJ STIL...

We bevinden ons nu in een gevangenis, genaamd; De Wereld.
Deze wereld staat ons in de weg om naar Allaah te kunnen kijken!

O, mijn lieve zuster, verlang jij hier dan niet naar?

Dit is wat Allaah jou beloofd heeft, indien jij je best voor Hem doet.
Hij heeft recht op jouw aanbidding, alleen Hij. Niemand anders.

Dus waarom keer je niet gewoon terug naar Allaah en verlaat je hetgene waarnaar shaytan toe uitnodigt? Allaah heeft je zoveel moois gegeven, waarom geef je niet de aanbidding aan Hem die hij van je vraagt terug? Wij zullen nooit Allaah terug kunnen betalen, voor alles wat Hij aan ons geeft. Zijn gunsten zijn ontelbaar, en Hij heeft ons zeker begunstigd, durf niet te zeggen dat dat niet zo is.

Alsjeblieft mijn zuster, grijp deze kans en zorg ervoor dat al deze prachtigheden jou niet voorbij zullen gaan..

Wij kunnen het allemaal krijgen mijn lieve zus, allemaal.
Het kan.. als we willen.. voor ons zijn..

Want denk je eens in mijn lieve zus, dat wanneer de Dag van de Afrekening komt, en je niet meer terug kunt keren naar dit wereldse leven. Op dat moment zou je wensen dat je nog de tijd had om goede daden te verrichten, nietwaar? Dan zou je daden waar Allaah niet van houdt achter wegen laten en dan zou je geen moment twijfelen om Allaah tevreden te stellen..

Waarom grijpen we die kans niet nu? Waarom uitstellen, en uitstellen, en uitstellen, en oja.. en nog eens, UITSTELLEN..

Als het goed is, ben je NU nog in leven.
Als jij straks deze brief afsluit, wat ga je dan doen?

Ga je iets verrichten waar Allaah van houdt? Of iets wat Hij verafschuwt? Nou?..

Mijn lieve zuster,
Als jij straks deze brief verlaat, wat ga je dan doen met de woorden die ik je nu allemaal aan het geven ben? Gaan ze het ene oor in, en het andere oor weer uit? Gooi je ze achter je en ga je verder met zaken die hieraan tegenstrijdig zijn?

Mijn lieve zuster,
Jij kent de Islam,
Jij hebt de Islam,
Hou deze dus stevig vast,
En laat niet meer los.

Hoe graag je ook wilt genieten in dit leven, hoe graag je ook wilt stoppen met het zwoegen en zweten in deze wereld voor het Hiernamaals, weet mijn lieve zuster, dat je er bijna bent!

GEEF NU NIET OP!!

Je bent ver gekomen, en je weet heel goed dat DIT de Waarheid is.
Hoeveel zonden je ook al hebt begaan, en hoeveel zonden je ook nog zal begaan. Jij en ik weten heel goed dat het Woord van Allaah, de Waarheid is. Laten we elkaar niet meer tegenspreken! Laten we streven naar het beste van het beste. Laten we stevig vasthouden aan de Waarheid..

En deze ligt alleen bij Allaah.. Onze Schepper.. Onze ALLES..

Mijn lieve zuster,
wat gaat het worden..

De keus is aan jou en mij,

DJENNAH

OF

DJEHENNEM?
Meer opties zijn er niet en dat weet je..

Denk na voordat je iets doet,
En leef voor Allaah alleen.

Met veel zusterliefde,


Van een zuster die er op hoopt dat jouw thuis het Paradijs zal zijn..


28-03-2010, 22:31


salaam wa alaikoem...

djazaak allah ou ghairan mijn lieve zuster voor het openen van deze topic.
moge Allah soubhan wa ta'ala jou belonen met het paradijs!!

28-03-2010, 22:31
Mascha'allah!Moge Allah Swt jou belonen voor het plaatsen van dit verhaal,en moge Allah Swt ons vegeven & leiden na het juiste pad.



ghair inscha'allah!

28-03-2010, 22:35

Citaat door rachida_90:
salaam wa alaikoem...

djazaak allah ou ghairan mijn lieve zuster voor het openen van deze topic.
moge Allah soubhan wa ta'ala jou belonen met het paradijs!!


Alekom A Selaam.

Geen dank mijn lieve zuster.
Bekijk de eerste link van mijn ondertekening.
Heel leerzaam.
Ghairinchaallah.

Amien op je du3a.
Moge Allah jullie alle ook belonen voor het lezen en gebruik maken van de waardevolle nutige tekst


28-03-2010, 22:36



Citaat door nadiamocro16:
Mascha'allah!Moge Allah Swt jou belonen voor het plaatsen van dit verhaal,en moge Allah Swt ons vegeven & leiden na het juiste pad.



ghair inscha'allah!



Amien Ya Rabby Alhalamien.


28-03-2010, 22:37
Moge Allah - Sub7anaah Ouata3alaah - ons het Paradijs laten betreden, Insha'Allah.

28-03-2010, 22:39

Citaat door Meisske:
Moge Allah - Sub7anaah Ouata3alaah - ons het Paradijs laten betreden, Insha'Allah.



Amien Ya Rabby Elhalamien.!


28-03-2010, 22:40
Je hebt 100% gelijk.

bedankt voor het plaatsen.
Moge allah swt je belonen. amien

28-03-2010, 22:41

Citaat door missy-marociia:
Je hebt 100% gelijk.

bedankt voor het plaatsen.
Moge allah swt je belonen. amien



Allahoema-Amien Zuster.
En jullie Alle ook.

Amien.


28-03-2010, 22:44
Masha'Allah, ik heb het met een glimlach gelezen. Wauwie, een krachtige tekst,met een indrukwekkende moraal.

Dzakka allaah oe gair voor het plaatsen oegt

Salamoe aleikoem warahmutulahi

Reiziger

28-03-2010, 22:47

Citaat door Reizigerfildeen:
Masha'Allah, ik heb het met een glimlach gelezen. Wauwie, een krachtige tekst,met een indrukwekkende moraal.

Dzakka allaah oe gair voor het plaatsen oegt

Salamoe aleikoem warahmutulahi

Reiziger


Machaallah.


28-03-2010, 23:23
ik hou ook van jou Allahi noerek

28-03-2010, 23:28



Citaat door oemlidlbrood:
ik hou ook van jou Allahi noerek


Alhamdoelilah.