Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk weet iemand wat ik moet doen



Pagina's : [1] 2

08-07-2004, 12:00
Salaam

Ik ben 21, heb nooit veel last gehad van acné en altijd een gezonde huid gehad.
Maar sinds 2 weken heb ik er last van. Het begon de dag na dat ik naast een vrouw heb gezeten die ENORM jaloers is op me. Nadat ik weg was is ze naar mijn verloofde en zijn familie gegaan en heeft ze gezegd dat ik geen mooie huid heb enz... mijn verloofde en zijn familie hebben haar geantwoord dat dit niet waar is, dat ik wel een goeie huid heb en dat zij moest oprotten.
De dag na deze gebeurtenis ben ik opgestaan met veel pukkeltjes op mij gezicht en ze willen niet verdwijnen.
Heeft ze iets van magie op me uitgeoefend ofzo???
Of kan het misschien van de stress zijn?
Ik weet niet hoe ik er nu vanaf geraak....
beslama

08-07-2004, 12:11


Ik zou 't echt niet weten..

Lay shafiek :blauwkus:

08-07-2004, 12:12
Oh wat erg voor je meid!

tja ik zou t ook niet echt weten!

doe doe3a ofzo!

Allah j shafiek!

08-07-2004, 13:38
wajouw kunnen ze dat tegen woordig ook al wajouw

allah sfiek

08-07-2004, 13:57


Allah ie shefek

Als zij inderdaad degene is die dit heeft veroorzaakt, dan zal ze ervoor gestraft worden Insha'ALLAH

08-07-2004, 15:03
Oow wat erg om dit te horen...het zou idd wat met haar te maken kunnen hebben..ik hoop het natuurlijk niet.
Ik weet niet of je op vakantie gaat...maar in Marokko zou je elghasoel kunnen kopen...witte elghasoel...

Het schijnt best duur te zijn, maar je hebt er niet veel van nodig en naar horen zeggen helpt het echt.
Je huid wordt erdoor hersteld...
Suc6 in ieder geval

08-07-2004, 16:00
Salaam,

Hé meid echt erg hoor ik voel met je mee, ja je hebt idd sommige mensen die je het boze oog kunnen toewerpen. Maar het brein werkt ook op mysterieuze wijze, het kan nml zijn dat je onbewust die woorden hebt op je hebt in laten werken en je heb. M.a.w. je geloofde er heel sterk in dat zij een slechte invloed op je huid kon hebben, waardoor dat ook gebeurt omdat je die signalen naar je hersens stuurd. Klinkt misschien raar, maar het kan echt.

Het eerste wat ik zou doen is jezelf ervan overtuigen dat dat vrouwtje niet over zulke macht heerst en dat het gewoon toeval is en dat het inchallah vanaf nu weer beter zal worden.

Gair inchallah

08-07-2004, 19:19
[QUOTE]Origineel gepost door Poppetje_1
Oow wat erg om dit te horen...het zou idd wat met haar te maken kunnen hebben..ik hoop het natuurlijk niet.
Ik weet niet of je op vakantie gaat...maar in Marokko zou je elghasoel kunnen kopen...witte elghasoel...

Het schijnt best duur te zijn, maar je hebt er niet veel van nodig en naar horen zeggen helpt het echt.
Je huid wordt erdoor hersteld...
Suc6 in ieder geval [/QUOWTE]


Wat is elghasoel??
Is dat een creme , en waar kan je dat halen in marokko.

08-07-2004, 19:37
IK zou het ook graag willen weten...

08-07-2004, 19:42
stress kan zeker voor huiduistlag zorgen. Een vriendin heeft dat van mij voor haar examens of andere spannende periodes.

08-07-2004, 20:00

Citaat:
Origineel gepost door madame_hind
Salaam

Ik ben 21, heb nooit veel last gehad van acné en altijd een gezonde huid gehad.
Maar sinds 2 weken heb ik er last van. Het begon de dag na dat ik naast een vrouw heb gezeten die ENORM jaloers is op me. Nadat ik weg was is ze naar mijn verloofde en zijn familie gegaan en heeft ze gezegd dat ik geen mooie huid heb enz... mijn verloofde en zijn familie hebben haar geantwoord dat dit niet waar is, dat ik wel een goeie huid heb en dat zij moest oprotten.
De dag na deze gebeurtenis ben ik opgestaan met veel pukkeltjes op mij gezicht en ze willen niet verdwijnen.
Heeft ze iets van magie op me uitgeoefend ofzo???
Of kan het misschien van de stress zijn?
Ik weet niet hoe ik er nu vanaf geraak....
beslama
Het kan een uitslag zijn ofzo? Magie .. hmm Ik zelf geloof daar niet in. Wa Allahoe a'lem

08-07-2004, 23:48

Citaat:
Origineel gepost door Sabrina24
[QUOTE]Origineel gepost door Poppetje_1
[B]Oow wat erg om dit te horen...het zou idd wat met haar te maken kunnen hebben..ik hoop het natuurlijk niet.
Ik weet niet of je op vakantie gaat...maar in Marokko zou je elghasoel kunnen kopen...witte elghasoel...

Het schijnt best duur te zijn, maar je hebt er niet veel van nodig en naar horen zeggen helpt het echt.
Je huid wordt erdoor hersteld...
Suc6 in ieder geval [/QUOWTE]


Wat is elghasoel??
Is dat een creme , en waar kan je dat halen in marokko. [/B]
Elghasoel zijn kleistenen...deze stenen moet je mengen met water en dan krijg je een soortige papje. Het wordt als haarmasker/lichaamsmasker gebruikt. Dit is dan de gewone ghasoel( oftewel zwarte kleistenen) Jij hebt ghasoel elbjad nodig...oftewel witte ghasoel.
Ik zelf kom uit tetouan en daar kan je het bij een kruidenierswinkel kopen. Hij verkoopt verscheidene soorten specerijen enzo.
Ik weet niet waar jij vandaan komt...maar je moet het bij zo een soortige winkel proberen...
Veel suc6

09-07-2004, 00:59


Thanx a lot meiden voor al het advies!!!!

Ik vertrek deze zomer niet naar maroc, pas in het najaar maar ik ga aan mijn moeder vragen of ze het kan meebrengen voor me.
Ik hoop dat alles weer normaal wordt, ik ga me eerst en vooral proberen relaxen dat alle stress verdwijnt.Daarvoor moet ze me eerst wel met rust laten en stoppen met me te stalken.

Beslama bousa

09-07-2004, 02:04
Thanx

09-07-2004, 16:01
Tip voor je: geloof me als ik zeg dat een ander je niet kan controleren. Vertrouw erop dat alleen jij bepaald wat er met jezelf gebeurd, JIJ bent de baas over jezelf. Verder kan je bidden naar Allah en vragen om extra bescherming. Realiseer je dit goed en dan kan zwarte magie je niet schaden!

Pagina's : [1] 2