Bekijk volle/desktop versie : Studie HBO Toegepaste psychologie & wiskunde.



Pagina's : [1] 2 3

28-03-2010, 21:42
Hooi, zijn er mensen die deze opleiding volgen of die deze opleiding willen gaan doen? Vroeg me namelijk af of je echt wiskunde in je vakkenpakket moet hebben.

Ik hoor van iedereen iets anders en wil het ff zeker weten. En is de opleiding te doen zonder dat je wiskunde hebt gehad?

28-03-2010, 22:35


Reageren is gratis hoor.. en kost je 3 seconden van je tijd

28-03-2010, 23:12
Ik las op de site van hogeschool leiden dat de havo leerlingen wel wiskunde moeten hebben, en de mbo leerlingen niet...

30-03-2010, 01:08

Citaat door Scarneck:
Ik las op de site van hogeschool leiden dat de havo leerlingen wel wiskunde moeten hebben, en de mbo leerlingen niet...


Ja dat las ik ook, maar ik heb van een coördinator gehoord dat ze hier niet zo moeilijk omdoen, of dat je er een cursus wiskunde bij moet nemen. Maarja, dan weet ik het nog niet zeker.

30-03-2010, 01:08



Citaat door Treinrit:
Ik zie dat hier iemand de opleiding doet mischien heb je er wat aan

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3146847


Theenkyoe.

30-03-2010, 01:16

Citaat door 7ower_ayourinou:
Ja dat las ik ook, maar ik heb van een coördinator gehoord dat ze hier niet zo moeilijk omdoen, of dat je er een cursus wiskunde bij moet nemen. Maarja, dan weet ik het nog niet zeker.


Ik heb het op de opendag van het hva gevraagd en daar hoefde de mbo studenten geen wiskunde te hebben.

Maar ik wil het sowiso in leiden doen en daar hoeft t blijkbaar ook niet, en je kan idd altijd nog een cursus nemen!

30-03-2010, 11:11

Citaat door 7ower_ayourinou:
Hooi, zijn er mensen die deze opleiding volgen of die deze opleiding willen gaan doen? Vroeg me namelijk af of je echt wiskunde in je vakkenpakket moet hebben.

Ik hoor van iedereen iets anders en wil het ff zeker weten. En is de opleiding te doen zonder dat je wiskunde hebt gehad?



Ik denk dat je je keuze niet moet af laten hangen van wiskunde. Ookal ligt wiskunde je neit als je er tijd in steekt, dan ga je het van zelf onder de knie krijgen.

Ik ben zelf een psychologie studente en heb in het verleden de keuze gemaakt om niet voor psychologie te kiezen omdat ik zo slecht ben in wiskunde en dat ik er niks van begrijp. Maar ben er alsnog aan begonnen, en het valt mee wat betreft wiskunde. Als je er iets meer tijd in steekt dan krijg je het van zelf onder de knie

30-03-2010, 13:21

Citaat door nisrin83:
Ik denk dat je je keuze niet moet af laten hangen van wiskunde. Ookal ligt wiskunde je neit als je er tijd in steekt, dan ga je het van zelf onder de knie krijgen.

Ik ben zelf een psychologie studente en heb in het verleden de keuze gemaakt om niet voor psychologie te kiezen omdat ik zo slecht ben in wiskunde en dat ik er niks van begrijp. Maar ben er alsnog aan begonnen, en het valt mee wat betreft wiskunde. Als je er iets meer tijd in steekt dan krijg je het van zelf onder de knie



Dat is fijn om te horen, ik twijfelde ook door wiskunde maar ik ga het alsnog gewoon doen...

Bevalt de opleiding voor de rest wel?

30-03-2010, 13:23
Hogeschool Leiden is echt een kutschool. En de opleiding TP is ook bullshit.

Tenzij je uit een boerengehucht komt dan zal de school je waarschijnlijk wel bevallen.

PS: Sorry voor m'n taalgebruik but i'm just saying the truth.

30-03-2010, 13:25

Citaat door MissPerfect:
Hogeschool Leiden is echt een kutschool. En de opleiding TP is ook bullshit.

Tenzij je uit een boerengehucht komt dan zal de school je waarschijnlijk wel bevallen.

PS: Sorry voor m'n taalgebruik but i'm just saying the truth.



Is het zo ergg?

Ik was naar de open dag in amsterdam geweest, die school was zoo klein en ik voelde me helemaal niet thuis daar, vandaar dat mijn keuze toen viel op Hogeschool Leiden

30-03-2010, 13:32

Citaat door Scarneck:
Is het zo ergg?

Ik was naar de open dag in amsterdam geweest, die school was zoo klein en ik voelde me helemaal niet thuis daar, vandaar dat mijn keuze toen viel op Hogeschool Leiden


Wil je niet bang maken ofzo hoor en het is natuurlijk nog altijd jouw eigen keuze. Maar ik heb me in dat jaartje HSL geen enkele x thuis gevoeld. Vond het allemaal zo nep en gemaakte sfeer. Studenten zijn allemaal van die Hollandse kakkers die ieder weekend uitgaan en zich helemaal lam zuipen. Docenten van TP sporen niet. Maar dit is mijn mening en iedereen ervaart het natuurlijk anders.

30-03-2010, 13:35

Citaat door MissPerfect:
Wil je niet bang maken ofzo hoor en het is natuurlijk nog altijd jouw eigen keuze. Maar ik heb me in dat jaartje HSL geen enkele x thuis gevoeld. Vond het allemaal zo nep en gemaakte sfeer. Studenten zijn allemaal van die Hollandse kakkers die ieder weekend uitgaan en zich helemaal lam zuipen. Docenten van TP sporen niet. Maar dit is mijn mening en iedereen ervaart het natuurlijk anders.



Ja ik begrijp wel wat je bedoelt, ook niet echt mijn ding hoor...
Dat er veel kakkers op school zaten dat had ik al gehoord ja maar ik dacht misschien zal het wel wat meer gemengd worden na de vakantie, wel jammer want volgens mij is het wel een grote nette school.

Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen voor een jaartje en anders veranderen van locatie ofzo als het echt niet goed zit

30-03-2010, 14:49



Citaat door Scarneck:
Dat is fijn om te horen, ik twijfelde ook door wiskunde maar ik ga het alsnog gewoon doen...

Bevalt de opleiding voor de rest wel?



HEt bevalt heel erg alleen doe ik het niet op hbo niveau maar WO

30-03-2010, 14:55

Citaat door nisrin83:
HEt bevalt heel erg alleen doe ik het niet op hbo niveau maar WO



Oh oke op die manier, het verschilt nogal heb ik gehoord, de opleiding op hbo niv en WO

31-03-2010, 00:08

Citaat door Scarneck:
Ik heb het op de opendag van het hva gevraagd en daar hoefde de mbo studenten geen wiskunde te hebben.

Maar ik wil het sowiso in leiden doen en daar hoeft t blijkbaar ook niet, en je kan idd altijd nog een cursus nemen!


Aah oké, gelukkig. Ik wil het waarschijnlijk in eindhoven doen.. de rest is te ver en verder ken ik eigenlijk geen andere scholen waar je deze opleiding kan volgen op hbo niveau.

Pagina's : [1] 2 3