Bekijk volle/desktop versie : ??Verscentrum Tanger???



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8

10-04-2010, 11:59
Deze tanger zal worden aangeklaagd.

Deze man maakt alle winkels in zijn omgeving kapot door zijn producten te verkopen onder de inkoopprijs. Er schijnen al enkele winkels een rechtszaak te hebben aangespannen tegen deze zeer oneerlijke concurrentie.

Het schijnt dat deze tanger een conflict heeft met yakhlaf iets verderop op de vlugtlaan. Als ze dat willen uitvechten moeten ze dat in de boksring doen.

Overigens heeft verscentrum ook een turkse eigenaar. Ze zijn er met zijn tween. een marokkaan en een turk.

Dus beste mensen boycot deze man. Want je helpt hem slechts om andere winkels kapot te maken.

10-04-2010, 12:57


Dat onder inkoopprijs verkopen snap ik ook echt niet. Iets is hier niet helemaal zuiver nee.

10-04-2010, 13:09
als mensen het daar goedkoop kunnen krijgen waarom niet vooral met deze crisis

10-04-2010, 16:39

Citaat door 25Lady:
Je klinkt als een concurrent die momenteel al zijn klanten heeft verloren


misschien is hy van yakhlaff die flink in omzet achteruit is gegaan in amsterdam door verscentrum tanger!!

10-04-2010, 20:57



Citaat door AbdulKhaaliq:
Deze tanger zal worden aangeklaagd.

Deze man maakt alle winkels in zijn omgeving kapot door zijn producten te verkopen onder de inkoopprijs. Er schijnen al enkele winkels een rechtszaak te hebben aangespannen tegen deze zeer oneerlijke concurrentie.

Het schijnt dat deze tanger een conflict heeft met yakhlaf iets verderop op de vlugtlaan. Als ze dat willen uitvechten moeten ze dat in de boksring doen.

Overigens heeft verscentrum ook een turkse eigenaar. Ze zijn er met zijn tween. een marokkaan en een turk.

Dus beste mensen boycot deze man. Want je helpt hem slechts om andere winkels kapot te maken.


jaloers

ah wordt tog ook niet aangeklaagd omdat het zo goedkoop is

Wel zielig hoor, kunnen die andere winkels niet concurreren ofzoow.

Trouwens Tanger is van een marokaan!!

10-04-2010, 21:43
Gehakt 2.50 per kilo
kip 3 voor 6 euro
drumsticks 2.75 voor 1 kilo


vandaag gehaald, hoop voor ze dat ze eerlijk zijn.

11-04-2010, 15:25

Citaat door boyfrommaroc:
misschien is hy van yakhlaff die flink in omzet achteruit is gegaan in amsterdam door verscentrum tanger!!




Lekker voor ze!!

11-04-2010, 15:28

Citaat door AbdulKhaaliq:
Deze tanger zal worden aangeklaagd.

Deze man maakt alle winkels in zijn omgeving kapot door zijn producten te verkopen onder de inkoopprijs. Er schijnen al enkele winkels een rechtszaak te hebben aangespannen tegen deze zeer oneerlijke concurrentie.

Het schijnt dat deze tanger een conflict heeft met yakhlaf iets verderop op de vlugtlaan. Als ze dat willen uitvechten moeten ze dat in de boksring doen.

Overigens heeft verscentrum ook een turkse eigenaar. Ze zijn er met zijn tween. een marokkaan en een turk.

Dus beste mensen boycot deze man. Want je helpt hem slechts om andere winkels kapot te maken.


Ga toch ergens anders een potje zitten janken.

Hebben ze allemaal aan hun zelf te danken, moeten ze maar hun spullen wat goedkoper weg doen!

11-04-2010, 21:08
Ben vandaag ook bij Tanger geweest. Heb veel spullen gekocht.
Eindelijk een keer gezond mooi vlees en ook nog eens lekker goedkoop. Wat dat boycotten betreft: Nederland heeft een vrije economie, gezonde concurrentie is alleen maar goed.

PS: Yakhlaf ik leef met je mee .

11-04-2010, 21:42

Citaat door marokkaanse240:
Gehakt 2.50 per kilo
kip 3 voor 6 euro
drumsticks 2.75 voor 1 kilo


vandaag gehaald, hoop voor ze dat ze eerlijk zijn.



Dat zegt genoeg om geen vlees daar te halen.

Wat is zijn winst dan? 2,50 voor gehakt

Volgens mij klopt er iets niet. Zodra iets goedkoop is zeggen mensen gelijk het is lekker.

Ik ben heeeeeeeeeeel erg kieskeurig als het om vlees gaat.

Mensen die van lekker eten houden, laat ons weten hoe het vlees smaakt.

En vertel ons wat er allemaal te halen valt en tegen welke prijs. hahahaha

11-04-2010, 22:10

Citaat door Souss78:
Dat zegt genoeg om geen vlees daar te halen.

Wat is zijn winst dan? 2,50 voor gehakt

Volgens mij klopt er iets niet. Zodra iets goedkoop is zeggen mensen gelijk het is lekker.

Ik ben heeeeeeeeeeel erg kieskeurig als het om vlees gaat.

Mensen die van lekker eten houden, laat ons weten hoe het vlees smaakt.

En vertel ons wat er allemaal te halen valt en tegen welke prijs. hahahaha



Het vlees is heerlijk, en kun je wat specefieker zijn. Dus welke prijzen wil je weten, want ik zal deze week weer langs die winkel gaan.

11-04-2010, 22:15

Citaat door dinaatjuhh:
Ben vandaag ook bij Tanger geweest..



Was plein 40-45 vandaag open?

11-04-2010, 23:07



Citaat door 25Lady:
Was plein 40-45 vandaag open?


Nee, tanger wel en het was een marktdag.

11-04-2010, 23:17

Citaat door dinaatjuhh:
Nee, tanger wel en het was een marktdag.



Okeej.

12-04-2010, 12:11
Wat is het adres.

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8