Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid De knop omdraaien



Pagina's : [1] 2

28-03-2010, 17:04
Lieve Dames,

Vanaf morgen zal ik Inchallah beginnen met het verliezen van mijn kilo's. We moeten die knop omdraaien. Begin ik er morgen niet aan dan doe ik het nooit. Ik wil het Inchallah volhouden tot 30 Juni 2010. Ik wil graag 20 kilo afvallen maar ik weet dat dit niet echt mogelijk is om binnen 3 maanden te halen. Daarom doe ik het ook beetje bij beetje.

Door middel van op tijd te eten en veel te sporten kom ik er Inchallah wel. Verder wil ik geen zoetigheid meer en ook geen frisdranken.

Ik zal minstens 2 liter water per dag drinken. En 2 stukken fruit. Daarnaast 3 keer per dag eten en maar 1 tussendoortje.

Inchallah zal het mij lukken.

Voor de dames die mee willen doen: Jullie zijn van harte welkom


P.s. voor de dames waarvan het wel gelukt is om af te vallen. Tips zijn altijd welkom

28-03-2010, 17:26


I'll join you !

28-03-2010, 18:49
Ik ben ook van de partij,, was zoiezo van plan morgen te Beginnen inshaAllah en donderdag gaat mijn contract bij de sportschool van start.

Mijn doel is 10 kilo af te vallen voor 30 juni en InshaAllah gaat dat lukken

28-03-2010, 18:51

Citaat door waaiers_world:
Lieve Dames,

Vanaf morgen zal ik Inchallah beginnen met het verliezen van mijn kilo's. We moeten die knop omdraaien. Begin ik er morgen niet aan dan doe ik het nooit. Ik wil het Inchallah volhouden tot 30 Juni 2010. Ik wil graag 20 kilo afvallen maar ik weet dat dit niet echt mogelijk is om binnen 3 maanden te halen. Daarom doe ik het ook beetje bij beetje.

Door middel van op tijd te eten en veel te sporten kom ik er Inchallah wel. Verder wil ik geen zoetigheid meer en ook geen frisdranken.

Ik zal minstens 2 liter water per dag drinken. En 2 stukken fruit. Daarnaast 3 keer per dag eten en maar 1 tussendoortje.
Inchallah zal het mij lukken.

Voor de dames die mee willen doen: Jullie zijn van harte welkom


P.s. voor de dames waarvan het wel gelukt is om af te vallen. Tips zijn altijd welkom

Salam meid heel veel succes! Ik ben vandaag ook begonnen met gezond af te vallen, dus geen strikte dieet.

Ik wil ook 3 maaltijden eten, en proberen ook om weinig of geen brood te eten bij het avond maaltijd en ook KLEINERE PORTIES te eten.
Daarnaast geen frisdrank, maar ik wil mezelf wel 1 keer per week verwennen met iets lekkers. Maar dan wel met mate.

En Iedere dag min 30 min te trainen op de hometrainer en daarnaast nog buik spier oefeningen te doen. En proberen veel te lopen


Inshallah zal het ons wel lukken

28-03-2010, 18:52


Jullie zijn van harte welkom dames

Samen kunnen we het inchallah

28-03-2010, 18:54
Mag ik jullie vragen wat jullie nu wegen en wat jullie streefgewicht is?

28-03-2010, 19:10

Citaat door Ikramm_:
Mag ik jullie vragen wat jullie nu wegen en wat jullie streefgewicht is?



Ik weet niet precies hoeveel ik weeg. Ik ga dinsdag inchallah een weegschaal halen. Maar ik denk dat ik ongeveer 110 kilo weeg. Daarom wil ik eerst 20 kilo afvallen en daarna nog een keer 20 kilo afvallen Inchallah.

Hoeveel wegen jullie?

28-03-2010, 19:23
Ik zit denk ik rond de 64 kilo en het liefst weeg ik aan het eind van de rit 54 of 55 kilo

28-03-2010, 19:52
Ik doe mee maar ben wel vandaag begonnen.

Persoonlijk:
Gewicht: 71,0 kg.
Streefgewicht: 55,0 kg.
Gewenste Gewichtsverlies: 16,0 kg.

Eetschema:

Ontbijt:
- 1 beschuit zonder beleg.
- 1 glas water.

Middag:
- 1 beschut zonder beleg.
- 1 kom magere yoghurt.
- 2 glazen water.

Avond:

- 1 koffiebrood.
- 4 sneden bruin brood met beleg.
- 2 ontbijtkoek met light boter.
- 1 glas manderijnsap.

Sport:

3 kwartier intensief gesport
Gejogd.

28-03-2010, 20:17

Citaat door Spleet_:
Ik doe mee maar ben wel vandaag begonnen.

Persoonlijk:
Gewicht: 71,0 kg.
Streefgewicht: 55,0 kg.
Gewenste Gewichtsverlies: 16,0 kg.

Eetschema:

Ontbijt:
- 1 beschuit zonder beleg.
- 1 glas water.

Middag:
- 1 beschut zonder beleg.
- 1 kom magere yoghurt.
- 2 glazen water.

Avond:

- 1 koffiebrood.
- 4 sneden bruin brood met beleg.
- 2 ontbijtkoek met light boter.
- 1 glas manderijnsap.

Sport:

3 kwartier intensief gesport
Gejogd.




Sorry maar hoe kun je beschuit zonder beleg eten? Dan zou ik gewoon liever helemaal niks eten en gewoon thee drinken ofzo.

En je avondeten moet echt warm eten zijn, dat heeft je lichaam echt nodig.
Ik vind dit een beetje drastisch..

28-03-2010, 20:19

Citaat door Nadya18:
Sorry maar hoe kun je beschuit zonder beleg eten? Dan zou ik gewoon liever helemaal niks eten en gewoon thee drinken ofzo.

En je avondeten moet echt warm eten zijn, dat heeft je lichaam echt nodig.
Ik vind dit een beetje drastisch..



Ik vind beschuit lekker zonder beleg lekker krokant en het heeft een lekker smaakje aan. En wat betreft avond eten ik ben niet thuis waardoor ik warm kan eten.

28-03-2010, 20:24

Citaat door Spleet_:
Ik vind beschuit lekker zonder beleg lekker krokant en het heeft een lekker smaakje aan. En wat betreft avond eten ik ben niet thuis waardoor ik warm kan eten.



Ok, dat ken
Oh vandaar..ik begrijp het.

Maar wel goed dat je lekker gesport hebt,toppie.

28-03-2010, 20:30



Citaat door Nadya18:
Ok, dat ken
Oh vandaar..ik begrijp het.

Maar wel goed dat je lekker gesport hebt,toppie.


Ja, ik weet echt raar van mij
Ja,

I know, thank you very much

28-03-2010, 21:30
In totaal moet ik ook 40 kg afvallen, maar ik streef eerst naar die eerste 20 kg er af te werken

28-03-2010, 21:32

Citaat door Spleet_:
Ik doe mee maar ben wel vandaag begonnen.

Persoonlijk:
Gewicht: 71,0 kg.
Streefgewicht: 55,0 kg.
Gewenste Gewichtsverlies: 16,0 kg.

Eetschema:

Ontbijt:
- 1 beschuit zonder beleg.
- 1 glas water.

Middag:
- 1 beschut zonder beleg.
- 1 kom magere yoghurt.
- 2 glazen water.

Avond:

- 1 koffiebrood.
- 4 sneden bruin brood met beleg.
- 2 ontbijtkoek met light boter.
- 1 glas manderijnsap.

Sport:

3 kwartier intensief gesport
Gejogd.

is jou ontbijt niet te weinig? misschien kan je wat van je avond eten bij je ontbijt voegen???

Pagina's : [1] 2