Bekijk volle/desktop versie : Help mijn man is een klusser!!



Pagina's : [1] 2 3

28-03-2010, 11:18
Dames,

Wie heeft er ook zo eentje thuis?Die zelf alles wil verven, behangen, leggen, repareren, of wat dan ook.......en dan zeggen schoeftie razjel dyalek ma kajensch bhaloe......Terwijl ik overal mankementen zie en me dood irriteer!

En als ik er dan wat van zeg dan is ie gekwetst. Oe ana ken gdem berra en nzjie oe ngdem fdar allemaal voor jou.......blablablabla.....Ja jongen, dat hoef je niet te doen hoor. We laten gewoon iemand komen die het prof. doet schatje....dan hoef jij niet ook nog es binnenshuis te werken. Das toch mijn taak sinds ik thuis zit dus LET ME DO IT MY WAY!!! oeffffffffff

Soms wil ik hem echt opgeven voor dat programma. Jullie ook van die handy Manny thuis?

28-03-2010, 11:21


wees blij dat hij be3da iets doet! mijn man heeft twee linker handen! hij kan niet eens een spijker in de muur slaan zonder dat hij zich bezeert.
moet thuis alles doen en ALS hijkomt helpen dan mag hij van mij heel snel weer gaan zitten!!

28-03-2010, 11:22

Citaat door MamavanNisrin:
wees blij dat hij be3da iets doet! mijn man heeft twee linker handen! hij kan niet eens een spijker in de muur slaan zonder dat hij zich bezeert.
moet thuis alles doen en ALS hijkomt helpen dan mag hij van mij heel snel weer gaan zitten!!



wollah iela, de mijne ook...
Ik ben degene die van alles doet in huis hahaha

28-03-2010, 11:29
Maar stel je nou voor dat hij toch alles zelf wilde doen en jij ziet achteraf al die mankementen dan is dat toch ook helemaal erg! Dus jullie moeten ook blij zijn dat hij het niet probeert en achteraf zegt dat ie toch wel goed werk heeft geleverd. Terwijl jij tegen al die mankementen aankijkt!
En als jij het wel kan dan is het toch goed....of je laat iemand komen.......
Dus ik begrijp wel wat jullie bedoelen , maar begrijpen jullie ook wel wat ik bedoel en waar ik tegenaan moet kijken iedere keer..........

28-03-2010, 11:34


De mijne! En blij toe! Hij heeft echt gouden handen.. Vooral nu we verhuisd zijn komt het erg van pas. Als we alles zouden moeten laten doen, waren we nog meer geld kwijt. Dus wees blij met je mannetje!

28-03-2010, 11:44
GRRRRRRR.......jullie begrijpen het echt niet he..........volgens mij moet ik echt foto's gaan plaasten van het behang dat hij heeft behangen. Van de kinderkamer die hij met structuurverf heeft staan verven. Het ziet er echt niet uit hoor.....De babykamer hebben we laten verven en het is echt een wereld van verschil!! Zelfs hij heeft het toegegeven....mar kon er nu niets meer aan doen.....
Het behang loopt over elkaar heen ipv netjes naast elkaar. De huiskamerdeur zie oneffenheden wbt de verf. Op de trap heeft ie tapijt gelegd en je kunt aan de zijkanten die vieze bruine lijm zien.....Laminaat heeft ie zelf gelegd en nou staat ie bol omdat ie gewoon op tapijt heeeft gelegd. Aan de zijkanten zie je al die plankjes die allemaal niet even lang/kort zijn. Sommige zelfs gewoon gebroken ipv gezaagd en er gewoon op geplakt. Een paar hebben intussen alweer losgelaten......
Hij had zichzelf en mij ontzettend veel tijd en geld gespaard alls ie het had laten doen......nu moet het toch opnieuw!!!
Begrijpen jullie het nou.........Ik ben echt geen perfectioniste.....en ik ben ook van het besparen.....maar wel goed.....oefffffff ben echt gefrustreerd......

28-03-2010, 12:03
ik begrijp je wel hoor meid , het is wel frustrerend. Hoe wil je het nu verder aanpakken, aangezien je zijn werk opnieuw wilt laten doen?

28-03-2010, 12:10

Citaat door blbl:
ik begrijp je wel hoor meid , het is wel frustrerend. Hoe wil je het nu verder aanpakken, aangezien je zijn werk opnieuw wilt laten doen?



Eindelijk iemand die me begrijpt. Tja , ik weet het niet.....Ik moet nog effe doorsparen en dan ga ik alles op mijn manier doen. Ik stuur het 3 weken naar zijn vader in Marokko en dan ga ik aan de slag!

28-03-2010, 12:46

Citaat door DaoudAdam:
GRRRRRRR.......jullie begrijpen het echt niet he..........volgens mij moet ik echt foto's gaan plaasten van het behang dat hij heeft behangen. Van de kinderkamer die hij met structuurverf heeft staan verven. Het ziet er echt niet uit hoor.....De babykamer hebben we laten verven en het is echt een wereld van verschil!! Zelfs hij heeft het toegegeven....mar kon er nu niets meer aan doen.....
Het behang loopt over elkaar heen ipv netjes naast elkaar. De huiskamerdeur zie oneffenheden wbt de verf. Op de trap heeft ie tapijt gelegd en je kunt aan de zijkanten die vieze bruine lijm zien.....Laminaat heeft ie zelf gelegd en nou staat ie bol omdat ie gewoon op tapijt heeeft gelegd. Aan de zijkanten zie je al die plankjes die allemaal niet even lang/kort zijn. Sommige zelfs gewoon gebroken ipv gezaagd en er gewoon op geplakt. Een paar hebben intussen alweer losgelaten......
Hij had zichzelf en mij ontzettend veel tijd en geld gespaard alls ie het had laten doen......nu moet het toch opnieuw!!!
Begrijpen jullie het nou.........Ik ben echt geen perfectioniste.....en ik ben ook van het besparen.....maar wel goed.....oefffffff ben echt gefrustreerd......



ik begrijp je nu ook wel hoor, dus eigenlijk zeg je dat je man een mislukte klusser is

28-03-2010, 14:42
Exactly! Maar niet helemaal....in de tuin is bijvoorbeeld echt goed. Daar heeft ie alles zelf gedaan en heel mooi. We krijgen altijd complimenten over de tuin. Maar binnen is een ander verhaal......

28-03-2010, 14:54

Citaat door MamavanNisrin:
wees blij dat hij be3da iets doet! mijn man heeft twee linker handen! hij kan niet eens een spijker in de muur slaan zonder dat hij zich bezeert.
moet thuis alles doen en ALS hijkomt helpen dan mag hij van mij heel snel weer gaan zitten!!

hahaha heel herkenbaar de mijne kan ook letterlijk geen spijker in een muur slaan, zelfs voor een gordijnrail op te hangen liet hij iemand komen

28-03-2010, 20:41
ik begrijp je totaal. ik heb een man die klust die alles zelf doet thuis. maar we zijn nu 2jaar verder sinds we een huis gekocht hebben en het is nog altijs ni klaar .ik heb een campeerkeuken, een halfafgewerkte badkamer . soms denk ik ook ik bel naar help mijn man is een klusser , maar ik wil niet op tv komen. en het zit nu bij mij echt hoog . ik ben het gewoon beu om tussen materiaal en stof te zitten.

28-03-2010, 20:50



Citaat door oem_ayman:
hahaha heel herkenbaar de mijne kan ook letterlijk geen spijker in een muur slaan, zelfs voor een gordijnrail op te hangen liet hij iemand komen


Om deze moest ik lachen.

28-03-2010, 20:53

Citaat door oem_ayman:
hahaha heel herkenbaar de mijne kan ook letterlijk geen spijker in een muur slaan, zelfs voor een gordijnrail op te hangen liet hij iemand komen


28-03-2010, 21:11

Citaat door oem_ayman:
hahaha heel herkenbaar de mijne kan ook letterlijk geen spijker in een muur slaan, zelfs voor een gordijnrail op te hangen liet hij iemand komen




oke ik dacht dat ik als enigste met zo iemand ben getrouwd. De mijne laat zelfs een lamp door zijn broertje verwisselen

Pagina's : [1] 2 3