Bekijk volle/desktop versie : Heb je vragen rond...stel ze aan mij!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

28-03-2010, 11:18
salam wa3alaykom zusters en broeders,

ik ben laatstejaars studente vroedvrouw/verloskundige incha allah.
Hierbij wil ik graag een topic openen rond zwanger worden, zwangerschap, bevallen, het seksuele leven voor de zwangerschap, tijdens de zwangerschap, en na de bevalling. Hiermee bedoel ik wanneer ben je het meest vruchtbaarste, wat kan en wat niet tijdens de zwangerschap en hoe ermee om te gaan na de bevalling. Daarbij kan je mij nog vragen stellen rond keizersnedes, borstvoeding, de rol van de vader, medicatie, enz...

Broeders mogen ook vragen stellen omdat dit niet alleen de vrouw interesseert, jullie zijn ook nuttig en belangrijk bij deze zaken!

IK hoop dan Incha Allah dat ik jullie zo bondig en zo snel mogelijk zal kunnen beantwoorden.

MOge ALlah over jullie allen waken incha allah...

ps. deze topic is ook al geopend bij jongere, islam en seksualiteit. dus daar kan je ook al een aantal vragen lezen.

28-03-2010, 17:28

Hoe raak je snel zwanger!?

Ben al 7 maanden bezig voor mn eerste. En heb de pil 2 jaar geslikt en mn menstruatie is vrij regelmatig.

28-03-2010, 17:41

Citaat door Inspiratieloos.:
Hoe raak je snel zwanger!?

Ben al 7 maanden bezig voor mn eerste. En heb de pil 2 jaar geslikt en mn menstruatie is vrij regelmatig.

de natuur zijn gang laten gaan , haha, maar je kan op de meest vruchtbaarste dagen met je man vrijen.

vb. je hebt je maandstonden voor de eerste dag op 01/04, en stelt je hebt ze 5 dagen lang, dus tot 05/04, dan ben je tussen 06/04 en 14/04 het meest vruchtbaarste, omdat je eicel dan vrijkomt uit je eierstok, van dag 15/04 tot 28/04 kan je je maandstonden weer verwachten.

er zijn ook een aantal tips waarvan niet velen op de hoogte zijn: