Bekijk volle/desktop versie : Beroep: getrouwde mannen in HEL lokken en hun vrouw op de hoogte brengen



Pagina's : [1] 2

27-03-2010, 08:18
De Britse Janette Jones komt op een merkwaardige manier aan de kost: ze gaat met getrouwde mannen naar bed. De 45-jarige femme fatale wordt betaald door vrouwen die aan de weet willen komen of hun echtgenoot naast de pot pist. Dat meldt The Sun.
En het is blijkbaar booming business. Vorig jaar kreeg ze zestig 'opdrachten'. Met vijftien mannen belandde ze uiteindelijk in bed. Telkens bracht ze de bedrogen echtgenote op de hoogte van het overspel.

Foto's en mails
De mannenlokster gaat ook steevast op pad met een fotograaf om compromitterende beelden te maken. Eventuele aangebrande sms'jes of mails worden opgeslagen en aan de bedrogen echtgenote overgemaakt.

Geen xxxx
"Ik mag dan wel met mannen slapen, maar in ben in geen geval een prostituee", gaat Janette voort. "Het is mijn verantwoordelijkheid om uit vissen dat een man in staat is zijn vrouw te bedriegen. Als ik daar voor met hen de koffer in moet duiken, dat is dat gewoon deel van mijn job".

Niet goedkoop
"Als het tot seks komt, vraag ik 9.000 euro aan mijn opdrachtgeefster", vertelt de oma en moeder van vier kinderen. "Vele vrouwen zijn bereid om jaren te sparen om te weten te komen of hun man al dan niet trouw is. Mijn tarief schommelt tussen de 2.250 en 11.000 euro, naargelang van de onkosten", zegt de nuchtere zakenvrouw

bron:http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1084909/2010/03/25/Beroep-getrouwde-mannen-in-bed-lokken-en-hun-vrouw-op-de-hoogte-brengen.dhtml

27-03-2010, 09:54


Uhm, nasty.

27-03-2010, 09:59
9000 euro voor een omaatje????? tzzzz

27-03-2010, 10:27

Citaat door No1Special:
De Britse Janette Jones komt op een merkwaardige manier aan de kost: ze gaat met getrouwde mannen naar bed. De 45-jarige femme fatale wordt betaald door vrouwen die aan de weet willen komen of hun echtgenoot naast de pot pist. Dat meldt The Sun.
En het is blijkbaar booming business. Vorig jaar kreeg ze zestig 'opdrachten'. Met vijftien mannen belandde ze uiteindelijk in bed. Telkens bracht ze de bedrogen echtgenote op de hoogte van het overspel.

Foto's en mails
De mannenlokster gaat ook steevast op pad met een fotograaf om compromitterende beelden te maken. Eventuele aangebrande sms'jes of mails worden opgeslagen en aan de bedrogen echtgenote overgemaakt.

Geen xxxx
"Ik mag dan wel met mannen slapen, maar in ben in geen geval een prostituee", gaat Janette voort. "Het is mijn verantwoordelijkheid om uit vissen dat een man in staat is zijn vrouw te bedriegen. Als ik daar voor met hen de koffer in moet duiken, dat is dat gewoon deel van mijn job".

Niet goedkoop
"Als het tot seks komt, vraag ik 9.000 euro aan mijn opdrachtgeefster", vertelt de oma en moeder van vier kinderen. "Vele vrouwen zijn bereid om jaren te sparen om te weten te komen of hun man al dan niet trouw is. Mijn tarief schommelt tussen de 2.250 en 11.000 euro, naargelang van de onkosten", zegt de nuchtere zakenvrouw

bron:http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1084909/2010/03/25/Beroep-getrouwde-mannen-in-bed-lokken-en-hun-vrouw-op-de-hoogte-brengen.dhtml



Uitlokking van een misdrijf is strafbaar. Uitlokking van overspel is moreel verkeerd.

27-03-2010, 10:45



Citaat door No1Special:
De Britse Janette Jones komt op een merkwaardige manier aan de kost: ze gaat met getrouwde mannen naar bed. De 45-jarige femme fatale wordt betaald door vrouwen die aan de weet willen komen of hun echtgenoot naast de pot pist. Dat meldt The Sun.
En het is blijkbaar booming business. Vorig jaar kreeg ze zestig 'opdrachten'. Met vijftien mannen belandde ze uiteindelijk in bed. Telkens bracht ze de bedrogen echtgenote op de hoogte van het overspel.

Foto's en mails
De mannenlokster gaat ook steevast op pad met een fotograaf om compromitterende beelden te maken. Eventuele aangebrande sms'jes of mails worden opgeslagen en aan de bedrogen echtgenote overgemaakt.

Geen xxxx
"Ik mag dan wel met mannen slapen, maar in ben in geen geval een prostituee", gaat Janette voort. "Het is mijn verantwoordelijkheid om uit vissen dat een man in staat is zijn vrouw te bedriegen. Als ik daar voor met hen de koffer in moet duiken, dat is dat gewoon deel van mijn job".

Niet goedkoop
"Als het tot seks komt, vraag ik 9.000 euro aan mijn opdrachtgeefster", vertelt de oma en moeder van vier kinderen. "Vele vrouwen zijn bereid om jaren te sparen om te weten te komen of hun man al dan niet trouw is. Mijn tarief schommelt tussen de 2.250 en 11.000 euro, naargelang van de onkosten", zegt de nuchtere zakenvrouw

bron:http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1084909/2010/03/25/Beroep-getrouwde-mannen-in-bed-lokken-en-hun-vrouw-op-de-hoogte-brengen.dhtml

WTF??


Ik denk dat de meeste mannen met vrouwen voor noppes vreemdgaan als ze het idee hebben er mee weg te komen.
Men are dogs, take it or leave it!

27-03-2010, 10:47

Citaat door Truebeauty-:
WTF??


Ik denk dat de meeste mannen met vrouwen voor noppes vreemdgaan als ze het idee hebben er mee weg te komen.
Men are dogs, take it or leave it!

Als mannen dogs zijn, wat is die vrouw die met ze slaapt dan?

27-03-2010, 10:49

Citaat door miss-beauty:
9000 euro voor een omaatje????? tzzzz

Het is geen lelijk omaatje.
En vergis je niet, mannen zijn bereid alles te ballen.









27-03-2010, 10:50

Citaat door Comet:
Als mannen dogs zijn, wat is die vrouw die met ze slaapt dan?

Een hoér, 9a7ba, ho en Hure.

27-03-2010, 10:52

Citaat door Truebeauty-:
Het is geen lelijk omaatje.
En vergis je niet, mannen zijn bereid alles te ballen.



Als ze er op tijd bij zijn natuurlijk.

27-03-2010, 10:54

Citaat door Truebeauty-:
Een hoér, 9a7ba, ho en Hure.

Vies he.

27-03-2010, 10:55

Citaat door Abracadaver_:
Als ze er op tijd bij zijn natuurlijk.

Oh my...

27-03-2010, 10:57

Citaat door Comet:
Vies he.

Walgelijk!

Je lichaam verkopen voor geld is één ding maar dan ook nog ontkennen
dat het prostitutie is, is gewoon ziek!

27-03-2010, 10:59



Citaat door No1Special:
Mijn tarief schommelt tussen de 2.250 en 11.000 euro, naargelang van de onkosten
Ze hanteert tenminste no cure no pay, dat is dan wel netjes van haar.

27-03-2010, 11:06

Citaat door Hoogervorst:
Ze hanteert tenminste no cure no pay, dat is dan wel netjes van haar.

Het is een hoér met stijl en klasse.

27-03-2010, 11:08

Citaat door Truebeauty-:
Het is geen lelijk omaatje.
En vergis je niet, mannen zijn bereid alles te ballen.









Niet waar.

Pagina's : [1] 2