Bekijk volle/desktop versie : Zaal Nabat



26-03-2010, 11:15
Wie heeft hier ervaring mee?

Is de catering en het eten goed??

26-03-2010, 16:34


Hey meid,

De zaal is prachtigggg!!! Maar het eten is echt vies, hele slechte pastilla's maar goed de marokkaanse keuken is ook niet makkelijk voor afghanen. ik adviseer je een eigen catering te nemen.
Succes!

26-03-2010, 16:37
Wanneer je zelf een catering neemt betaal je € 3000,- voor de zaal.

26-03-2010, 16:39
vorig jaar was de zaal excl eten nog 2000 euro.

De zaal is mooi maar het eten zou ik niet nemen.

26-03-2010, 16:41



Citaat door hilex_dress:
vorig jaar was de zaal excl eten nog 2000 euro.

De zaal is mooi maar het eten zou ik niet nemen.


Maybe gooit ie elk jaar een duizendje erop.

Ik heb ze gebeld en vandaar dat ik de prijs toevallig wist..

26-03-2010, 16:43
ik was daar idd ook geweest voor mijn trouw, had een afspraak gemaakt en hij gaf aan zonder eten is de zaal 2000 euro maar voor die prijs heb ik het dus bij de MKC gehouden

26-03-2010, 16:59

Citaat door hilex_dress:
ik was daar idd ook geweest voor mijn trouw, had een afspraak gemaakt en hij gaf aan zonder eten is de zaal 2000 euro maar voor die prijs heb ik het dus bij de MKC gehouden


Nabat is mooi maar helaas prijzig.

26-03-2010, 19:19
Dus het eten is niet te eten!!!

27-03-2010, 19:58
heey meid
ik ben daar getrouwd de zaal was prachtig versierd het decor grote kandelaars met kaarsen op tafel alles erop en eraan, het was prachtig..
ik heb daar ook daar de catreing genomen als je zegt dat het om een marokaanse bruiloft gaat zorgt hij voor een marokaanse catering dat had ik dus ook daar heeft hij standaard een vrouw voor in dienst en die heeft ook haar eigen bedienings personeel en het eten was heerlijk, heel veel complimenten gehad van de gasten,bruidstaart heb ik daar ook gedaan was prachtig met fonteintje en alles erbij. je betaalt wel wat maar je hebt er ook echt alles ik zou zeker eens gaan kijken daar.
ik ben daar in 2008 getrouwd.
succes groetjes

27-04-2010, 14:58

Citaat door naatje_sjark:
heey meid
ik ben daar getrouwd de zaal was prachtig versierd het decor grote kandelaars met kaarsen op tafel alles erop en eraan, het was prachtig..
ik heb daar ook daar de catreing genomen als je zegt dat het om een marokaanse bruiloft gaat zorgt hij voor een marokaanse catering dat had ik dus ook daar heeft hij standaard een vrouw voor in dienst en die heeft ook haar eigen bedienings personeel en het eten was heerlijk, heel veel complimenten gehad van de gasten,bruidstaart heb ik daar ook gedaan was prachtig met fonteintje en alles erbij. je betaalt wel wat maar je hebt er ook echt alles ik zou zeker eens gaan kijken daar.
ik ben daar in 2008 getrouwd.
succes groetjes


Ik ben daar ook in 2008 getrouwd en had precies dezelfde ervaring! En het eten was heerlijk dus laat je niets wijsmaken. Gewoon goede afspraken maken met de zaaleigenaar en de catering!