Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse MOSLIM omroep is Failliet



Pagina's : [1] 2

26-03-2010, 11:11
De Nederlandse Moslim Omroep (NMO) is failliet. Dat heeft secretaris Marc Visch van de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) vrijdag gemeld.

Eind februari vroeg de NMO al surseance van betaling aan in een poging de boekhouding op orde te krijgen.
De zendmachtiging van de NMO loopt tot 1 september. Na die datum heft de omroep zichzelf op, samen met de Nederlandse Islamitische Omroep (NIO). De vrijkomende zendtijd voor de nieuwe periode tot december 2015 wordt toegewezen aan de nieuwe Stichting Moslim Omroep Nederland (SMON).

Bij de NMO werken volgens Visch ongeveer dertig mensen.

http://www.depers.nl/binnenland/466151/Nederlandse-Moslim-Omroep-failliet.html

26-03-2010, 11:14


jah ik weet ik heb op het nieuws gezien

26-03-2010, 11:30

Citaat door Derselbe:
met publieke gelden omgaan is toch nog steeds een hot item, ook en juist in de moslimhoek

meer tv zenders van moslims. en dan met geleerden uit het midden-oosten . word lache de hollanders gaan gelijk klagen


jezus is 1 van onze geliefde profeten .

26-03-2010, 11:49
Nu de EO nog..

26-03-2010, 11:52



Citaat door Mourri:
De Nederlandse Moslim Omroep (NMO) is failliet. Dat heeft secretaris Marc Visch van de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) vrijdag gemeld.

Eind februari vroeg de NMO al surseance van betaling aan in een poging de boekhouding op orde te krijgen.
De zendmachtiging van de NMO loopt tot 1 september. Na die datum heft de omroep zichzelf op, samen met de Nederlandse Islamitische Omroep (NIO). De vrijkomende zendtijd voor de nieuwe periode tot december 2015 wordt toegewezen aan de nieuwe Stichting Moslim Omroep Nederland (SMON).

Bij de NMO werken volgens Visch ongeveer dertig mensen.

http://www.depers.nl/binnenland/466151/Nederlandse-Moslim-Omroep-failliet.html

kunnen we nog iets of iemand de schuld geven?

26-03-2010, 12:01

Citaat door Derselbe:
met publieke gelden omgaan is toch nog steeds een hot item, ook en juist in de moslimhoek


Rotterdam, 6 jan.
Het bestuur van de Joodse Omroep heeft aangifte van valsheid in geschrifte gedaan tegen documentairemaker Rob Hof en Annet Betsalel, ex-directeur van deze religieuze publieke omroep.

Uit onderzoek van een recherchebureau zou blijken dat het duo in 2005 fraude pleegde bij het aanvragen van subsidie uit het Coproductiefonds Binnenlandse Omroep (CoBO). Dat gebeurde onder meer voor een aflevering van Sporen uit het Oosten, een tv-serie die bekroond is met de Zilveren Nipkowschijf.

26-03-2010, 12:05

Citaat door DEMO:
Rotterdam, 6 jan.
Het bestuur van de Joodse Omroep heeft aangifte van valsheid in geschrifte gedaan tegen documentairemaker Rob Hof en Annet Betsalel, ex-directeur van deze religieuze publieke omroep.

Uit onderzoek van een recherchebureau zou blijken dat het duo in 2005 fraude pleegde bij het aanvragen van subsidie uit het Coproductiefonds Binnenlandse Omroep (CoBO). Dat gebeurde onder meer voor een aflevering van Sporen uit het Oosten, een tv-serie die bekroond is met de Zilveren Nipkowschijf.
Dat kan niet! Jeauden zijn een uitverkoren volk en die doen zoiets niet............






26-03-2010, 12:27
moslims en organisaties
vooralsnog geen goede combinatie

26-03-2010, 12:29

Citaat door nomrc:
moslims en organisaties
vooralsnog geen goede combinatie


26-03-2010, 12:38

Citaat door Derselbe:
laat dat woord "moslims"maar achterwege.
dat is inmiddels door het veelvuldig gebruik net zo gedegradeerd als het woord respekt.

Laatst in een rechtbank, waar een verslaafde marokkaan werd beschuldigd van verkrachting van een junk grietje, die beweerde een zere reet daar aan te hebben overgehouden...
" dat kan helemaal niet, edelachtbare, ik was de hele tijd weg om wat dope te scoren, en daarbij, en ik steek mijn pik niet in haar poepgaatje, da's haram, ik ben moslim"






26-03-2010, 12:41

Citaat door Derselbe:
laat dat woord "moslims"maar achterwege.
dat is inmiddels door het veelvuldig gebruik net zo gedegradeerd als het woord respekt.

Laatst in een rechtbank, waar een verslaafde marokkaan werd beschuldigd van verkrachting van een junk grietje, die beweerde een zere reet daar aan te hebben overgehouden...
" dat kan helemaal niet, edelachtbare, ik was de hele tijd weg om wat dope te scoren, en daarbij, en ik steek mijn pik niet in haar poepgaatje, da's haram, ik ben moslim"


sinds wanneer is een verslaafde marokkaan een organisatie

26-03-2010, 12:43
waar ik op doelde
dat het bij bij organisaties die zich inzetten voor de moslims en zich profileren als MOSLIM organisatie
het bijna altijd fout gaat

26-03-2010, 12:46


Gelukkig, de joden worden er ook weer bijgesleept. Ik maakte me al zorgen.

26-03-2010, 12:47

Citaat door nomrc:
waar ik op doelde
dat het bij bij organisaties die zich inzetten voor de moslims en zich profileren als MOSLIM organisatie
het bijna altijd fout gaat

En hoe zal dat nou komen?

I'ts all about the money!!!

26-03-2010, 12:47

Citaat door Eekhoorn:
Gelukkig, de joden worden er ook weer bijgesleept. Ik maakte me al zorgen.

Jood!

Pagina's : [1] 2