Bekijk volle/desktop versie : Business dame :$, zoekt business man/vrouw



25-03-2010, 20:27
Opzoek naar samenwerking:

Ben jij de man/vrouw, die opzoek is naar een sterk concept. Voor een permanente inkomsten. Een lonend zakenmogelijkheid voor gemotiveerde mensen. Zie jij jezelf toch wel als een ‘zakenvrouw/zakenman’. Toch wel opzoek naar meer vrije tijd, en een redelijk goed inkomen. Reizen valt hieronder, zakenreis (maar niet verplicht). Wel informatief! Verder kan je werken vanuit huis, handig: Een pc met internetaansluiting. Verder kan je gebruik maken van onze ruimte, voor gesprek, vergadering of meetings voor klanten/distributeurs.

Functieomschrijving:

Organiseren/plannen van informatieavonden, intakes afnemen of regelen tussen werknemer & werkgever (upliner) indien je nog niet ingewerkt bent of bezig bent met inwerking, klanten op de hoogte houden van nieuwe producten en/of apparaten. Dus meer bezig met ‘communicatie’, een vergelijking: Communicatiemedewerker. Voordeel: Werken in eigen tijd en tempo, waar en wanneer je maar wilt.

Eisen:
Minimaal 18 jaar oud.

Voor een goede samenwerking!
- Een betrouwbare persoon
- Iemand met doorzettingsvermogens
- Sociaal/vriendelijk en netjes/verzorgd
- Komt afspraken na
- Spreekt ABN

Kost je een beetje tijd, een persoonlijk informatiegesprek a.s. zaterdag middag. Voor vragen, PM.
En hopelijk tot een goede samenwerking!
Mvg,
Magrabiaanse

25-03-2010, 23:26


Salam om wat voor bedrijf gaat het? en om wat voor producten gaat het?

25-03-2010, 23:30

Citaat door mcfatoush:
Salam om wat voor bedrijf gaat het? en om wat voor producten gaat het?

Wa 3leekoem salam jongedame,

Zie ook mijn ondertekening. Daar staat voldoende informatie. Voor de producten, kan je me een PM sturen met uw mailadres. Dan stuur ik u zsm een pp.

Ook, a.s. zaterdag hebben wij intakes/informatiegesprekken. Deze vinden plaats in Amsterdam (cs). Verdere informatie en tijd volgt na een bevestiging afspraak..

Liefs,
Magrabiaanse

26-03-2010, 23:18
Zou je mij die pp ook kunnen verzenden via de pm, ik heb je zojuist een pm verstuurd met mijn email.

Wasalaam