Bekijk volle/desktop versie : Homoseksualiteit...aangeboren of aangeleerd?????



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7

25-03-2010, 22:58

Citaat door Imane_Arab:
Allereerst staat het accepteren van homoseksualiteit in dit geval niet ter sprake. Het gaat erom of het aangeboren of aangeleerd is.

Ten tweede wil jij homoseksualiteit verwerpen middels vergelijkingen met pedofilie en beestialiteit. Dit is een analogie die niet opgaat, want ondanks de mogelijke - maar door jou niet aangetoonde - zedeloosheid van de genoemde seksuele voorkeuren is er tussen deze een groot verschil. Bij homoseksualiteit is er (in principe) sprake van wederzijdse instemming, in geval van pedofilie is het kind ten minste wilsonbekwaam in dezen en in de overgrote meerderheid van de gevallen stemt het niet in. Iets soortgelijks kan ook over de dieren gezegd worden.


Gatsie, verdedig je homoseksualiteit nou?

Punt twee, homoseksualiteit is niet aangeboren dat weet elke Moslim die claimt in Allah, en Zijn Rechtvaardigheid te geloven. Want is het Rechtvaardig dat Allah jou schept als een homo en dit dan vervolgens voor je verbied te zijn? Zou dit niet onrechtvaardig zijn? Is Allah onrechtvaardig???

25-03-2010, 23:02


Jij hebt mijn punt klaarblijkelijk niet gesnopen. Laat het discussieren maar aan de pro's over.

25-03-2010, 23:04

Citaat door Imane_Arab:
Jij hebt mijn punt klaarblijkelijk niet gesnopen. Laat het discussieren maar aan de pro's over.


Draai er maar omheen.

25-03-2010, 23:11

Citaat door Ayman_:
sorry maar ik voel dat je beledigend en aanvallend praat dus het spijt me dat ik dit zeg maar ik ga niet meer op je in lieve zusje

Haha nee hoor, dat lijkt maar zo. Ik kom soms bot over, sorry.

25-03-2010, 23:16


Ik geloof niet dat het aangeboren is. Ook al zou iemand gevoelens denken te hebben van hetzelfde geslacht, mag je je daaraan niet toegeven.
Snap sowieso niet dat mensen zichzelf nog moslim noemen dan. Allah swt heeft toch Adam en Hewa geschapen en niet Adam en Mourad. Beetje logisch nadenken, dan kom je er wel.

25-03-2010, 23:21

Citaat door Profpiet:
Ik geloof niet dat het aangeboren is. Ook al zou iemand gevoelens denken te hebben van hetzelfde geslacht, mag je je daaraan niet toegeven.
Snap sowieso niet dat mensen zichzelf nog moslim noemen dan. Allah swt heeft toch Adam en Hewa geschapen en niet Adam en Mourad. Beetje logisch nadenken, dan kom je er wel.


Bedoel je indien iemand zijn of haar homoseksuele gevoelens praktiseert of zelfs wanneer iemand alleen die gevoelens bezit?

25-03-2010, 23:23

Citaat door Imane_Arab:
Bedoel je indien iemand zijn of haar homoseksuele gevoelens praktiseert of zelfs wanneer iemand alleen die gevoelens bezit?

Iemand die zijn/haar gevoelens praktiseert.

25-03-2010, 23:31

Citaat door HAQQTalk:
Homo's volgen hun verlangens..niks aangeboren aan..
Hetero's wellicht ook.

25-03-2010, 23:31

Citaat door Berberinn_:
Als we homoseksualiteit moeten accepteren als aangeboren,
Dan accepteer je ook heteroseksualiteit als aangeboren. Logisch toch?

25-03-2010, 23:35

Citaat door Berberinn_:
Wallaahi wil graag ingaan op wat je zegt. Daarbij zou ik dingen kunnen aantonen zowel uit islamitische als wetenschappelijke bronnen. Maar ik weet dat dit veel tijd en energie gaat vergen en ben daar nu echt te moe voor.

Dit is geen vlucht-excuus, want wellicht kom ik er later op terug.
Jij en wetenschap? Je reactie laat zien dat je voornamelijk door domme, religieuze instincten wordt gedreven:

Citaat:
Als we homoseksualiteit moeten accepteren als aangeboren, hoe zit het dan met ouderen die kinderen misbruiken (pedofilie) en mannen die seks hebben met dieren? Zou betekenen dat we dit soort zedeloosheid ook moeten accepteren.

25-03-2010, 23:36

Citaat door boel_mashaqiel:
Gatsie, verdedig je homoseksualiteit nou?

Punt twee, homoseksualiteit is niet aangeboren
Dan is heteroseksualiteit het misschien ook wel niet. Hoe bepaal je eigenlijk of iets is aangeboren?

25-03-2010, 23:39

Citaat door Chimpansee:
Dan is heteroseksualiteit het misschien ook wel niet. Hoe bepaal je eigenlijk of iets is aangeboren?


Ga weg gaylord, we weten nu wel dat je een gay bent.

25-03-2010, 23:43



Citaat door sensabila:
Kan het zijn dat Allah swt mensen beproeft door ze homoseksuele gevoelens te geven of is het te wijten aan de mens zelf????.......Ben erg benieuwd...Ik werk namelijk met kinderen en het komt weleens voor dat je kinderen ziet waar van je al bijna zeker weet dat het later homo's worden astaghfirolallah!!!!...Kan iemand dit nader verklaren.....


Er is geen wetenschappelijk bewijs voor. Ik ben van mening dat een bepaalde opvoeding kan leiden tot homoseksualiteit.

Ik geloof zelf dat homoseksulaiteit een pathalogie (een abnormaliteit dus) net zoals andere pathalogiën die niet aangeboren zijn die kunbenn ontstaaan door de opvoeding en omgevingsinvloeden.

25-03-2010, 23:45
Ooit had ik ergens gehoord dat een neuroloog/professor hierover zei dat het iets in de hersenen is en dat het dus aangeboren is, maar Allahoe A3lam. Ik weet ook helemaal niet meer waar ik dit gezien en gehoord heb...

25-03-2010, 23:48

Citaat door killerqueen:
Er is geen wetenschappelijk bewijs voor. Ik ben van mening dat een bepaalde opvoeding kan leiden tot homoseksualiteit.

Ik geloof zelf dat homoseksulaiteit een pathalogie (een abnormaliteit dus) net zoals andere pathalogiën die niet aangeboren zijn die kunbenn ontstaaan door de opvoeding en omgevingsinvloeden.



Als het vanuit de opvoeding komt, dan zou je denken dat de andere kinderen in het gezin ook homo gevoelens bezitten, maar dat is niet het geval. En wat voor opvoeding zou hier dan voor zorgen??

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7