Bekijk volle/desktop versie : KDV OASE in Amsterdam



25-03-2010, 10:03
Wie is er bekend bij deze kdv? Is het multicultureel? Zijn de leidsters proffesioneel? op hun website staat een nummer vermeld die het namelijk niet doet.


http://www.kinderdagverblijfoase.nl

25-03-2010, 10:38


Komop dames, kennen jullie een geschikte kdv? Geen kdv waar er alleen maar Nederlanders zitten. Het moet een beetje multicultureel zijn. Het liefst ook met een paar Marokkaanse leidsters.

25-03-2010, 10:41
Weet je als het nummer het niet doet zou ik al verder zoeken

Ja sorry maar dat is verre van professioneel.

25-03-2010, 10:46

Citaat door Niyah:
Weet je als het nummer het niet doet zou ik al verder zoeken

Ja sorry maar dat is verre van professioneel.



Ik dacht eerder aan een storing ofzo. Dat kan weleens voorkomen.
Ik ben nu ook verder aan het zoeken, maar ik ben niet bekend met kdv's. Pas als je binnen loopt weet je meestal wat voor kdv het is.

25-03-2010, 10:52



Citaat door studente87:
Ik dacht eerder aan een storing ofzo. Dat kan weleens voorkomen.
Ik ben nu ook verder aan het zoeken, maar ik ben niet bekend met kdv's. Pas als je binnen loopt weet je meestal wat voor kdv het is.


Ik werk met KDV's, check inspectierapporten van de verblijven op:
http://www.gezond.amsterdam.nl/Home/Kinderopvang

Check of ze voldoen, ga langs en maak je keuze dan

25-03-2010, 10:55

Citaat door Niyah:
Ik werk met KDV's, check inspectierapporten van de verblijven op:
http://www.gezond.amsterdam.nl/Home/Kinderopvang

Check of ze voldoen, ga langs en maak je keuze dan




Dank je wel en check je hoekje.


Er zijn zoveel werkende moeders hier op DWVDMV, en ineens kent niemand een kdv. Lekker behulpzaam zijn ze hier.

25-03-2010, 10:59

Citaat door studente87:
Dank je wel en check je hoekje.


Er zijn zoveel werkende moeders hier op DWVDMV, en ineens kent niemand een kdv. Lekker behulpzaam zijn ze hier.



Ik ken alleen KDV's in mijn stadsdeel, en ik zie dat oase in zeeburg zit, daar ken ik helaas geeneen.

Ik zie wel dat Oase de laatste 2 inspectierapporten geen handhaving nodig heeft gehad, ma.a.w ze zijn niet op hun vingers getikt door de inspectie. Dat geeft een ouder wel een goed gevoel.

25-03-2010, 13:01

Citaat door Niyah:
Ik ken alleen KDV's in mijn stadsdeel, en ik zie dat oase in zeeburg zit, daar ken ik helaas geeneen.

Ik zie wel dat Oase de laatste 2 inspectierapporten geen handhaving nodig heeft gehad, ma.a.w ze zijn niet op hun vingers getikt door de inspectie. Dat geeft een ouder wel een goed gevoel.



Stadsdeel is geen eens een probleem. Als het maar een goede KDV is.

Inderdaad ja. Als er een rood blokje achter een desbetreffende KDV staat, wil dat dus zeggen dat ze op de vingers zijn getikt?

25-03-2010, 13:15

Citaat door studente87:
Stadsdeel is geen eens een probleem. Als het maar een goede KDV is.

Inderdaad ja. Als er een rood blokje achter een desbetreffende KDV staat, wil dat dus zeggen dat ze op de vingers zijn getikt?



Nee, rood betekent:

Het kindercentrum heeft zich aangemeld voor registratie. De GGD doet een vooronderzoek of het kindercentrum voldoet aan de kwaliteitseisen. Het kindercentrum mag nog geen kinderen opvangen gedurende deze periode.
of
- Het kindercentrum is geregistreerd t/m de opgegeven datum. Daarna niet meer! Hiervoor kunnen verschillende redenen zijn, het kindercentrum is opgeheven en/of het kindercentrum voldoet niet meer aan de kwaliteitseisen. Ouders kunnen na het verstrijken van de t/m datum geen aanspraak meer maken op een bijdrage van de overheid of werkgever.


Als je wilt weten of ze wel of niet voldoen moet je een KDV aanklikken, waar hun contactgegevens staan zie je rechts inspectierapporten. Als je van de rapporten de conclusie leest, weet je genoeg

Ik heb zelf goede ervaringen met Compananny in Amsterdam, persoonlijk raad ik die aan, Ze hebben verschillende vestigingen, mijn kind zat ik de vestiging bij het World fashion Centre.

25-03-2010, 13:15

Citaat door studente87:
Stadsdeel is geen eens een probleem. Als het maar een goede KDV is.

Inderdaad ja. Als er een rood blokje achter een desbetreffende KDV staat, wil dat dus zeggen dat ze op de vingers zijn getikt?



Nee, rood betekent:

Het kindercentrum heeft zich aangemeld voor registratie. De GGD doet een vooronderzoek of het kindercentrum voldoet aan de kwaliteitseisen. Het kindercentrum mag nog geen kinderen opvangen gedurende deze periode.
of
- Het kindercentrum is geregistreerd t/m de opgegeven datum. Daarna niet meer! Hiervoor kunnen verschillende redenen zijn, het kindercentrum is opgeheven en/of het kindercentrum voldoet niet meer aan de kwaliteitseisen. Ouders kunnen na het verstrijken van de t/m datum geen aanspraak meer maken op een bijdrage van de overheid of werkgever.


Als je wilt weten of ze wel of niet voldoen moet je een KDV aanklikken, waar hun contactgegevens staan zie je rechts inspectierapporten. Als je van de rapporten de conclusie leest, weet je genoeg

Ik heb zelf goede ervaringen met Compananny in Amsterdam, persoonlijk raad ik die aan, Ze hebben verschillende vestigingen, mijn kind zat ik de vestiging bij het World fashion Centre.

25-03-2010, 13:27

Citaat door Niyah:
Nee, rood betekent:

Het kindercentrum heeft zich aangemeld voor registratie. De GGD doet een vooronderzoek of het kindercentrum voldoet aan de kwaliteitseisen. Het kindercentrum mag nog geen kinderen opvangen gedurende deze periode.
of
- Het kindercentrum is geregistreerd t/m de opgegeven datum. Daarna niet meer! Hiervoor kunnen verschillende redenen zijn, het kindercentrum is opgeheven en/of het kindercentrum voldoet niet meer aan de kwaliteitseisen. Ouders kunnen na het verstrijken van de t/m datum geen aanspraak meer maken op een bijdrage van de overheid of werkgever.


Als je wilt weten of ze wel of niet voldoen moet je een KDV aanklikken, waar hun contactgegevens staan zie je rechts inspectierapporten. Als je van de rapporten de conclusie leest, weet je genoeg

Ik heb zelf goede ervaringen met Compananny in Amsterdam, persoonlijk raad ik die aan, Ze hebben verschillende vestigingen, mijn kind zat ik de vestiging bij het World fashion Centre.



Ooh, nu is het mij duidelijk! Wel handig zo'n site! Ik zal dit direct doorgeven aan mijn zus!!

25-03-2010, 13:36
Kdv Dunya en Desie van Partou. Ben er heeeeel erg tevreden over.

25-03-2010, 13:44



Citaat door BosseBol:
Kdv Dunya en Desie van Partou. Ben er heeeeel erg tevreden over.



Bedankt, check je hoekje

25-03-2010, 13:50
Bossebol, ik zal erop terug komen wat betreft dat groen punt. Ik heb er teveel gegeven.