Bekijk volle/desktop versie : het is afgelopen tussen mijn man en ik.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-03-2010, 18:49
we hebben net een hele grote ruzie gehad ik wil niet ingaan. maar hoe moet ik nu verder ik heb 2 kinderen en geen inkomen hoe moet ik wat regelen ik weet niet ik heb het zo moeilijk ik tril helemaal nu. wie kan me helpen advies

24-03-2010, 18:50


Wat is ingaan?

En blijf gewoon in je huis met je kids.. Probeer het gewoon goed te laten komen.. Zo erg zal het vast toch niet zijn?

24-03-2010, 18:51
Kalmeer eerst! In tijden van woede roep je soms dingen die je niet meent! Kalmeer en denk dan goed na!

24-03-2010, 18:51
is de ruzie uit de hand gelopen of is dit de druppel van alles?

Ik raad je aan om een maatschappelijk werkster te raadplegen, deze kun je gratis toegezegd krijgen via een raadsman/raadsvrouw ( ieder buurt heeft er 1, google op je postcode)
Verder schop je hem de deur uit, aangezien er kindjes op het spel zijn. Vergeet niet dat je in Marokko ook recht hebt op allimentatie, dit vergeten veel vrouwen. Mohim ga eerst langs de mw die gaat alle punten langs. Sterkte meid

24-03-2010, 18:53


we hebben altijd ruzie. het ging net om de kinderen ze wareb aab het huilen en hij kan daar niet tegen ik moest ze van hem stil houden, hij is nu weg,

24-03-2010, 18:53

Citaat door Miss_Magrebia:
Kalmeer eerst! In tijden van woede roep je soms dingen die je niet meent! Kalmeer en denk dan goed na!



24-03-2010, 18:54
www. parship .nl

:-D

24-03-2010, 18:56

Citaat door amani2010:
we hebben altijd ruzie. het ging net om de kinderen ze wareb aab het huilen en hij kan daar niet tegen ik moest ze van hem stil houden, hij is nu weg,


Dat is toch geen grote ruzie.. Wanneer hij thuis is dan laat je de kinderen in de andere kamer spelen.. En laat ze om 7 uur slapen..
Misschien wil hij wel gewoon rustig met jou alleen zitten..

24-03-2010, 18:57

Citaat door amani2010:
we hebben altijd ruzie. het ging net om de kinderen ze wareb aab het huilen en hij kan daar niet tegen ik moest ze van hem stil houden, hij is nu weg,



Als het altijd om "bijna niets" zoals hierboven, moeten jullie misschien eens GOED met elkaar gaan praten!

24-03-2010, 19:00
dit is niet alles er is meer aan de hand. hij werkt niet ik werk en hij past op de kinderen hij zegt dat hij het niet meer aan kan en ik zei van ik heb het ook al heel zwaar met kinderen. en nog meer ik wil niet alles noemen

24-03-2010, 19:03

Citaat door amani2010:
dit is niet alles er is meer aan de hand. hij werkt niet ik werk en hij past op de kinderen hij zegt dat hij het niet meer aan kan en ik zei van ik heb het ook al heel zwaar met kinderen. en nog meer ik wil niet alles noemen



Praat gewoon goed met elkaar! En als hij aangeeft dat hij oppassen niet aakan.. Draaien jullie de rollen om.. Jij thuis en hij werken!

Alleen je zegt in je eerste post dat JIJ geen inkomen hebt En nu zeg je dat je werkt?

24-03-2010, 19:08

Citaat door Miss_Magrebia:
Praat gewoon goed met elkaar! En als hij aangeeft dat hij oppassen niet aakan.. Draaien jullie de rollen om.. Jij thuis en hij werken!

Alleen je zegt in je eerste post dat JIJ geen inkomen hebt En nu zeg je dat je werkt?


ik heb net de werkgever gebeld en gezegt dat ik niet meer kom dus heb vanaf nu geen inkomen

24-03-2010, 19:09


hij past op de kinderen ik werks in de avond dus ik kan vanaf morgen mijn knderen nergens brengen.

24-03-2010, 19:12
vind het heel erg om dit weer te moeten horen dat mannen gewoon geen respect hebben voor hun vrouw en kinderen echt erg.
eerlijk snap ik de getrouwde man niet meer ze zegt hier dat zij werkt en dat hij thuis op de kinderen past.
dat is inderdaad moeilijk voor een man zoek daar als eerste een oplossing voor en dan de rest. je kinderen mogen hier de dupe niet van zijn. heb je famillie waar de kinderen terecht kunnen?

24-03-2010, 19:14

Citaat door KIANO:
vind het heel erg om dit weer te moeten horen dat mannen gewoon geen respect hebben voor hun vrouw en kinderen echt erg.
eerlijk snap ik de getrouwde man niet meer ze zegt hier dat zij werkt en dat hij thuis op de kinderen past.
dat is inderdaad moeilijk voor een man zoek daar als eerste een oplossing voor en dan de rest. je kinderen mogen hier de dupe niet van zijn. heb je famillie waar de kinderen terecht kunnen?

mijn familie wonen ver en ik hier helemaal alleen ze wonen .1 uur rijden

Pagina's : [1] 2 3 4 5