Bekijk volle/desktop versie : opbiechten in de liefde



Pagina's : [1] 2

24-03-2010, 16:11
Wie heeft er iets op te biechten tegen over zijn/haar geliefde?

Misschien een ex?

waarom zou je het wel doen of waarom juist niet?

24-03-2010, 16:14


Haha, ik wil 'm niet laten huilen, ofcourse.

24-03-2010, 16:16

Citaat door Marokkaantje001:
Haha, ik wil 'm niet laten huilen, ofcourse.



Ik heb precies hetzelfde. Dan voelt ie zich geflasht

24-03-2010, 17:01

Citaat door Hayat87:
internetliefde is groot, haaaa!

24-03-2010, 17:34



Citaat door Hayat87:
internetliefde is groot, haaaa!



24-03-2010, 18:25
Sommige dingen hoef je niet op te biechten.
Als je fouten in het verleden hebt gemaakt dan is dat
tussen jou en Allah en zul je er voor gestraft worden in het hiernamaals.
Waarom zou je het vertellen als het tussen jullie in kan komen?

24-03-2010, 18:27

Citaat door miss_naziha:
Sommige dingen hoef je niet op te biechten.
Als je fouten in het verleden hebt gemaakt dan is dat
tussen jou en Allah en zul je er voor gestraft worden in het hiernamaals.
Waarom zou je het vertellen als het tussen jullie in kan komen?


Als je weet dat het iets waar hij waarde aan hecht dan lieg je hem toch voor hem. Liegen in een relatie/huwelijk is het begin van alle ellende...

24-03-2010, 18:28
vraagje ik ben verliefd op iemand hij weet dat ook en beweert dat die gek op mij is aan het worden maar we zien elkaar niet echt vaak ik bel hem soms dan is hij rond 4 uur klaar met werkenik heb zo iets we hebben elkaar 3 weken niet gezien doe je dan niet alles aan mij te zien of zie ik het totaal verkeerdt

24-03-2010, 18:30

Citaat door n2srina:
Ik heb precies hetzelfde. Dan voelt ie zich geflasht

Ik heb hem niet geflasht, maar soms lieg je, zodat iemand zich beter voelt. Dat is gewoon wat mensen doen.

24-03-2010, 18:33
we hebben ook een relatie maar ik weet niet waar het na toe leidt hij is zo type die eigelijk niet met (serieus bezig daar bedoel ik mee dat hij niet echt aan relatie doet maar als een meisje open staat om lol te hebben dan doet die mee. maar geen gevoelens heeft bij die meid. bij heeft die mij verteldt bij mij anders is. ik zo en als die meiden jouw nu bellen wat zeg je dan tegen hun hij zo dat ik een serieuze vriendin heb. ik weet niet wat ik daar onder moet verstaan serieus. ik praat ook niet met hem over de toekomst in nog te vroeg ik vind dat als je zeker weet dat je samen op een lijn zit gevoelens hebt ect dan pas kan praten of heb ik het verkeerdt maar elke jongen is weer anders met ene kanje daar over praten die ander niet
(zegt niet dat die niet serieus is maar sommige vinden dat nog vroeg ofzo maar sluiten niet uit ofzo dat ze verder willen gaan met je in de toekomst toch?????

24-03-2010, 18:34

Citaat door Magrebhia_S:
vraagje ik ben verliefd op iemand hij weet dat ook en beweert dat die gek op mij is aan het worden maar we zien elkaar niet echt vaak ik bel hem soms dan is hij rond 4 uur klaar met werkenik heb zo iets we hebben elkaar 3 weken niet gezien doe je dan niet alles aan mij te zien of zie ik het totaal verkeerdt



als hy echt gek op je is zoals hy beweert, dan zou hy echt tijd voor je vrijmaken zo zyn jongens gwn..

24-03-2010, 18:36
ik durf het niet tegen hem te zeggen anders ben straks opdringerig klinkt het alsof ik hem alleen mis en hij mij niet. jongens hebben prioriteiten werk
nr 1

24-03-2010, 18:38


ik wil mijn vraag hier doen zodat jullie een duidelijk beeld hebben van deze jongen krijgen maar ik ben nu op werk gaat moeilijk

24-03-2010, 18:39
dames!!!!!!!

24-03-2010, 18:40

Citaat door Magrebhia_S:
ik wil mijn vraag hier doen zodat jullie een duidelijk beeld hebben van deze jongen krijgen maar ik ben nu op werk gaat moeilijk



laat hem moeite voor jou doen, doet hy dat niet dan weet je genoeg.
en zoek je iemand die jou verdient.

Pagina's : [1] 2