Bekijk volle/desktop versie : Vriendinnen van niet-marokkaanse afkomst.



Pagina's : [1] 2 3

24-03-2010, 15:08
[Kan allemaal wel een heel sterke band zijn, maar ze zullen zich altijd beledigd voelen en je nooit helemaal kunnen begrijpen.

M'n nederlandse vriendin, oke eigenlijk engels, die begrijpt sommige situaties helemaal nooit.
Zij is atheist en ik moslim. Soms botst dat wel. Net zoals ik soms zeg dat ik niet thuis kan komen met een Nederlander, dan vindt ze dat raar en racistisch. Terwijl het niet zo bedoeld is..

Vriendinnen van Marokkaanse afkomst zijn best wel handig, hoe je t ook draait of keert.]

24-03-2010, 15:11



Citaat door Liefdevol.:
True.

Irritant of niet?

24-03-2010, 15:12
Klopt,maar bij de meeste gevallen zijn ze toch beter.

24-03-2010, 15:15

Citaat door Smiraa_:
Klopt,maar bij de meeste gevallen zijn ze toch beter.

Oh ja? Vind ze eigenlijk gewoon hetzelfde, buiten t feit dat iemand van een andere cultuur je soms niet even goed begrijpt

24-03-2010, 15:17


Mijn beste vriendin is Nederlands.
Dat gaat prima, al hamdoulilah.
Maar misschien komt dat omdat ze al 15 jaar of langer bij mij en bij een groten deel van mijn fam. over de vloer komt.

Vakantie's,bruiloften en zelfs ramadan en el3ied meemaakt.

Vriendinnen van een niet marokaanse afkomst kunnen wel degelijk alles accepteren.
Maar of ze het ook echt daadwerkelijk begrijpen en het ermee eens zijn, dat is een ander verhaal.

24-03-2010, 15:19

Citaat door Marokkaantje001:
[Kan allemaal wel een heel sterke band zijn, maar ze zullen zich altijd beledigd voelen en je nooit helemaal kunnen begrijpen.

M'n nederlandse vriendin, oke eigenlijk engels, die begrijpt sommige situaties helemaal nooit.
Zij is atheist en ik moslim. Soms botst dat wel. Net zoals ik soms zeg dat ik niet thuis kan komen met een Nederlander, dan vindt ze dat raar en racistisch. Terwijl het niet zo bedoeld is..

Vriendinnen van Marokkaanse afkomst zijn best wel handig, hoe je t ook draait of keert.]


Klopt wel wat je zegt. Je hebt beiden meestal ook andere interesses enz.
Heb ook een Nederlandse vriendin die me elke maandag vertelt over haar weekendje uitgaan. Dan heb ik zoiets van: oke wat moet ik hiermee. I don't care. Maar goed laat ik natuurlijk niet merken..

Islamitische vriendinnen over het algemeen zijn handig, hoeven toch niet perse Marokkaanse meiden te zijn?

24-03-2010, 15:19

Citaat door mvrtjetabdarst:
Mijn beste vriendin is Nederlands.
Dat gaat prima, al hamdoulilah.
Maar misschien komt dat omdat ze al 15 jaar of langer bij mij en bij een groten deel van mijn fam. over de vloer komt.

Vakantie's,bruiloften en zelfs ramadan en el3ied meemaakt.

Vriendinnen van een niet marokaanse afkomst kunnen wel degelijk alles accepteren.
Maar of ze het ook echt daadwerkelijk begrijpen en het ermee eens zijn, dat is een ander verhaal.

Mijne ook.

Kan goed kloppen, maar dat is ook anders. 15 jaar, is alsof het je zus is, ze is met je opgegroeid.
Das anders natuurlijk.

24-03-2010, 15:21

Citaat door RckingRedHead:
Klopt wel wat je zegt. Je hebt beiden meestal ook andere interesses enz.
Heb ook een Nederlandse vriendin die me elke maandag vertelt over haar weekendje uitgaan. Dan heb ik zoiets van: oke wat moet ik hiermee. I don't care. Maar goed laat ik natuurlijk niet merken..

Islamitische vriendinnen over het algemeen zijn handig, hoeven toch niet perse Marokkaanse meiden te zijn?

Haha, kijk zoiets bedoel ik eigenlijk wel. Maar omdat het je vriendin is, luister je der naar en toon je interesse in hetgeen zij doet enzo.


Nee ofcourse not, islamtische vriendinnen ja.. Ik hou er wel van om een turken grap te maken en dat vinden turkse vriendinnen op hun beurt weer niet grappig.

24-03-2010, 15:23
Ja klopt, het is ook een soort zusje voor me haha..

24-03-2010, 15:24
Mijn vriendin is ook atheist, wij begrijpen elkaar juist volkomen.

24-03-2010, 15:24

Citaat door Marokkaantje001:
Haha, kijk zoiets bedoel ik eigenlijk wel. Maar omdat het je vriendin is, luister je der naar en toon je interesse in hetgeen zij doet enzo.


Nee ofcourse not, islamtische vriendinnen ja.. Ik hou er wel van om een turken grap te maken en dat vinden turkse vriendinnen op hun beurt weer niet grappig.


Precies, maar omdat jezelf niet dezelfde ervaringen hebt is het soms best raar om er dan op te reageren enzo.

Weet je wat ideaal is?
Een bekeerde Nederlandse vriendin!

24-03-2010, 15:25

Citaat door M_t_S:
Mijn vriendin is ook atheist, wij begrijpen elkaar juist volkomen.


Oh wat apart!
Voordat ik verder ga, ben jij ook atheïst dan?

24-03-2010, 15:25


En toch heb ik liever een niet marokkaanse vriendin dan een marokkaanse

24-03-2010, 15:25

Citaat door RckingRedHead:
Klopt wel wat je zegt. Je hebt beiden meestal ook andere interesses enz.
Heb ook een Nederlandse vriendin die me elke maandag vertelt over haar weekendje uitgaan. Dan heb ik zoiets van: oke wat moet ik hiermee. I don't care. Maar goed laat ik natuurlijk niet merken..

Islamitische vriendinnen over het algemeen zijn handig, hoeven toch niet perse Marokkaanse meiden te zijn?


Ik herken het ja..

Maar inderdaad, Islamitsche vriendinnen zijn gewoon handig hoeft niet perse een marokaanse meid te zijn. Heb ook een surinaamse vriendin, die islamitisch is en dat gaat dan al hamdoulilah ook wel goed.

24-03-2010, 15:28
ik heb nooit vrienden of kennissen gehad die niet marokkaans waren, sterker nog..alleen berbers. anderen snappen mij niet, ik snap hun niet dus why bother.

Pagina's : [1] 2 3