Bekijk volle/desktop versie : Israëlisch parlementslid: Britten zijn honden



Pagina's : [1] 2

23-03-2010, 20:16
The expulsion of an Israeli 'diplomat' from Britain over the terrorist murder of a Palestinian leader in Dubai has provoked outrage in the Israeli Knesset, comparing the British to "dogs".

"I think [the] British are behaving hypocritically and I don't want to offend dogs on this issue, since some dogs are utterly loyal," said Aryeh Eldad, National Religious Party lawmaker in the Israeli Knesset (parliament), quoted by the Sky News.

"Who are they to judge us on the war on terror," he added.

Eldad said Israel should expel a British diplomat in a "natural reaction" to the expulsion of the Israeli diplomat who is widely reported to be a Mossad operative in the regime's embassy in London.

'The natural reaction should be to expel one of the senior diplomats in the British Embassy, maybe the military attaché or someone on his level," the lawmaker told Sky News on Tuesday.

Earlier in the day, Foreign Secretary David Miliband ordered the expulsion of the Israeli diplomat over the use of fake British passports in the terror operation that killed Hamas commander Mahmud al-Mabhuhin in his hotel room in Dubai.

According to Dubai police, Mabhouh was drugged and then suffocated in an operation carried out by a 27-member terror squad that used British, German, French, Australian and Irish passports to enter the United Arab Emirates.

The Dubai police chief said that he is 99 percent certain that Mossad had been behind the terror.

Miliband said there were "compelling reasons" to believe Israel was responsible for the use of fake British passports in the terror scheme.
http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=121519&sectionid=351020603

23-03-2010, 20:20


zegt de ene smurf tegen de andere.

23-03-2010, 20:26
"Who are they to judge us on the war on terror," he added.


Hoe haal je het in je hoofd het bevoorrechte volk boven andere mensen aan te spreken!

23-03-2010, 20:39
"De enige democratie van het Midden Oosten"

23-03-2010, 20:50


Niets nieuws onder de zon, volgens het jodendom zijn alle niet-joden niets anders dan honden en tweederangs burgers.

23-03-2010, 21:23
De britten hadden de (europese) Joden een keer toch voor honderden jaren verbannen omdat ze liepen te sjoemelen met geld en woeker rente.

23-03-2010, 21:25
pffff zij vermoorden iemand. doen dat onder een valse passapoort, en dan gaan ze de ander van wie die passapoort is honden noemen???? pfff halloooo ???? snap ik het of ben ik dom?? lijkt wilders in de tweede kamer wel.
die lult ook altijd van zulk onzin.

23-03-2010, 21:26

Citaat door Hypercube:
De britten hadden de (europese) Joden een keer toch voor honderden jaren verbannen omdat ze liepen te sjoemelen met geld en woeker rente.


Bron.....aub

23-03-2010, 21:33

Citaat door tamar:
Bron.....aub


23-03-2010, 21:40

Citaat door bokitoo2:



geen water joh ik heb net voor mezelf een pilsje ingeschonken

Maar ik ga afsluiten als die kluns geen bron weet te vermelden..

Slaap lekker.

23-03-2010, 21:40

Citaat door tamar:
Bron.....aub



Google: Joden, Verbannen, 13e eeuw, Koning Edward I, Rente.

23-03-2010, 21:42

Citaat door tamar:
geen water joh ik heb net voor mezelf een pilsje ingeschonken

Maar ik ga afsluiten als die kluns geen bron weet te vermelden..

Slaap lekker.



Kluns in je ....

23-03-2010, 22:08



Citaat door Hypercube:
Google: Joden, Verbannen, 13e eeuw, Koning Edward I, Rente.



Aha, probeer jij zo je gelijk te krijgen dat je maar even gegoogled hebt en zo op wikipedia terecht kwam.
Ik heb geen zin om dat hele stuk te kopiëren maar voor jou zou ik zeggen lees heel het stuk eens en kom dan terug.
Oh ja, nooit gehoord van geschiedenis boeken!!!!!!!

23-03-2010, 22:38
tuurlijk israel is weer op zijn teentjes getrapt.... man bijt hond

23-03-2010, 22:41
Tja dat hele gebied is een broeinest van fascisten. Het is gewoon triest dat de meerderheid van de wereld waarschijnlijk niet eens een IQ van 60 heeft!

Pagina's : [1] 2