Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij helpen...(dringend)



23-03-2010, 14:59
salam oua3alaikom,

hierbij doe ik verzoek aan mijn broeders en zusters,

Ik ben een jongeman die bijna gescheiden is, ik ben getrouwd geweest met een meid uit Marokko die mijn leven heel zuur heeft gemaakt zowel geestelijk als financieeel, ik werkte 9 jaar als ambtenaar voor de gemeente Amsterdam tot ik ging trouwen liep alles mis, momenteel vindt mijn familie dat ik verkeerd bezig ben omdat ik haar papieren niet wilde afmaken, tot de dag van vandaag woont mijn (ex)vrouw bij mn ouders (familie lid van mijn moeder), ik heb sinds 1 maart een leuke beveiligings baan op schiphol en heb sinds december geen inkomen gehad tot de dag van vandaag omdat ik mijn baan kwijt ben geraakt toen der tijd, dit is mijn eerste maand als beveiligings beambte, begin maart ben ik geholpen door een zuster met een duw in mijn rug met wat boodschapjes om vooruit te komen, ik zal haar altijd dankbaar zijn en blijven..ik mocht altijd bij haar terecht maar ik schaam me echt enorm,mijn vraag is wie wil deze jongeman helpen met iets kleins, boodschapjes of een kleine bijdragen,ik heb letterlijk niets te eten tot aan 4 april wanneer ik mijn loon krijg en inchaAllah de bal gaat rollen voor mij, ik heb een hele nare tijd achter de rug en ben ook enorm afgevallen, Allah de Allemachtige is mijn getuige en ik vraag iemand een mij een pleziertje te doen hoe gek dit ook klinkt om mij a.u.b vooruit te helpen..dit is te triest voor woorden en raar maar helaas wel waar, als iemand mij wil en kan helpen,stuur me dan een pm en Moge Allah Al jou bezittingen en die van je familie verdubbelen inchaAllah..amien ..ik heb al sinds gisterochtend niet gegeten en voel me op vandaar dat ik uit wanhoop dit pic open...en wie mij wil uitlachen mag dat ook doen.

liefs,

23-03-2010, 15:01


ga naar de moskee, die helpen je graag

allah 3awnak

23-03-2010, 15:02
dat is heel aardig van je maar ben daar te verlegen voor.

23-03-2010, 15:03
heb je geen familie?

23-03-2010, 15:15


weinig meerendeel in frankrijk en zusjes maar ja die hebben zelf niets.

23-03-2010, 15:19
Moge Allah je behoeden van al het kwade.