Bekijk volle/desktop versie : Cadeau voor geliefde?



23-03-2010, 14:41
Ik weet het!

[ Er zijn al duizenden topics over dit onderwerp maar ik weet niet wat ik voor hem moet halen! Kan je iemand een schietles cadeau doen zo ja, waar? ]



23-03-2010, 14:48


Ja, ik wil hem ook verrassen.. Maar weet echt niet hoe?

23-03-2010, 14:49

Citaat door Al3ayla_:
Ja, ik wil hem ook verrassen.. Maar weet echt niet hoe?



Hij is bijna jarig en ik weet het gewoon echt niet, geurtjes, leuke shirt krijgt hij gewoon al!


Weet jij niet iets van schietles ofzo

23-03-2010, 15:12

Citaat door ChickaBonita_:
Hij is bijna jarig en ik weet het gewoon echt niet, geurtjes, leuke shirt krijgt hij gewoon al!


Weet jij niet iets van schietles ofzo


Euhhhm, als je hem een schietles cadeau doet, zorg er dan wel voor dat je uit zijn zicht blijft he.

Maar ik zou eerder voor karten gaan. Met z'n tweetjes. Of zo'n fluisterboottochtje in Giethoorn. Is heel romantisch, ook wel het Venetië van het Noorden genoemd. Dan vaar je met z'n tweetjes in een bootje (moet je wel kunnen zwemmen voor het geval je in die slootjes dondert).

23-03-2010, 15:21



Citaat door Benouta:
Euhhhm, als je hem een schietles cadeau doet, zorg er dan wel voor dat je uit zijn zicht blijft he.

Maar ik zou eerder voor karten gaan. Met z'n tweetjes. Of zo'n fluisterboottochtje in Giethoorn. Is heel romantisch, ook wel het Venetië van het Noorden genoemd. Dan vaar je met z'n tweetjes in een bootje (moet je wel kunnen zwemmen voor het geval je in die slootjes dondert).



ahaha leuke ideetjes schat maar is echt niets voor hem en eigenlijk ook
niet echt voor mij!

Weet jij niet waar ik hem kan laten schieten?

23-03-2010, 15:24

Citaat door ChickaBonita_:
ahaha leuke ideetjes schat maar is echt niets voor hem en eigenlijk ook
niet echt voor mij!

Weet jij niet waar ik hem kan laten schieten?



heeft ie nog steeds niet raak geschoten bij je dan?

23-03-2010, 15:24

Citaat door Just_Khalid:
heeft ie nog steeds niet raak geschoten bij je dan?



Ik bedoel echt een schietles,


Weet jij dat toevallig?

23-03-2010, 15:27

Citaat door ChickaBonita_:
Ik bedoel echt een schietles,


Weet jij dat toevallig?


http://www.schietles.nl

23-03-2010, 15:31

Citaat door ChickaBonita_:
ahaha leuke ideetjes schat maar is echt niets voor hem en eigenlijk ook
niet echt voor mij!

Weet jij niet waar ik hem kan laten schieten?


Ask Mister Google, want heb geen verstand van schieten enzo. Maar dat is toch saai, staat ie daaro zo beetje te schieten op een bord of wat dan ook. Ok, hij zal er vast een kick van krijgen denk ik. Smaken verschillen.

23-03-2010, 16:06

Citaat door Benouta:
Ask Mister Google, want heb geen verstand van schieten enzo. Maar dat is toch saai, staat ie daaro zo beetje te schieten op een bord of wat dan ook. Ok, hij zal er vast een kick van krijgen denk ik. Smaken verschillen.


Heb al gekeken op google maar schiet niet echt op! En het is ook niets voor mij maar ik weet dat hij het geweldig vind!