Bekijk volle/desktop versie : Traitor Boulahrouz: 'Ik vecht in elk geval voor een plek in de WK-selectie'



23-03-2010, 13:50
Hij had er veel voor over om de rest van het lopende seizoen bij Ajax af te maken, maar Khalid Boulahrouz zag een verhuur aan Ajax in januari niet doorgaan. Afgelopen weekeinde mocht de verdediger van VfB Stuttgart na vier maanden op een zijspoor te hebben gestaan weer in actie komen. "Het was heerlijk om weer gespeeld te hebben", vertelt Boulahrouz woensdag in Kicker.

"Ik heb genoten." De afgelopen maanden vonden Markus Babbel en diens opvolger Christian Gross het niet nodig om de verdediger in te zetten. De rol op het tweede plan heeft het vertrouwen van Boulahrouz geen kwaad gedaan. "Ik heb altijd in mezelf geloofd. Ik wil mijn geld ook niet verdienen als bankzitter." Boulahrouz speelde dit lopende seizoen slechts vijf duels, in totaal 360 minuten.

Komend weekeinde staat de ontmoeting met Bayern München op de rol. "Ik verheug me op de confrontatie met Arjen Robben. Hij is een speler van wereldklasse." Mogelijk komt de verdediger weer in actie en daardoor weer meer in beeld bij bondscoach Bert van Marwijk. "In het voetbal kan alles zeer snel gaan. Ik vecht in elk geval voor een plek in de WK-selectie van Nederland."

23-03-2010, 14:09


Ik zou het hem wel gunnen dat hij wordt meegenomen!

23-03-2010, 15:23
tfoe 3la jaloers mensen

23-03-2010, 16:13
gun hem het beste

23-03-2010, 17:46


Inshallah boula het is een genot om naar je te kijken

23-03-2010, 19:03

Citaat door Mocros_4_life20:
zemmel


haha grootste zwemmels zeggen wat. (feynoord fan)