Bekijk volle/desktop versie : Paul Wilders: 'Geert gaat in zee met homofobe producent'



Pagina's : [1] 2 3

23-03-2010, 12:31
De nieuwe film met Geert Wilders, Islam Rising: Geert Wilders' Warning to the West, is gefinancierd door een Amerikaanse homohatersclub. Dit schrijft broer van Paul Wilders op zijn weblog.

De documentaire, die op 1 mei in première gaat in Los Angeles, is geproduceerd door het Amerikaanse bedrijf PRB Films, in samenwerking met het Christian Action Network (CAN). Laatstgenoemde club maakte zich onder meer druk over Gay Days in Disney World (die vernietigen kinderen en gezinnen) en ging zelfs undercover om alle viezigheid te kunnen openbaren.

"Vanzelfsprekend staat het eenieder, Geert Wilders incluis, vrij om blij te zijn met geschonken aandacht," schrijft Paul Wilders. "Naar mijn persoonlijke visie dient de bron welke deze aandacht verstrekt echter eveneens tegen het daglicht te worden gehouden. Om het maar eens boud te stellen: persoonlijk zou ik mij distantieeren van elke persoon of organisatie die homoseksualiteit te vuur en te zwaard bestrijdt. Tenzij ik eenzelfde opinie er op na zou houden natuurlijk. En dat is althans wat mij betreft niet het geval. Integendeel."


Trailer zien? Klik hieronder


UPDATE, 9.02 uur - In mei vorig jaar constateertde de Gay Krant nog dat homo's de partij van Wilders omarmden. Een kwart van de klikkers op de website gaf toentertijd aan op de PVV te gaan stemmen.


http://www.hpdetijd.nl/2010-03-23/paul-wilders-geert-gaat-in-zee-met-homofobe-producent

23-03-2010, 12:36


Ah, Wilders treedt zo hard op tegen 'potenrammers' omdat de daders getint zijn. Nu snap ik het.

Mijn excuus, ik dacht dat hij zich verplaatste in de homoseksuele medemens die zich op dat moment zo niet geaccepteerd voelt en zelfs fysiek bedreigd wordt. Ik heb soms van die naieve gedachten bij de pvv.. Gelukkig was ik niet de enige. "Een kwart van de klikkers"

23-03-2010, 12:40
Alles voor eigen gewin.
Maakt allemaal niet uit, geert zou over lijken gaan voor publiciteit en een zieltje extra.
Als hij er maar niets voor hoeft te doen behalve gillen.

23-03-2010, 13:00
Bij zijn bezoek aan London liet de PVV leider zich van een compleet andere kant zien tijdens de vertoning van zijn propagandafilm Fitna. Waar kritische journalisten in Nederland door Wilders vaak worden geweigerd of zelfs geïntimideerd werden kritische vragen van Britse journalisen gewoon beantwoord. Wilders heeft namelijk goed door dat hij zijn standaard fratsen niet voor een onbekend publiek uit kan halen. Er waren echter meer merkwaardigheden aan Wilders' bezoek aan London.

Zo stonden er buiten het hogerhuis een kleine 300 rechtsextremisten van deEnglish Defence League (EDL) een pro-Wilders demonstratie te houden. Bij eerdere betogingen van de EDL werden door EDL leden winkels van Aziatische middenstanders aangevallen en kwam het tot andere racistische geweldplegingen. Ook zijn er banden tussen het EDL en de British National Party (een extreem rechtse politieke partij uit Engeland).

En waar deed Wilders het allemaal voor? De ophef rondom zijn bezoek aan Engeland was uiteindelijk voor de slechts zes mensen die de moeite hebben genomen om naar de presentatie van Fitna te kijken. Kijk naar het filmpje voor een treffende en ontluisterende impressie van de dag.



http://www.glop.nl/joomla/politiek/48-anti-fascisme/1030-wilders-van-een-andere-kant-in-london.html

23-03-2010, 13:09


Islam blijft maar groeien, steeds meer christenen verlaten hun geloof voor de Islam. Vandaar deze wanhoopspoging van die Christian Action Network.

Maar maakt niet uit, negatieve aandacht is ook goed, hierdoor zullen mensen ook de islam gaan bestuderen en achter de waarheid komen

23-03-2010, 13:35

Citaat door snorro91:
Islam blijft maar groeien, steeds meer christenen verlaten hun geloof voor de Islam.


Bron? Cijfers?

23-03-2010, 13:42
De islam groeit van alle wereldgodsdiensten het snelst. Met een groei van jaarlijks 2,1 procent hebben de 1,2 miljard moslims bijna 1 procent voorsprong op de groei van de wereldbevolking, die 1,2 procent bedraagt.

Het aantal moslims zal volgens de nieuwe berekeningen van de in de VS werkzame godsdienststatistici David B. Barrett en Todd M. Johnson tot het jaar 2025 tot 1,8 miljard mensen groeien. Hun aandeel in de wereldbevolking zal in dat jaar tussen de 20 en 23 procent bedragen.


Latino Muslims Growing in Number in USA

23-03-2010, 13:42

Citaat door snorro91:
Islam blijft maar groeien, steeds meer christenen verlaten hun geloof voor de Islam. Vandaar deze wanhoopspoging van die Christian Action Network.

Maar maakt niet uit, negatieve aandacht is ook goed, hierdoor zullen mensen ook de islam gaan bestuderen en achter de waarheid komen



En als ze het niet goedschiks bekeren tot de Islam..dan moet het maar met harde hand.

Ja toch?

23-03-2010, 13:44

Citaat door MOCKBA1:
En als ze het niet goedschiks bekeren tot de Islam..dan moet het maar met harde hand.

Ja toch?

Nope, zo gaat dat niet binnen de Islam, je moet je bekeren met je hart niet met uitvoeringen. Je kan je wel gedragen als een moslim maar als t niet in je hart zit, heb je er niets aan.

23-03-2010, 13:45
En de christain club is ook een anti-abortus , anti-vrouwenemancipatie , anti-homo, anti-evolutietheorie en anti-sexvoorlichting op scholen beweging...


PVV= Partij voor de vrijheid-beperking.........

23-03-2010, 13:45

Citaat door snorro91:
Islam blijft maar groeien, steeds meer christenen verlaten hun geloof voor de Islam. Vandaar deze wanhoopspoging van die Christian Action Network.

Maar maakt niet uit, negatieve aandacht is ook goed, hierdoor zullen mensen ook de islam gaan bestuderen en achter de waarheid komen


gelul en zwaar off topic.

23-03-2010, 13:45
dat is zo met alle moslimhaters. zij zijn zelf de grootste homohaters, maar gebruiken het geweld van enkele marokkanen tegen homo's voor hun haatcampagne tegen de islam.

23-03-2010, 13:46



Citaat door Eekhoorn:
Bron? Cijfers?


god himself, natuurlijk. wat dacht jij dan? elsnorro doet niet minder, hoor.

23-03-2010, 13:49

Citaat door a_tropos:
gelul en zwaar off topic.

Jup, ik weet dat het voor jouw soort niet zo fijn is om te lezen.

23-03-2010, 13:50
Overigens, nichten die op de PVV stemmen sporen niet.

Pagina's : [1] 2 3