Bekijk volle/desktop versie : Onwetende keuze`s maken in je leven.



Pagina's : [1] 2

23-03-2010, 12:10
Salaam ou3laikom broeders & zusters,

De reden waarom ik vandaag een topic heb geopend is om mijn hart hier te luchten.
Ik ben subhan`Allah einde raad en weet niets meer wat ik wel of niet moet doen!
Hoop insha Allah dat jullie mij raad kunnen geven of jullie ervaringen met mij te delen. Misschien dat ik dan ergens een licht puntje kan zien en meer hoop kan creeèren.
Ik zal jullie nu uitleggen waar ik het over heb.
Ik ben een jong meisje van 19 jaar, kom uit een groot zin waar je u tegen kunt zeggen. ( Alhamdoelilah ) ik ben de jongste van allen.
Alleen is er in zo een korte tijd in 'mijn' ogen een probleem ontstaan.
Er is een jongen (Youssef) mijn hand komen vragen, ik heb hem leren kennen afgelopen zomer. We spraken niet af, en hadden alleen telefonish contact.
Dat ging ook niet, want ik kom uit NL en hij uit BE. Al vroeg hij wel vaak of er de mogelijkheid was om af tespreken.
Goed, om een heel lang verhaal kort te maken, is hij in januarie mijn hand komen vragen. Kort daarna gaven mijn broers het antwoord en zeide ja. Natuurlijk wel met mijn toestemming. De reden waarom ik wilde was omdat ik net een relatie achter de rug had met een jongen(Yassine) waar van ik ziels veel van hield en misschien nog steeds van hou. Hij was mijn eerste liefde en heb in principe nooit een relatie gehad.. maar met hem dus wel.
Ik weet niet of je het uberhaut een relatie kunt noemen, want we zoende elkaar niet. Maar het contact was gewoon zo sterk dat we veel leuke dingen met elkaar deden en hoopte naar een toekomst samen. Helaas is dat niet door kunnen gaan door alle redennen om ons heen. Met zijn gezondheid ging het slecht, dus hij was contenu bezig met zijn gezondheid.
Helaas vervaagde ons contact tot nog erger helemaal geen contact.
Kort na dat mijn contact was verbroken met de liefde van mijn leven leerde ik dus de belg kennen. Ik storte me op hem af, en besloot door te gaan met mijn leven. De belg is een hele lieve jongen, met alles er op aan der aan. Dus een echte heer.
Dit vertel ik julie allemaal om mijn standpunt duidelijk te maken.
Na dat maanden verstreken raakte en ons trouwdatum steeds dichterbij kwam zocht Yassine weer contact met mij. Na dat ik hem had gesproken door de telefoon veranderde alles voor mij een fract van `n seconde.
Mijn gevoel voor Youssef is er helemaal niet? Ik houd van Yassine..
Youssef heeft alles geregeld alles gedaan ALLES is al af.
Maar wat moet ik nu met mijn gevoelens? Kan ik ooit nog van hem houden?
Kan ik ooit mijn gevoelens voor yassine laten stoppen?
Moet ik alles afzeggen wat youssef betreft? Ik word gek! Dagelijk met dit soort vragen leef ik nu inmiddels.. ik weet niet wat ik er mee aan moet? Ik word nog eens depressief als ik het met naaste er over heb en dan zeggen ze: Doe normaal, alles komt goed.. niemand is getrouwd uit pure liefde en behalve dat.. denk aan de mensen heel je stad weet dat je gaat trouwen! Iedereen weet dat je trouwdag er bijna is!
Dan stort ik helemaal in.. Nogmaals lieve mensen ik ben einde raad.
Ik weet niet wat ik hier mee aan moet of kan.
Alle reactie`s zijn welkom.. ik hoop dat jullie me serieus nemen want dit hele typ verhaal was niet om haat reactie`s te ontvangen.

Salaam ou3laikom.
Verdrietig_

23-03-2010, 12:13


Met Youssef heb je een toekomst, maar met Yassine weet je dat niet zeker.
Dus je kan beter voor youssef gaan denk ik..

23-03-2010, 12:15

Citaat door Verdrietig_:
Salaam ou3laikom broeders & zusters,

De reden waarom ik vandaag een topic heb geopend is om mijn hart hier te luchten.
Ik ben subhan`Allah einde raad en weet niets meer wat ik wel of niet moet doen!
Hoop insha Allah dat jullie mij raad kunnen geven of jullie ervaringen met mij te delen. Misschien dat ik dan ergens een licht puntje kan zien en meer hoop kan creeèren.
Ik zal jullie nu uitleggen waar ik het over heb.
Ik ben een jong meisje van 19 jaar, kom uit een groot zin waar je u tegen kunt zeggen. ( Alhamdoelilah ) ik ben de jongste van allen.
Alleen is er in zo een korte tijd in 'mijn' ogen een probleem ontstaan.
Er is een jongen (Youssef) mijn hand komen vragen, ik heb hem leren kennen afgelopen zomer. We spraken niet af, en hadden alleen telefonish contact.
Dat ging ook niet, want ik kom uit NL en hij uit BE. Al vroeg hij wel vaak of er de mogelijkheid was om af tespreken.
Goed, om een heel lang verhaal kort te maken, is hij in januarie mijn hand komen vragen. Kort daarna gaven mijn broers het antwoord en zeide ja. Natuurlijk wel met mijn toestemming. De reden waarom ik wilde was omdat ik net een relatie achter de rug had met een jongen(Yassine) waar van ik ziels veel van hield en misschien nog steeds van hou. Hij was mijn eerste liefde en heb in principe nooit een relatie gehad.. maar met hem dus wel.
Ik weet niet of je het uberhaut een relatie kunt noemen, want we zoende elkaar niet. Maar het contact was gewoon zo sterk dat we veel leuke dingen met elkaar deden en hoopte naar een toekomst samen. Helaas is dat niet door kunnen gaan door alle redennen om ons heen. Met zijn gezondheid ging het slecht, dus hij was contenu bezig met zijn gezondheid.
Helaas vervaagde ons contact tot nog erger helemaal geen contact.
Kort na dat mijn contact was verbroken met de liefde van mijn leven leerde ik dus de belg kennen. Ik storte me op hem af, en besloot door te gaan met mijn leven. De belg is een hele lieve jongen, met alles er op aan der aan. Dus een echte heer.
Dit vertel ik julie allemaal om mijn standpunt duidelijk te maken.
Na dat maanden verstreken raakte en ons trouwdatum steeds dichterbij kwam zocht Yassine weer contact met mij. Na dat ik hem had gesproken door de telefoon veranderde alles voor mij een fract van `n seconde.
Mijn gevoel voor Youssef is er helemaal niet? Ik houd van Yassine..
Youssef heeft alles geregeld alles gedaan ALLES is al af.
Maar wat moet ik nu met mijn gevoelens? Kan ik ooit nog van hem houden?
Kan ik ooit mijn gevoelens voor yassine laten stoppen?
Moet ik alles afzeggen wat youssef betreft? Ik word gek! Dagelijk met dit soort vragen leef ik nu inmiddels.. ik weet niet wat ik er mee aan moet? Ik word nog eens depressief als ik het met naaste er over heb en dan zeggen ze: Doe normaal, alles komt goed.. niemand is getrouwd uit pure liefde en behalve dat.. denk aan de mensen heel je stad weet dat je gaat trouwen! Iedereen weet dat je trouwdag er bijna is! Dan stort ik helemaal in.. Nogmaals lieve mensen ik ben einde raad.
Ik weet niet wat ik hier mee aan moet of kan.
Alle reactie`s zijn welkom.. ik hoop dat jullie me serieus nemen want dit hele typ verhaal was niet om haat reactie`s te ontvangen.

Salaam ou3laikom.
Verdrietig_


Ik haat dat van Marokkanen.. Altijd zorgen maken om wat anderen over hun denken ondanks dat jij ongelukkig bent..

Maar waarom zoekt ''Yassin'' dan weer contact met je? Wilt hij nu ook met je trouwen?

Want stel je voor je dumpt ''Youssef'' en ''Yassin'' heeft geen intentie om met je te trouwen? WAT DAN?!

Moeilijke keuze ..
Veel succes..

23-03-2010, 12:18

Citaat door -Pocahontas-:
Ik haat dat van Marokkanen.. Altijd zorgen maken om wat anderen over hun denken ondanks dat jij ongelukkig bent..

Maar waarom zoekt ''Yassin'' dan weer contact met je? Wilt hij nu ook met je trouwen?

Want stel je voor je dumpt ''Youssef'' en ''Yassin'' heeft geen intentie om met je te trouwen? WAT DAN?!

Moeilijke keuze ..
Veel succes..


Precies, dat is dus ook waar ik me dood aan irriteer mensen denken alleen aan de buiten wereld en vergeten zich zelf.
Yassine geeft me het gevoel dat hij meer wilt.. al zegt hij het niet letterlijk in woorden. weet het allemaal niet.

23-03-2010, 12:19



Citaat door LaiiLaa:
Met Youssef heb je een toekomst, maar met Yassine weet je dat niet zeker.
Dus je kan beter voor youssef gaan denk ik..



Wat als je gevoel sterker is voor de ander?

23-03-2010, 12:20
Dat is nou wat ze noemen een luxeprobleem.

In plaats van geen, gewoon keuze uit twee........................

23-03-2010, 12:24

Citaat door Verdrietig_:
Precies, dat is dus ook waar ik me dood aan irriteer mensen denken alleen aan de buiten wereld en vergeten zich zelf.
Yassine geeft me het gevoel dat hij meer wilt.. al zegt hij het niet letterlijk in woorden. weet het allemaal niet.



Gevoelens vind ik persoonlijk hartstikke belangrijk bij een persoon..

Maar ik zou die risico niet durven nemen als hij niks over trouwen heeft gezegd, want er is natuurlijk ook een kans dat je later dolgelukkig bent met ''Youssef''

Stel je eens voor dat je Youssef laat gaan & Yassin wilt niet trouwen en het loopt mis tussen jullie.. Ik denk dan dat je wel veel spijt en verdriet gaat krijgen..

23-03-2010, 12:26

Citaat door Verdrietig_:
Wat als je gevoel sterker is voor de ander?

Moeilijk.. maar je moet wel eerst zeker weten dat yassine ook met jou wilt trouwen voordat je youssef dumpt.
maar je moet niet vergeten dat als je youssef gaat dumpen dat hij dan helemaal kapot gaat van binnen want hij trouwt niet zomaar met jou

23-03-2010, 12:27
ik zou voor youssef kiezen aangezien yassin je heeft laten stikken.

wat voor reden dan ook. het is nooit een goed excuus om helemaal niets van je te laten horen.
je hebt misschien een zwak voor jassine omdat hij een slechte jongen is die je slecht behandeld.

nu kom je goed uit? strax stop je alles en laat yassin je weer in de steek wat dan?

23-03-2010, 12:28

Citaat door LaiiLaa:
Moeilijk.. maar je moet wel eerst zeker weten dat yassine ook met jou wilt trouwen voordat je youssef dumpt.
maar je moet niet vergeten dat als je youssef gaat dumpen dat hij dan helemaal kapot gaat van binnen want hij trouwt niet zomaar met jou



Juist ja, dat is dus wat het voor mij nog moeilijk maakt.
Ben het misschien vergeten er bij te zetten.. maar ons trouwdag is over 2 maanden.. het voordeel is wel dat ik nog geen Jaoujia met hem heb.. (trouwacte).
Maar inderdaad het zal hem meer dan kapot maken.

23-03-2010, 12:31

Citaat door Verdrietig_:
Juist ja, dat is dus wat het voor mij nog moeilijk maakt.
Ben het misschien vergeten er bij te zetten.. maar ons trouwdag is over 2 maanden.. het voordeel is wel dat ik nog geen Jaoujia met hem heb.. (trouwacte).
Maar inderdaad het zal hem meer dan kapot maken.

Echt snel al.. Ik denk dat je gewoon beter met Youssef kan trouwen dan heb je gewoon zekerheid.
Wat was de reden dat je ja hebt gezegd toen youssef vroeg of je met hem wilde trouwen?

23-03-2010, 12:32
Yassine is gewoon een klootzak die niet weet wat hij wilt en jou alsmaar voor de gek houdt. Trouwen met hem zul je niet, want eens een twijfel, altijd een twijfel.

Ga voor Youssef, vertel jouw ex dat hij te laat is en vraag hem jou met rust te laten. Wat denkt hij wel niet? Als je niks van je wilt laten horen, blijf dan voor altijd weg !

Youssef zul je kapot maken, terwijl Yassine degene is die dit verdient.

23-03-2010, 12:32



Citaat door Verdrietig_:
Salaam ou3laikom broeders & zusters,

De reden waarom ik vandaag een topic heb geopend is om mijn hart hier te luchten.
Ik ben subhan`Allah einde raad en weet niets meer wat ik wel of niet moet doen!
Hoop insha Allah dat jullie mij raad kunnen geven of jullie ervaringen met mij te delen. Misschien dat ik dan ergens een licht puntje kan zien en meer hoop kan creeèren.
Ik zal jullie nu uitleggen waar ik het over heb.
Ik ben een jong meisje van 19 jaar, kom uit een groot zin waar je u tegen kunt zeggen. ( Alhamdoelilah ) ik ben de jongste van allen.
Alleen is er in zo een korte tijd in 'mijn' ogen een probleem ontstaan.
Er is een jongen (Youssef) mijn hand komen vragen, ik heb hem leren kennen afgelopen zomer. We spraken niet af, en hadden alleen telefonish contact.
Dat ging ook niet, want ik kom uit NL en hij uit BE. Al vroeg hij wel vaak of er de mogelijkheid was om af tespreken.
Goed, om een heel lang verhaal kort te maken, is hij in januarie mijn hand komen vragen. Kort daarna gaven mijn broers het antwoord en zeide ja. Natuurlijk wel met mijn toestemming. De reden waarom ik wilde was omdat ik net een relatie achter de rug had met een jongen(Yassine) waar van ik ziels veel van hield en misschien nog steeds van hou. Hij was mijn eerste liefde en heb in principe nooit een relatie gehad.. maar met hem dus wel.
Ik weet niet of je het uberhaut een relatie kunt noemen, want we zoende elkaar niet. Maar het contact was gewoon zo sterk dat we veel leuke dingen met elkaar deden en hoopte naar een toekomst samen. Helaas is dat niet door kunnen gaan door alle redennen om ons heen. Met zijn gezondheid ging het slecht, dus hij was contenu bezig met zijn gezondheid.
Helaas vervaagde ons contact tot nog erger helemaal geen contact.
Kort na dat mijn contact was verbroken met de liefde van mijn leven leerde ik dus de belg kennen. Ik storte me op hem af, en besloot door te gaan met mijn leven. De belg is een hele lieve jongen, met alles er op aan der aan. Dus een echte heer.
Dit vertel ik julie allemaal om mijn standpunt duidelijk te maken.
Na dat maanden verstreken raakte en ons trouwdatum steeds dichterbij kwam zocht Yassine weer contact met mij. Na dat ik hem had gesproken door de telefoon veranderde alles voor mij een fract van `n seconde.
Mijn gevoel voor Youssef is er helemaal niet? Ik houd van Yassine..
Youssef heeft alles geregeld alles gedaan ALLES is al af.
Maar wat moet ik nu met mijn gevoelens? Kan ik ooit nog van hem houden?
Kan ik ooit mijn gevoelens voor yassine laten stoppen?
Moet ik alles afzeggen wat youssef betreft? Ik word gek! Dagelijk met dit soort vragen leef ik nu inmiddels.. ik weet niet wat ik er mee aan moet? Ik word nog eens depressief als ik het met naaste er over heb en dan zeggen ze: Doe normaal, alles komt goed.. niemand is getrouwd uit pure liefde en behalve dat.. denk aan de mensen heel je stad weet dat je gaat trouwen! Iedereen weet dat je trouwdag er bijna is!
Dan stort ik helemaal in.. Nogmaals lieve mensen ik ben einde raad.
Ik weet niet wat ik hier mee aan moet of kan.
Alle reactie`s zijn welkom.. ik hoop dat jullie me serieus nemen want dit hele typ verhaal was niet om haat reactie`s te ontvangen.

Salaam ou3laikom.
Verdrietig_



Echt een dilemma. Ik zou men hart volgen. Het is niet eerlijk tegenover Youssef al die moeite. Nu je nog niet getrouwd bent is niet helemaal te laat. Maar die Yassine, is dat een goede jongen? Is het trouwmateriaal?

23-03-2010, 12:33
Je hebt een besluit genomen, en nu komen de twijfels. Ik zou zeggen blijf bij je besluit. Het was niet voor niets zo gelopen met die yassine...

23-03-2010, 12:44

Citaat door Machiavelia:
Echt een dilemma. Ik zou men hart volgen. Het is niet eerlijk tegenover Youssef al die moeite. Nu je nog niet getrouwd bent is niet helemaal te laat. Maar die Yassine, is dat een goede jongen? Is het trouwmateriaal?



Op het begin gaf hij zelf aan van wel.. dat hij met een serieuze intentie met me om ging. En zijn ouders wisten na de hand ook van mijn bestaan.

Pagina's : [1] 2