Bekijk volle/desktop versie : Dames help!



Pagina's : [1] 2

23-03-2010, 09:58
Ik heb thuis zwarte hoogglans meubelen (eettafel, salontafel en dressoir). Maar ik wordt helemaal gek van het schoonmaken. Vooral de salontafel hoeveel ik ook poets het lijkt gewoon alsof het niet schoon is! Ik heb echt van alles geprobeerd, maar het werkt niet.

Wie heeft er tips voor me

23-03-2010, 10:00



Citaat door 3rousaTetouania:
Ik heb thuis zwarte hoogglans meubelen (eettafel, salontafel en dressoir). Maar ik wordt helemaal gek van het schoonmaken. Vooral de salontafel hoeveel ik ook poets het lijkt gewoon alsof het niet schoon is! Ik heb echt van alles geprobeerd, maar het werkt niet.

Wie heeft er tips voor me



Je bent ook gek om zoiets te kopen.. Dat soort meubels zijn alleen bedoeld voor rijken die een schoonmaker bij hen hebben inwonen, dat verklaart ook de prijs..

23-03-2010, 10:00
Je zou er glazen platen op kunnen zetten. Dan is het makkelijk schoon te maken en misschien dat het de stof minder erg aantrekt.
Of andere meubels

23-03-2010, 10:04
Op zwart zie je zo i zo de vlekken en het stof veeel sneller dan wit...

23-03-2010, 10:06


Salaam alikoum warahmatullahi

Vochtige doek en daarna met een droog doekje erover.
Beste zijn microvezeldoekjes te gebruiken, niet die gewone gele, roze of blauwe (vaatdoekjes).
Als je met de microvezeldoekjes veegt, moet je ze steeds met een oppervlak gebruiken, dan weer plooien, zodat het stof wat opgenomen is, niet terug komt op andere meubels.
Met azijn wassen in de wasmachine.

1x per jaar, komen die blauwe, harde microvezeldoekjes in de Aldi binnen. Zijn erg goed, kijk of je ze kan vinden in de Blokker ofzo?

Wa salaam

23-03-2010, 10:07
dat blijft ik zou gewoon deze verkopen en andere meubelen kopen

23-03-2010, 10:53

Citaat door Amira2008:
Je zou er glazen platen op kunnen zetten. Dan is het makkelijk schoon te maken en misschien dat het de stof minder erg aantrekt.
Of andere meubels


Ja daar heb ik ook aan gedacht, maar die dingen zijn best wel duur! Maar misschien dat ik het toch ga doen.

Haha andere meubels heb ik al aan gedacht maar mijn man ziet me al aankomen IK heb deze pas een paar maanden

23-03-2010, 10:55

Citaat door Nassima_b:
Salaam alikoum warahmatullahi

Vochtige doek en daarna met een droog doekje erover.
Beste zijn microvezeldoekjes te gebruiken, niet die gewone gele, roze of blauwe (vaatdoekjes).
Als je met de microvezeldoekjes veegt, moet je ze steeds met een oppervlak gebruiken, dan weer plooien, zodat het stof wat opgenomen is, niet terug komt op andere meubels.
Met azijn wassen in de wasmachine.

1x per jaar, komen die blauwe, harde microvezeldoekjes in de Aldi binnen. Zijn erg goed, kijk of je ze kan vinden in de Blokker ofzo?

Wa salaam


Dat doe ik zowiezo altijd. Maar als het droog is dan lijkt het net of er vetvlekken of zo op zit. Echt zo lelijk om te zien!

23-03-2010, 10:55

Citaat door Louwelieh:
dat blijft ik zou gewoon deze verkopen en andere meubelen kopen


Haha mijn man ziet me al aankomen!

Hey jij gaat bijna naar Bali en Maleisie he? Laat weten hoe het was!!

23-03-2010, 10:57

Citaat door 3rousaTetouania:
Haha mijn man ziet me al aankomen!

Hey jij gaat bijna naar Bali en Maleisie he? Laat weten hoe het was!!

zal ik doen!

23-03-2010, 13:18
Verder niemand tips? Dames met hoogglans meubels hoe maken jullie deze schoon?

23-03-2010, 13:31
Daarom juist wil ik die hoogglans meubels niet.....het is wel heel mooi hoor, maar het moet wel bij te houden zijn met schoonmaken. Daarnaast heb ik een kind en die zou alles met haar vingers afdrukken achterlaten...

23-03-2010, 14:20



Citaat door 3rousaTetouania:
Verder niemand tips? Dames met hoogglans meubels hoe maken jullie deze schoon?

heb een speciale spuitbus voor glas en hoogglans die een schuimlaag achterlaat dan wrijf ik t schoon met een microvezeldoek

23-03-2010, 14:23

Citaat door Louwelieh:
heb een speciale spuitbus voor glas en hoogglans die een schuimlaag achterlaat dan wrijf ik t schoon met een microvezeldoek


Ja naar zoiets ben ik dus ook op zoek. Waar kan je die kopen?

23-03-2010, 14:34

Citaat door 3rousaTetouania:
Ja naar zoiets ben ik dus ook op zoek. Waar kan je die kopen?

ik heb het bij mijn keuken gekregen ik heb een hoogglans keuken

dit zijn de produkten

http://www.onderhoudset.nl/faq.html

Pagina's : [1] 2