Bekijk volle/desktop versie : gevoelens voor een nederlands meisje



22-03-2010, 18:41
hai mensen,

tot nu toe heb ik alleen lesbische gevoelens voor niet-nederlandse meisjes gehad, maar sinds kort ook voor een nederlands meisje bij mij op school, ze is gewoon zo aantrekkelijk (en lesbisch) uufff had nooit gedacht dat ik op nederlanders zou vallen..

wie van jullie lesbische-bi-meiden heeft weleens een relatie gehad met een nederlandse meid?

zijn ze anders in een relatie?

groetjesss

ps. haatreacties mag je in je ass stoppen

22-03-2010, 18:42


la hawla wala kowata illa billah.

22-03-2010, 18:43

Citaat door mamasbaby:
la hawla wala kowata illa billah.




dus dat!

22-03-2010, 18:43
Grappig zeg.



Nee, het zal je niet lukken om de tweede Salima/Milouda18 te zijn. Zoek een andere hobby.

22-03-2010, 18:45



Citaat door gone2far:
hai mensen,

tot nu toe heb ik alleen lesbische gevoelens voor niet-nederlandse meisjes gehad, maar sinds kort ook voor een nederlands meisje bij mij op school, ze is gewoon zo aantrekkelijk (en lesbisch) uufff had nooit gedacht dat ik op nederlanders zou vallen..

wie van jullie lesbische-bi-meiden heeft weleens een relatie gehad met een nederlandse meid?

zijn ze anders in een relatie?

groetjesss

ps. haatreacties mag je in je ass stoppen



Stuur deze maar naar Iran voor de rechter!

22-03-2010, 18:45

Citaat door gone2far:
hai mensen,

tot nu toe heb ik alleen lesbische gevoelens voor niet-nederlandse meisjes gehad, maar sinds kort ook voor een nederlands meisje bij mij op school, ze is gewoon zo aantrekkelijk (en lesbisch) uufff had nooit gedacht dat ik op nederlanders zou vallen..

wie van jullie lesbische-bi-meiden heeft weleens een relatie gehad met een nederlandse meid?

zijn ze anders in een relatie?

groetjesss

ps. haatreacties mag je in je ass stoppen

jij durft dan nog :''ps. haatreacties mag je in je ass stoppen''. Te plaatsten je weet toch sowieso dat dat zal gebeuren..Allah i hdek en wij allemaal maar toch jij PFFFFFFFFF

22-03-2010, 18:48
of ze anders zijn?? ik denk dat iedereen anders is. hier op zal je nooit een duidelijke antwoord op krijgen.

22-03-2010, 19:04

Citaat door Manal-X:
Meent zij dit echt of maakt ze een grapje, is ze gek geworden ofzo??



Ze heeft haar dagje gewoon niet

Ik geloof het niet hoor

22-03-2010, 19:20
bestaat dat wel? lesbisch zijn
kom op man!!! we vallen allemaal op t andere geslacht puur om ons voort te planten je houdt jezelf alleen maar voor de gek!!!

t is in de mode ofzo iedereen is tegenwoordig lesbie lady gaga,pink, en al die andere freakss

22-03-2010, 19:55
nee dit is geen mode, het zijn echte gevoelens, diep in je

23-03-2010, 19:40
Snel die haatreacties in je ass stoppen