Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk haarkleur help me?!



22-03-2010, 18:30
Hoi hoi dames (en misschien heren), ik heb echt een dringende vraag..
Ik wil m'n haar verven, en wil dezelfde kleur hebben net als die Tyra Banks nu heeft tijdens de opnamens van American next topmodel!
Weet iemand mij te kunnen helpen, dan hoor ik het graag!!
Ik kan die kleur nergens vinden, dus weet ook niet wat te zeggen tegen mijn kaper
Alavst bedankt!!

22-03-2010, 18:43


hahah die kleur wil ik ook meid idd is niet te vinden
wat ik wel gehoord heb is dat je je haar door een professionele kapper moet aten verven de kapper mixt dan verschillende kleuren waardoor je zo 'n resultaat krijgt..
ik zou zeggen print een foto uit en neem mee..

succes

22-03-2010, 19:04

Citaat door S_weetness:
hahah die kleur wil ik ook meid idd is niet te vinden
wat ik wel gehoord heb is dat je je haar door een professionele kapper moet aten verven de kapper mixt dan verschillende kleuren waardoor je zo 'n resultaat krijgt..
ik zou zeggen print een foto uit en neem mee..

succes



Ooh jij ook al haha, nou lekker is dat! Weet je wat 't is, ik ben al een uur bezig met googelen maar kan geen foto vinden waarop ze staat met dat kapsel.. Nouja bendankt voor de tip!!

22-03-2010, 21:23
hai

Ze is nu op tv haha.
Het gaat hier om een koele mokka kleurhoogte 6 met wat nuance highlights. Dus niet platina blond.
Matrix kleuren lijn heeft deze kleur in zijn collectie.
Als je naar een kapper gaat moet je vragen om de mokka 6 en vragen of het om een warme of koude kleur gaat. Je moet de koude kleur hebben.
Als ze deze niet hebben, vraag je of ze je wil kleuren met een koele kleur op hoogte zes. Afhankelijk van wat je zelf in je haar hebt.
Heb je rood in je haar dan wordt het een zware klus. Natuur haar makkie. enz

succes pm me maar als je er niet uit komt.

22-03-2010, 21:31


Ik volg het dit seizoen niet, kan niemand even een foto plaatsen van de kleur? Nu ben ik wel benieuwd. Ik wil ook mn haar verven.

Voor het eerst

22-03-2010, 22:11

Citaat door oranje:
hai

Ze is nu op tv haha.
Het gaat hier om een koele mokka kleurhoogte 6 met wat nuance highlights. Dus niet platina blond.
Matrix kleuren lijn heeft deze kleur in zijn collectie.
Als je naar een kapper gaat moet je vragen om de mokka 6 en vragen of het om een warme of koude kleur gaat. Je moet de koude kleur hebben.
Als ze deze niet hebben, vraag je of ze je wil kleuren met een koele kleur op hoogte zes. Afhankelijk van wat je zelf in je haar hebt.
Heb je rood in je haar dan wordt het een zware klus. Natuur haar makkie. enz

succes pm me maar als je er niet uit komt.



ooo je bent echt een engel, bedankt voor deze info hier heb ik echt wat aan!!! ik heb zwart haar kan dat dan ook nog??

22-03-2010, 22:13

Citaat door unforgettable:
Ik volg het dit seizoen niet, kan niemand even een foto plaatsen van de kleur? Nu ben ik wel benieuwd. Ik wil ook mn haar verven.

Voor het eerst


ik heb geen foto van haar, dat is m nou juist als ik die had zou ik m uitprinten en naar de kapper laten zien. het is echt een mooie kleur dat weet ik wel

22-03-2010, 22:25
Heeft iemand foto?

22-03-2010, 22:30
heb je zwart haar van nature of heb je het geverfd.

Als je haar van nature donker is, is de kans klein dat het zwart is dan is het meestal donkerbruin. Een nummertje 2 of 3 met 12% kan je kapper het dan op kleur hoogte 6 krijgen.
verfen met 12% is niet zo schadelijk. Met highligts moet je voorzichtiger zijn.
Dus na de behandeling veel maskers gebruiken en je puntjes knippen voor het mooiste effect.

Wanneer je haar zwart gevefd is, moet je er tijd voor trekken.
Dan lukt het niet in 123. Dan moet het eerst je eerst de zwarte kleur laten ontrekken met een lichte ontkleuring bij de KAPPER.
Om vervolgens de het rode te ontrekken moet je worden gevefd met een as kleur. de highliht zou dan laten zitten wordt te schadelijk voor je haar.
Kan je later wel doen.

Ga wel naar een kapper die bekend is met marokkaans haar.
Veel nederlandse kappers kunnen er nu ook wel mee omgaan.
En ja je moet er wel wat voor over hebben.

asjeblieft.

22-03-2010, 22:37

Citaat door oranje:
heb je zwart haar van nature of heb je het geverfd.

Als je haar van nature donker is, is de kans klein dat het zwart is dan is het meestal donkerbruin. Een nummertje 2 of 3 met 12% kan je kapper het dan op kleur hoogte 6 krijgen.
verfen met 12% is niet zo schadelijk. Met highligts moet je voorzichtiger zijn.
Dus na de behandeling veel maskers gebruiken en je puntjes knippen voor het mooiste effect.

Wanneer je haar zwart gevefd is, moet je er tijd voor trekken.
Dan lukt het niet in 123. Dan moet het eerst je eerst de zwarte kleur laten ontrekken met een lichte ontkleuring bij de KAPPER.
Om vervolgens de het rode te ontrekken moet je worden gevefd met een as kleur. de highliht zou dan laten zitten wordt te schadelijk voor je haar.
Kan je later wel doen.

Ga wel naar een kapper die bekend is met marokkaans haar.
Veel nederlandse kappers kunnen er nu ook wel mee omgaan.
En ja je moet er wel wat voor over hebben.

asjeblieft.


ok, ik heb zwart haar van mezelf, maar moet ik dit ook doorgeven aan de kapper zelf, of weten ze dat wel? ik noteer alles op een blaadje ben jij ook kapster? je weet er echt veel vanaf..