Bekijk volle/desktop versie : Smsjes bewaren



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

22-03-2010, 12:59
Ik was op een mooie regenachtige avond bij mijn grote liefde thuis, toen er iemand bij hem aan de deur belde ging hij naar beneden naar die persoon toe. En ik bleef alleen achter, ik zat op de bank op hem te wachten toen mijn oog viel op zijn telefoon die op tafel lag. Ik wilde zo graag in die sms in en out box lezen, maar ik was bang dat ik smsjes tegen zou komen die ik liever niet zou willen zien/lezen..
Maar mijn nieuwsgierigheid was groter dan mijn angst dus ik pak zijn telefoon, mijn hart klopte in mijn keel het voelde ook als een soort verraad om in zijn telefoon te snuffelen..
Ik opende zijn inbox en ik zag alleen mijn smsjes staan
Ik scroll naar beneden, maar echt ik kwam alleen mijn smsjes tegen.
Maar niet dat dat zo bijzonder was, wat ik wel bijzonder vond is dat het smsjes waren uit 1998/1999/ terwijl we toen al in eind 2003 zaten.
Dat vond ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg speciaal.
Ik heb zijn telefoon maar weer netjes terug gelegd op tafel, en toen hij naar boven kwam wilde ik niets liever dan de hele avond en de hele nacht met hem vrijen................
And so we did.

Ewa dames, wat betekent dat als iemand je smsjes zo lang bewaard. Is hij dan gek op op je, of is hij dan gek op je?

22-03-2010, 13:02


Ik bewaarde vroeger ook al mijn smsjes. Mijn telefoon kon duizenden bewaren. Dat was leuk om ze later, veel later weer terug te lezen. Dat heeft niets met gevoelens te maken. Soms las ik mijn berichten terug, en wist ik niet eens meer wie dat was.

22-03-2010, 13:03
Hij was inderdaad gek op je ja..want blijkbaar vond die jou smsjes zoo speciaal dat die ze bewaarde.

Maar jij bent nog steeds gek op hem? 2003? Of zijn jullie nog samen?

22-03-2010, 13:03
Jij vrijt in ruil voor bewaarde sms'jes?

22-03-2010, 13:03


Ik heb een paar smsjes opgeslagen van een speciale dame. Ze weet dingen zo mooi te verwoorden dat ik ze nog vaker teruglees.

22-03-2010, 13:03

Citaat door TYGER:
Ik bewaarde vroeger ook al mijn smsjes. Mijn telefoon kon duizenden bewaren. Dat was leuk om ze later, veel later weer terug te lezen. Dat heeft niets met gevoelens te maken. Soms las ik mijn berichten terug, en wist ik niet eens meer wie dat was.








22-03-2010, 13:04

Citaat door Kkk_:
Jij vrijt in ruil voor bewaarde sms'jes?



Was haar geliefde weet je wel dus was niet de 1e keer dat ze met elkaar deden..

22-03-2010, 13:06

Citaat door Kkk_:
Jij vrijt in ruil voor bewaarde sms'jes?




ahahah dat dacht ook al. Hoe goedkoop kun je zijn.

22-03-2010, 13:08

Citaat door MeisjemetStijl:
Was haar geliefde weet je wel dus was niet de 1e keer dat ze met elkaar deden..


Zo komt het er wel op neer.
Topicstarter stuur mij is een smsje. Zal die heel goed bewaren.
Daarna wachten we op een mooie regenachtige avond..

22-03-2010, 13:08
HAHA apart.

22-03-2010, 13:09

Citaat door 1DiepOngelukkig:
Ik was op een mooie regenachtige avond bij mijn grote liefde thuis, toen er iemand bij hem aan de deur belde ging hij naar beneden naar die persoon toe. En ik bleef alleen achter, ik zat op de bank op hem te wachten toen mijn oog viel op zijn telefoon die op tafel lag. Ik wilde zo graag in die sms in en out box lezen, maar ik was bang dat ik smsjes tegen zou komen die ik liever niet zou willen zien/lezen..
Maar mijn nieuwsgierigheid was groter dan mijn angst dus ik pak zijn telefoon, mijn hart klopte in mijn keel het voelde ook als een soort verraad om in zijn telefoon te snuffelen..
Ik opende zijn inbox en ik zag alleen mijn smsjes staan
Ik scroll naar beneden, maar echt ik kwam alleen mijn smsjes tegen.
Maar niet dat dat zo bijzonder was, wat ik wel bijzonder vond is dat het smsjes waren uit 1998/1999/ terwijl we toen al in eind 2003 zaten.
Dat vond ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg speciaal.
Ik heb zijn telefoon maar weer netjes terug gelegd op tafel, en toen hij naar boven kwam wilde ik niets liever dan de hele avond en de hele nacht met hem vrijen................
And so we did.

Ewa dames, wat betekent dat als iemand je smsjes zo lang bewaard. Is hij dan gek op op je, of is hij dan gek op je?




Ja, dat betekend echt wat. Hij is dan meer dan gek op je..
Ik denk niet dat het moeite kost om smsjes te verwijderen, vooral niet de smsjes van een meid die hij niet speciaal vind.

Is het nou uit dan?


22-03-2010, 13:10
Nou, ik zou me in de eerste plaats ontzettend schuldig voelen omdat er niets aan de hand is. Ten tweede, Je voelde je hart in je keel kloppen, Kan ik daaruit aannemen dat er al gedachtes in je rondging dat het geen fijne smsjes waren.

Where's the faith!:\

22-03-2010, 13:12



Citaat door Kkk_:
Zo komt het er wel op neer.
Topicstarter stuur mij is een smsje. Zal die heel goed bewaren.
Daarna wachten we op een mooie regenachtige avond..



Ruik ik nou jaloezie? Of ben je gewoon dom?

22-03-2010, 13:12

Citaat door DeRegeerder:
Ik heb een paar smsjes opgeslagen van een speciale dame. Ze weet dingen zo mooi te verwoorden dat ik ze nog vaker teruglees.

mooi is dat

22-03-2010, 13:13
Hij is een beetje obsessief, lijkt me.. Je gaat toch niet 6 jaar lang smsjes bewaren.. Ik verwijder de smsjes die ik ontvang en verstuur meteen als ik ze heb gelezen..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23