Bekijk volle/desktop versie : 'Sommige vriendinnen zijn gevaarlijk!' =>AF



21-03-2010, 18:38

Heey damens, uhm zoals jullie zien begin ik met een verhaaltje, genaamd 'SOmmige vriendinnen zijn gevaarlijk'::
HET IS AL AF, maar toch wil ik af en toe wat reacties xx

[/SIZE]


[SIZE="3"]Hoofdpersoon Sabrine:17 jaar
Vader Hamid: 45 jaar
Moeder fatima: 40 jaar
Broer Walid: 22 jaar
Broer Soufian: 20 jaar
Zusje Amal : 8 jaar
Vriendin Sara:17 jaar
gevaarlijke vriendin vydy:18 jaar
& er komen nog andere leden in het verhaal voor, dat zul je vanzelf wel merken![/SIZE]

[SIZE="4"]&& Voor de duidelijkheid, dit is mijn verhaal,dus blijf der vanaf!.
LOve it, Or Hate It! [/SIZE]

[SIZE="3"]

Het verhaal gaat over een meisje Sabrine.
Ze wordt naar Marokko terug gestuurd naar een dorpje waar haar opa en oma zijn door haar vader,
Doordat ze aan drugs en alcohol verslaafd word, en hij allemaal roddels te horen krijgt.
Uiteindelijk weet ze tog te ontsnappen.
Todat ze op een dag voor haar vaders en moeders neus staat...
& zal ze voor altijd met haar geliefde kunnen blijven Off...


21-03-2010, 18:55


Op het begin is het nog een beetje saai enzo, maar alle ellende gaat nog beginnen. En let op het begin niet op mijn spellingsfouten enzo, want dit is mijn eerste verhaal. x[/SIZE]

[SIZE="5"]

Deel 1

[/SIZE]


[SIZE="3"]Trrrrinnggg daar gaat de wekker oh mijn god wat haat ik het als ik die wekker hoor pff.. Ik sta op en ga naar de douche en neem een warme douche. Hmm... wat zal ik vandaag aan doen het is lekker warm buiten. Uiteindelijk koos ik voor een zwarte skinny jeans met een leuke gele jurkje erboven en een zwarte hoofddoek. Ik liep naar beneden om te ontbijten en zag dat me moeder al ontbijt voor me klaar had gemaakt meskiena ze zorgt echt goed voor ons. 'Sbah el geer Jemma' 'sbah el geer bentie' (goeden morgen mama goeden morgen dochter) Ik at snel me ontbijt op en deed me zwarte pumps aan. Ik loop naar de bus waar zo als normaal Sara al op mij staat te wachten. 'Heey lekkerding' 'Hoiii alles goed ja goed en met jou zina?' 'Ja ook hoor.' Weer maandag hè ja oef.. ik hoef er niet aan te denken. 'Eey sabrine wat voor les hebben we de eerste uur?.'
'Uh.. Wiskunde Tfoe.. man ik heb niet geleerd ik ben het helemaal vergeten. Heb jij geleerd Sabrine?' Jaa man moest wel want ik wil tenslotte geen onvoldoende halen wil wel genoeg poenten halen hea om over te gaan. Ik krijg antwoorden hè' 'Ja halo jij leert nooit zeg altijd mag ik antoorden mohiem alleen omdat k jouw lief vind voor deze ene keertje wehhaa' 'Haha oke maar had geen zin en vooral niet in wiskunde!!' 'Oke loop de les gaat over 2 min beginnen'
De lessen liepen snel voorbij en we gingen weer richting de bus .
'Eey Sabrine wat ga je doen?' 'Ik weet niet man jij?' 'Ewa daarom vroeg ik het ook aan jou.!!' 'Zullen we naar de stad gaan ik weet niet man me oom komt vandaag en moet me moeder helpen'
'Ewa safi halo je moeder gaat heus niks zeggen voor èèn keertje'
'Oke Oke ik ga het wel vragen ik bel je wel' 'Oke liefie zie je zo dan doei , dag lieverd.' Thuis aangekomen... 'Yemaaaa!!' 'Jaa wat is er ' 'Mag ik naar de stad met Sara ??' 'Oke maar maak het niet al te laat want je kent je vader inmiddels.' 'Jaa ik kom om 5 uur oke beslama.' Ik belde Sara op. 'Ja halo met Sara' 'Hoi met Sabrine ah bollaa' 'Oh.. Heey Lieverd waar ben je?' 'Ik ben buiten net van huis en jij?' 'Oh ik ben thuis ik kom eraan ik zie je wel bij de bushalte.'
'Oke doei' 'doei sgat.' ''Sabrinee,!!'' Daar kwam Sara aangerend 'Haloow Ik sta al bijna een half uur op je te wachten .'
'Jaa ik moest even wat bij de kruidvat voor me moeder halen.'
'Ohh zooow' Sara knikte. Inmiddels zijn we al de stad ingekomen en zo als gewoonlijk is de stad bom vol. Veel jongens versieren mij en Sara maar ik geef ze helemaal geen aandacht ik heb tenslotte een strenge vader en twee broers. 'Lieverd het is al 5 uur ik moet er weer van door me moeder helpen met het eten enzo.' 'Oke Hbiba ik ga dan ook maar naar huis. 'Doeiii Tot morgen' 'haha jaa tot morgen zinaa djellie!'



21-03-2010, 22:25
up?

21-03-2010, 23:30
v
E
R
D
E
R

22-03-2010, 21:59



Citaat door Berbertje_15:
v
E
R
D
E
R



Welk0me meiid! xx

22-03-2010, 22:05

Deel 2[/SIZE]



[SIZE="3"]Ik draai net de sleutel open als de deur al open word gedaan ik zie me kleine zusje amal huilen ?? 'Heey lieverd wat is er aan de hand snik snik papa heeft mama geslagen !!' Huilde ze. 'Waaatt is hij nou helemaal gek geworden !? ' Ik kijk naar me vader die scheinheilig naar al jazeera kijkt (net waar nieuws word voor gelezen bijna 24 uur per dag) ik loop gelijk verder naar boven naar mijn en me zusje de kamer en zie me moeder daar huilend op het bed van me zusje liggen 'Yemmaa Yemaaa wat is er walou a bentie (niks mijn dochter)' 'Nee wat is er huilend: Je oom zou vandaag tog komen'. 'ja waar is hij dan ?' 'Nou je vader heeft hem weggestuurd en ik zei tegen je vader waarom je hem weggestuurd had toen begon hij mij te slaan en vuisten in me oog te geven!' en ja inderdaad haar oog is blauw!!. 'Wejooh Yemaa waar zijn Walid en Soufian??'
'Walid is naar je oom gegaan om te zeggen dat het je vader spijt en Soufian is aan het werken.' 'Oow oke Safi Safi Yemma (klaar klaar).'
Ik liep naar me broers de kamer en ging achter de pc en even op msn ik opende me msn en zag dat Sara en Vydy online waren ik heb alleen maar meisjes uit mijn klas in me lijst geen enkele jongen, want dat mag niet. Sara begon als gewoonlijk met :'Heey zina alles goed' ik antwoordde wat droogjes en zei 'ja hoor en met jou' Sara: 'huh... kan het niet droger ?' Ik antwoordde geirriteerd terug en zei 'nee! Heb je er moeite mee dan heb je pech want dat kan me niks schelen en jij kan me helemaal NIETS schelen :@!!'
Sara werd kwaad en zei 'ja halo wat bezielt jou ??' Ik zei tegen Sara hou je bek man . Ik was zo gestresd en agressief en jaloers op Saar, haar vader is veel anders dan de mijne want dat van me moeder en vader maaktte me chagerijnig. 'Hou zelf je bek' zei ze .Sabrine: eey niet denken dat je wat bent vieze xxxx!!Sara: waatee jij moet niet denken dat je wat bent a hoofddoektrutje!! Ik drukkte op esc en startte een gesprek met vydy. ''Hoii. 'Halloowtjes' ''Alles goed??'' ''Jaa hoor en met jou : jaa ook wel :' Sabrine:wat ga je morgen doen ? ...(zehma om Sara jaloers te maken )... Vydy:ik weet nog niet ik zie het morge wel
Sabrine oke tot morgen dan want ik moet gaan doei . Vydy: Oke doei! De volgende dag op school negeert Sara mij helemaal ze kijkt me niet eens meer aan. Net zat ik naast Vydy iedereen zegt dat ze een echte xxxx is en drugs en alcohol gebruikt. Maajaa,, ik zat vandaag tog alleen maar naast haar ik ga heus niet met haar om fsow.(Dacht ik) Het is pauze en iedereen is direct naar de aula gegaan. Ik ga naar de aula en zie Sara met vydy.
Huhh.. Sara zei tegen mij dat ze haar een kxt hxxr vind maar waarom gaat ze eigenlijk nu met haar om zehma voor mij om me jaloers te maken ?? Nou ze gaat zien ik ga expres met Vydy om, om Sara lekker jaloers te maken. ''Heeii Vydy wat ga je straxjuhs doen??''' ''Vydy: Uhh Nou ik weet het nog niet en jij??'
Sabrine:Ewa jaah daarom vroeg ik het ook zullen we de stad in gaan ?? Vydy: Jaah tuurlijk waarom niet!!
Sabrine:Nou oke we spreken nog wel ff af na school tijd bel ik je anders wel wat is je nummer? Vydy:06xxxxxxxx Sabrine: Oke is goed sgat bel je wel ik zie Sara vies naar mij kijken maar ik negeer haar gewoon lekker Heey Vydy kom en ik trek haar mee de les gaat over 5 min beginnen. Vydy: Oke oke ik kom al!!
Sabrine:ik lach zehma expres met Vydy om Sara jaloers te maken.
We zijn uit en ik loop samen met Vydy naar de bus . Sgat ik bel je wel jaah is goed mOps.tchauw tchauw.. Ik ben net thuis aangekomen en ging direct naar me moeder,'Yemaa, INoee' 'Jaah bentie (dochter) wat is er??' 'Mag ik a.u.b. naar de stad??? ...Pleass...' 'YallahVooruit maar je komt om 5uur !'
Jaa is goed en ik geef haar een zoen op haar wang (k) me moeder lachte me uit hoe ik deed van de blijschap. Ik liep naar me kamer om Vydy te bellen en te zeggen dat ik kom. Tuut Tuut Tuut Tuut ::: Jaah Halo :::: ''Hoiii Met Sabrine'' ''Oh Heeii'' ''Eey Vydy Ik mag komen dus waar zie ik jou ??'' Vydy: ''Nou,ik kan eigenlijk niet want ik heb al een afspraak met een vriendin,maar je mag mee.'' 'Oh oke maar waar heb je dan een afspraak??' ''In Rotterdam.'' ''WAATT!! Helemaal in Rotterdan,,,Haha,,, daar mag ik echt niet heen ik moet zelfs om 5 uur thuis zijn!!'' Vydy:''nou je kan tog gewoon stiekem gaan.'' Sabrine:Neej ik kan nooit stiekem halo ik heb een strenge vader en twee broers niet vergeten heaa,! Vydy:Jaa nou maar voor èèn keertje pleas ga nou mee Sabrine:Hmm,,,,, Nou voor èènn keertje kan tog geen kwaad dacht ik bij me zelf, 'Uhh nou oke vooruit' dit is de eerste en laatste keer dacht ik bij me zelf. Vydy:Yess Yess Loveyoee!! 'Haha.. Stommie waar zie ik jou,,??'
Vydy:Kom naar buslijn 93 Oke?' 'Jaah Is goed ik zie je daar over 5 min doei' ''Doeii..'' 10 min later zie ik Vydy er aan komen heey
''Heeeiii,'' 'Kom We gaan naar de trein lopen'' We zijn net in rotterdam aangekomen na al dat reizen pf,, Ik zie Vydy aan de telefoon. Ik loop naar haar als ik zie dat ze klaar is met praten.
Sabrine: Was dat je vriendin?
Vydy:Uhh Je bedoelt vriendd??
Sabrine:Waattt!! Je zei dat het een vriendin was en geen vriend!
Vydy:Wat is het verschil is tog het zelfde jonge meisje vriend vriendin ! Sabrine:Neej dat is voor mij wel een hèèèèèèèèl groot verschil. In mijn geloof is dat niet mogellijk dat meisjes met jongens gaan!! Vydy :Oke hou je BEKK nou maar en loop meee!
Sabrine:Oh ya RABBI waarom moet ik tog zonodig met haar mee gaan?? Dacht ik bij me zelf (Wat een HELE grote fout was van Ssabrine, wat uiteindelijk héel haar leven gaat verpesten!) Even later zie ik een zwarte golf aan komen en Vydy staapt in Vydy : Stap in of rotop
Sabrine:Ik had geen keus als ik terug zou gaan zou ik verdwalen want ik ken de weg niet terug naar heus dus ik stapte gewoon in.
Even later zie ik dat een andere jongen er ook in stapt.
Wathe Fxxk Hij komt naast mij achter zitten Oh mijn god Dit gaat niet goed!!

22-03-2010, 22:05
IS er niiemand geïnterreseerd in mn verhaal?