Bekijk volle/desktop versie : Mannen met leugens.



Pagina's : [1] 2 3 4

21-03-2010, 16:02
Mannen die zich 'perfect' voordoen. Mannen die ó zoveel kennis bezitten over de Islam, maar wanneer het erop aankomt om zich ook als een échte moslimman te gedragen zij terug krabbelen. Mannen die hiermee de aandacht proberen te trekken. Mannen met leugens, leugens die hun leven over nemen en hun leven laat crontrolen. Mannen die niet door hebben op het moment dat dames hen tig keren waarschuwen voor hun leugens. Voor hun daden.



Okay, I'm like: there are some men I know they are awsome. Hun karakter klopt, hun gedrag klopt. Hun doen en laten klopt. Pffff: moge Allah sub7aa wa ta3alaa hen zegenen en mij zegenen met zo'n man.

21-03-2010, 16:12


O mensen kunnen niet reageren want opeens is iedereen 'o' zo 'perfect'.

21-03-2010, 16:25
Ben gezegend met een uitzondering alhamdoli allah.

21-03-2010, 17:00
Zo gaat het toch altijd? Iedereen overdrijft net iets meer dan de ander. Hetzelfde geldt net zo makkelijk voor de vrouwen.

21-03-2010, 18:49



Citaat door M_t_S:
Ben gezegend met een uitzondering alhamdoli allah.


Explain.


Citaat door Tangaouiaaaaaaa:


...


Citaat door Centraal:
Zo gaat het toch altijd? Iedereen overdrijft net iets meer dan de ander. Hetzelfde geldt net zo makkelijk voor de vrouwen.


Nee, zo gaat het niet altijd. Ik heb het over degene die je ookwel huichelaars kunt noemene. Zij die de Islam als moes gebruiken.

21-03-2010, 19:08

Citaat door Contigo020:


Nee, zo gaat het niet altijd. Ik heb het over degene die je ookwel huichelaars kunt noemene. Zij die de Islam als moes gebruiken.


Huichelaar en hypocriet in 1? Dan ben je inderdaad ver heen.

21-03-2010, 19:09
perfectie bestaat niet onder de mensheid

21-03-2010, 19:10

Citaat door Centraal:
Huichelaar en hypocriet in 1? Dan ben je inderdaad ver heen.


Dames zijn zeker niet perfect, maar ik heb het nu even toevallig over de heren. Waarop onder nog duidelijk staat geschreven dat er heus wel heren zijn die zich juist gedragen en de Islam niet als smoes gebruiken.

21-03-2010, 19:11

Citaat door ra_bo:
perfectie bestaat niet onder de mensheid


Serieus.

21-03-2010, 19:12

Citaat door Contigo020:
Serieus.



nee tuurlijk bestaat het wel

21-03-2010, 19:13
Mijn perfectie vloeit uit imperfectie.

21-03-2010, 19:14

Citaat door ra_bo:
nee tuurlijk bestaat het wel


Serieus.

21-03-2010, 19:14



Citaat door Contigo020:
Mannen die zich 'perfect' voordoen. Mannen die ó zoveel kennis bezitten over de Islam, maar wanneer het erop aankomt om zich ook als een échte moslimman te gedragen zij terug krabbelen. Mannen die hiermee de aandacht proberen te trekken. Mannen met leugens, leugens die hun leven over nemen en hun leven laat crontrolen. Mannen die niet door hebben op het moment dat dames hen tig keren waarschuwen voor hun leugens. Voor hun daden.



Okay, I'm like: there are some men I know they are awsome. Hun karakter klopt, hun gedrag klopt. Hun doen en laten klopt. Pffff: moge Allah sub7aa wa ta3alaa hen zegenen en mij zegenen met zo'n man.


wat een domme duivelin zegma effe engels met arabisch mengen zogenaamd stoer overkomen.. HMM wie doet zich nou perfect een man of een meisje met vele gezichten..hoofddoekje..strakke kleding..ouders weg..meteen naar AMsterdam centraal..wachtte op Achmed met zijn BMW en op naar Scheveningen etc

Moehim soort vindt soort..het zegt genoeg over jou dat je leugenaars tegenkomt..misschien omdat je erzelf 1 bent


21-03-2010, 19:17

Citaat door Moppersmurf:
Mijn perfectie vloeit uit imperfectie.


Wat zijn we toch zo sentimenteel vandaag.

21-03-2010, 19:19

Citaat door Dessert_King:


wat een domme duivelin zegma effe engels met arabisch mengen zogenaamd stoer overkomen.. HMM wie doet zich nou perfect een man of een meisje met vele gezichten..hoofddoekje..strakke kleding..ouders weg..meteen naar AMsterdam centraal..wachtte op Achmed met zijn BMW en op naar Scheveningen etc

Moehim soort vindt soort..het zegt genoeg over jou dat je leugenaars tegenkomt..misschien omdat je erzelf 1 bent



Het klopt niet wat je zegt want als leugenaars leugenaars tegen zouden komen zouden zij elkaar niet wijzen op elkaars leugen. Een leugenaar zou hoogstwaarschijnlijk een leugen niet eens terug kunnen vinden, omdat een leugenaar op den duur nog eens in zijn eigen leugens gaat geloven.

Daarnaast beslis ik zelf wel of ik Engels en Nederlands in één zin samen voeg. Daarnaast gaat deze topic over 'mannen' en niet over 'heren'. Daarnaast staat ook nog eens beneden in de toic dat ik overduidelijk wel goede heren van goede huize ken en dat zij van mij ook gezegend mogen worden Insha Allah.

Dus je conclusie slaat nergens op. Too bad for you gentleman.

Pagina's : [1] 2 3 4