Bekijk volle/desktop versie : Vriend belde me net:O



Pagina's : [1] 2

20-03-2010, 22:54
mijn vriend belde mij net, hij is op een trouwfeest en vertelde mij dat hij heeft gedronken. Hij hd mij beloofd nooit meer te drinken paar weken terug.
ik zei : en dan ga je nu nog emt mij praten? en toen zei die oke dan ikga wel weer naar binen doei, later smsten we eventjes ik zei tegen hem toen ik een keertje dronkk werd jij helemaal para en boos en gek en ttoen was jij degene die tegen mij zei je bereikt niks met drinken en nu doe je het zelf.
Hij smste heel droogjes ja kan ,, en zei ik verander voor niemand zo ben ik niet.... die woorden zei ik ook een keer daarom dnk k dat hij dat expres zei.
maar mensen nu vraag ik reageer ik nu overdreven of niet?

20-03-2010, 22:56


Nenem. skoewded imenenem.

20-03-2010, 22:58
ja ben turks ,, maar zelf vind ik het niet kunnen om te drinken, hij drinkt bij elke trouwfeest en met uitgaan , ikzelf vind dit egt egt niet kunnen

20-03-2010, 23:00
Giet die fles raki in je kut, tyfuskind.

20-03-2010, 23:00


Alcohol tijdens een trouwfeest, wat een grap!

20-03-2010, 23:01
Ik snap d'r geen reet van.

Haal 's twee keer adem en probeer 't dan nog eens een keer.

20-03-2010, 23:01
ja op trouwfeesten is er alcohol maar hij had mij beloofd nooit meer te drinken , die belofte heft hy verbroken net:S:S pffff ben egt boooos

20-03-2010, 23:02
sorry maar dit is mij mening iemand die drinkt zal altijd blijfen drinken tenzij er iets heel erg tussen kan komen dat hij stopt ik zou er goed over nadenken en bij jezelf nagaan of hij echt zal stoppen of je moet hem aan keuze stellen of hij kiest voor jou of de drank

20-03-2010, 23:04
Arme jij.

20-03-2010, 23:05
hij is geen vaaste drinker, hij kan wel zonder alleen de mensen in zijn omgeving op een trouwfeest drinken en bieden dan aan waardoor hij aanneemt, ik vroeg waarom heb je gedronken hij zei weet ik niet, van mij mag hij ook best drinken maar beloof mij dan ook niet iets wat je tog gaat verbreken daarom ben ik boos, en toen ik een kertje vor het eerst had gedronken om te proeven, werd hij egt kwaad, nu maakt hij diezelfde fout

20-03-2010, 23:05

Citaat door MerveTayyar:
ja ben turks ,, maar zelf vind ik het niet kunnen om te drinken, hij drinkt bij elke trouwfeest en met uitgaan , ikzelf vind dit egt egt niet kunnen


Wacht nu begrijp ik je even niet meer

Net schreef je dat je zelf dronk..
En nu zeg je dat je het niet vind kunnen:S

20-03-2010, 23:05
zwaar aan de raki

20-03-2010, 23:07


Zeg tegen hem vuile orospoe, anama goydum lann!!

20-03-2010, 23:09

Citaat door MerveTayyar:
hij is geen vaaste drinker, hij kan wel zonder alleen de mensen in zijn omgeving op een trouwfeest drinken en bieden dan aan waardoor hij aanneemt, ik vroeg waarom heb je gedronken hij zei weet ik niet, van mij mag hij ook best drinken maar beloof mij dan ook niet iets wat je tog gaat verbreken daarom ben ik boos, en toen ik een kertje vor het eerst had gedronken om te proeven, werd hij egt kwaad, nu maakt hij diezelfde fout



Meid je moet echt iets met je Nederlands doen!!
Vooral met je spelling!!
Je hebt zoveel spelling fouten dat ik opeens geen zin meer heb om door te lezen!

20-03-2010, 23:09

Citaat door Chocolataatje:
Wacht nu begrijp ik je even niet meer

Net schreef je dat je zelf dronk..
En nu zeg je dat je het niet vind kunnen:S


nee ik dirnk niet, ik had het ooit wel een keer gedaan voor het eerst om te proeven en dat had ik toen aan hem verteld. Hij werd toen egt helemaal kwaad en gek waarom moet je drinken wat bereik je ermee zei hij, maar nu heeft hij zelf ook gedronken, ik had hem beloofd nooit meer te drinken , 1e en laatste keer , maar hij verbreekt mooi zijn belofte

Pagina's : [1] 2