Bekijk volle/desktop versie : Heb gemerkt..



20-03-2010, 21:36
[ in mijn omgeving dat als een Marokkaanse vrouw trouwt met een man die ze zelf gekozen heeft en vervolgens scheidt, dat alle schuld op haar gericht is, omdat zei 'm dus zelf gekozen heeft, en ze niet zou scheiden als het via haar ouders gingen.

Heb het nl. niet over alle ouders.

Ik vraag me af of jullie dat ook opgemerkt hebben. ]

20-03-2010, 21:43


Yeps, ik hoor deze domme uitspraken heel vaak, zelfs in mijn familie

20-03-2010, 21:45

Citaat door friesmeisje:
nee

Bedankt voor je reactie in elk geval.

20-03-2010, 21:47

Citaat door Sabiraah:
Yeps, ik hoor deze domme uitspraken heel vaak, zelfs in mijn familie

Wat zeggen zij zoal...?

20-03-2010, 21:49


Ik hoor het niet als ze hem zelf heeft uitgekozen, maar als ze een jaren lange relatie hebben gehad.. en ja, dan vind ik het ook niet zo gek!

20-03-2010, 21:54

Citaat door saida_berberin:
Wat zeggen zij zoal...?


Mijn nichtje bijvoorbeeld, haar moeder zei 'als je voor hem kiest (verwijzend naar haar toekomstige) en het gaat fout, dan moet je niet huilend bij ons aankomen met je problemen'

20-03-2010, 21:55

Citaat door heelsimpel:
Ik hoor het niet als ze hem zelf heeft uitgekozen, maar als ze een jaren lange relatie hebben gehad.. en ja, dan vind ik het ook niet zo gek!

Men denkt altijd dat andermans huwelijk nooit zal zegenen als ze voorheen een relatie hebben gehad. Rabbi is altijd vergevingsgezind als men oprecht spijt betuigt. Wa Allaho a3lem.

20-03-2010, 21:59

Citaat door Sabiraah:
Mijn nichtje bijvoorbeeld, haar moeder zei 'als je voor hem kiest (verwijzend naar haar toekomstige) en het gaat fout, dan moet je niet huilend bij ons aankomen met je problemen'

Wat naar voor der. Is ze inmiddels met hem gehuwd?

20-03-2010, 22:01
In mijn familie hamdulilah niet. Mijn vader komt altijd voor ons op!