Bekijk volle/desktop versie : - Marokkaanse mannen.



Pagina's : [1] 2

20-03-2010, 16:19


Lees alleen de eerste twee alinea's. Dat is meer dan genoeg.


Citaat:
Marokkaanse mannen zijn waardeloze minnaars!

Mannelijke Moslims casu quo Marokkanen zijn belabberde minnaars. Hun beeld van seksualiteit en de plaats van de vrouw binnen dat menselijk aspect is verwrongen en verknipt.
Niet vreemd als je als stageplaats voor het bedrijven van de liefde een geiten- of schapenstal uitkiest. Het imago van ‘de’ vrouw over het algemeen wordt er dan vanzelfsprekend een van gemekker en geklaag.

Voortplanting is een andere kwestie. Ze strooien met hun zaad alsof het elke dag 6 december is. Het doet konijnen blozen.Dat heeft echter niets met carnale liefde te maken, al helemaal niets met tantrische liefde laat staan met liefde uberhaupt.

Hieronder twee citaten uit Naffer Time vanuit twee verschillende invalshoeken betreffende seksuele normen en waarden. Beiden Moslimmannen. De een spreekt duidelijk over de kreupele seksuele acrobatie van Marokkaanse heren. De ander laat zich uit over seksualiteit binnen een context van de Qu’ran, waaruit heel duidelijk blijkt dat deze religie zijn fundamenten voornamelijk optrekt uit ontelbare verbodsbepalingen:
‘…dit is niet toegestaan, dat is niet toegestaan…’ .

Kortom, dames en heren houdt u vooral niet in. Slijpt uw Excalibur en kromzwaard! Shakespeare zei het al: The pen is mightier than the sword! Ik echter zeg u: The penis mightier than the sword!


Citaat nummer 1:

“Ik vind dat Sabah best wel gelijk heeft over het egoïsme van Marokkanen in bed. Jammer dat ze zo wordt aangevallen. Ik heb het zelf 2 keer gehoord van m'n NL vriendinnen die eerder een Marokkaanse vriend hadden. Het waren allebei ongelooflijk waardeloze minnaars. Voor de duidelijkheid, ik ben zelf ook een Marokkaan maar ik ben gelukkig niet zo traditioneel opgevoed en ik denk dat dat scheelt in je visie op seksualiteit e.d. Zouden de Marokkaanse meisjes ook zo slecht zijn in bed vanwege hun conservatieve of valt het wel mee? Ik heb er zelf geen idee van.”

Citaat nummer 2:

“Asslamu allaikum, niet moslims ook gegroet,

Allereerst mag je sex hebben pas als je gehuwd bent.Degenen die deze regel niet in acht willen nemen,oke!!! Maaaaar val er alsjeblieft andere mensen niet mee lastijg,ja!
Het is namelijk niet toegestaan in de Islam om datgene door te vertellen wat je met je partner in bed hebt gedaan.
Daarnaast is het ook niet toegestaan binnen de Islam om je zondes kenbaar te maken.

Als je zou trouwen dan zou je man je wel beter behandelen en geen hard en snel sex met je willen, omdat hij dan weet dat je van hem bent en dat er nog vele liefgdevolle dagen daarop zullen volgen.Ik vind het erg om je berichten te lezen waarin je met trots laat blijken dat je een wegwerpartikel bent. Laat alsjeblieft tot je door dringen dat dit (waar je nu mee bezig bent) geen enkel nut heeft . Het zorgt alleen maar voor nog meer verderf op aarde (alsof we nie genoeg hebben).
Maar treur niet, want insha ALlah is nog niet te laat om taubah(berouw) te doen.Allah is de Vergevensgezinde, de Genadevolle. Maar je mag dan niet meer terug keren naar datgene waar je voor berouw hebt getoont,oke!
Trek je niets aan van wat mensen over je zeggen(roddelen) maar besef dat Allah boven je is en dat Hij je altijd en overal ziet.Vrees Hem dus alleen.”



http://www.nujij.nl/marokkaanse-mannen-zijn-waardeloze-minnaars!.895874.lynkx

20-03-2010, 16:21


Oh ja zeker,

20-03-2010, 16:22
Ben benieuwd naar hun reacties.

20-03-2010, 16:23

Citaat door LOSTx:
Ben benieuwd naar hun reacties.

Ja, ik ook.-lol-

20-03-2010, 16:24


Sabah? Wat een waardeloos stuk tekst. Hoog van de toren blazen, en eigenlijk gewoon willen zeggen: ondanks al mijn vrijpartijen kom ik niet aan mijn trekken.

Ik zou haar adviseren zich van het leven te ontdoen. Waardeloos stuk leven.

20-03-2010, 16:24
Helemaal waar!

20-03-2010, 16:25
Sjonge jonge.

20-03-2010, 16:26
Conclusie: Sabah heeft nog nooit een orgasme gehad, meskeena.

20-03-2010, 16:26
Waarom seks met liefde? Gewoon hard en snelle seks, en op naar de volgende.

Wat de ander erbij voelt kan mij geen worst wezen. Tijd kost geld, en die bitches niet.

20-03-2010, 16:26
Wat een onzin man.

20-03-2010, 16:28

Citaat door Marokkaantje001:
Wat een onzin man.



PrreCiies MeNnn!

20-03-2010, 16:31
Wat kunnen Marokkaanse mannen wel eigenlijk?

20-03-2010, 16:31



Citaat door Exeptional:
Conclusie: Sabah heeft nog nooit een orgasme gehad, meskeena.



Citaat door BABOONA:
Helemaal waar!

Voortplanting is een andere kwestie. Ze strooien met hun zaad alsof het elke dag 6 december is. Het doet konijnen blozen.Dat heeft echter niets met carnale liefde te maken, al helemaal niets met tantrische liefde laat staan met liefde uberhaupt

Deze is gewoon,

Citaat door TYGER:
Waarom seks met liefde? Gewoon hard en snelle seks, en op naar de volgende.

Wat de ander erbij voelt kan mij geen worst wezen. Tijd kost geld, en die bitches niet.

Zo zo,
Wat jij nu zegt komt duidelijk voor in die tekst.

20-03-2010, 16:34

Citaat door Desilussie.:

Zo zo,
Wat jij nu zegt komt duidelijk voor in die tekst.

Omdat ze mij heeft gehad.

20-03-2010, 16:40
Alsof iemand waarde hecht aan de mening van een sexueel gefrusteerde vrouw met een minderwaardigheidcomplex.

Pagina's : [1] 2