Bekijk volle/desktop versie : doen of toch niet ???.....



Pagina's : [1] 2

20-03-2010, 16:09
_









ik heb al een heeel lang een relatie met een heel lieve jongen ! hij is alles wat ik wil ! nu heeft zijn moeder en zijn zus uitgenodigt om bij hun huis te komen
en hij wil het ook heel graag. ik weet niet of ik dat zou doen


geef je mening : wat als jij in men plaats was zou jij gaan ?? wrm wel wrm nier

alvast bedankt allemaal

20-03-2010, 16:12


Ik zou dat niet doen, je wilt toch niet je vriend zijn huis binnen stappen als je gezien wordt als zijn vriendin? Maar als zijn vrouw toch?

20-03-2010, 16:13
Als je zeker bent dat er een huwelijk kan groeien ...Je kunt alvast beginnen met een goede relatie te bouwen met je schoonfamilie?...So why not?

20-03-2010, 16:13
Ik zeg doen

20-03-2010, 16:13


Ik zou het niet doen!
Het kan altijd tegen je gebruikt worden in de toekomst!

20-03-2010, 16:13

Citaat door MESSENGER:
Ik zou dat niet doen, je wilt toch niet je vriend zijn huis binnen stappen als je gezien wordt als zijn vriendin? Maar als zijn vrouw toch?

hij komt men hand vragen daarom dat ik twijfel zijn moeder vraagt het zo lief en wil het zo graag zijn zus ook en hij ook !!

20-03-2010, 16:15

Citaat door Fatale:
Als je zeker bent dat er een huwelijk kan groeien ...Je kunt alvast beginnen met een goede relatie te bouwen met je schoonfamilie?...So why not?


zo dacht ik ook , maar wllh weet niet dat is egt een groote stap

Citaat door Marrakchi18:
Ik zeg doen



Citaat door Lella_tamza:
Ik zou het niet doen!
Het kan altijd tegen je gebruikt worden in de toekomst!


20-03-2010, 16:16

Citaat door 3awja:
hij komt men hand vragen daarom dat ik twijfel zijn moeder vraagt het zo lief en wil het zo graag zijn zus ook en hij ook !!


Zeggen ze allemaal. Je kunt toch gaan na dat hij je hand heeft gevraagd?

20-03-2010, 16:17

Citaat door 3awja:
zo dacht ik ook , maar wllh weet niet dat is egt een groote stap





Het is altijd fijn ze te ontmoeten...Laat een goede indruk achter. Als ze het voorstellen, bieden zij wel 100 % zekerheid over jullie relatie.. En daar kan ook iets moois uitgroeien...mischien dat jullie dichter bij elkaar groeien..

20-03-2010, 16:18
gewoon doen, dat is juist slim.
hij heeft met zijn moeder over jou gepraat dat betekent dat ie serieus is e misschien wil zijn moeder jou eerst leren kennen dan pas je hand komen vragen zo gaat het tegenwoordig , en je kan misschien bevriend worden met zijn zus of moeder dat is toch goed. maar een ding doet dat een keer of twee en niet vaak en ook niet de hele dag bij hun zitten gewoon wat drinken en beetje kletsen en zeg dat je weg moet

succes

20-03-2010, 16:18

Citaat door MESSENGER:
Zeggen ze allemaal. Je kunt toch gaan na dat hij je hand heeft gevraagd?

tis egt zo planne staan al vast mijn moeder weet er van alles !

die moeder wilt mij ook lere kenne das toch normaal of niet soms

20-03-2010, 16:19

Citaat door 3awja:
_









ik heb al een heeel lang een relatie met een heel lieve jongen ! hij is alles wat ik wil ! nu heeft zijn moeder en zijn zus uitgenodigt om bij hun huis te komen
en hij wil het ook heel graag. ik weet niet of ik dat zou doen


geef je mening : wat als jij in men plaats was zou jij gaan ?? wrm wel wrm nier

alvast bedankt allemaal

als ik zo zie dan ben je homo want aan je account staat dat je ook een man bent en de marokkanen hebben dat echt niet graag homovriendjes
dus ik zou echt niet gaan

20-03-2010, 16:20



Citaat door 3awja:
tis egt zo planne staan al vast mijn moeder weet er van alles !

die moeder wilt mij ook lere kenne das toch normaal of niet soms


Je hoeft niet zo aangevallen te voelen joh. Blijkbaar weet je al precies wat je moet doen.

20-03-2010, 16:21

Citaat door MESSENGER:
Je hoeft niet zo aangevallen te voelen joh. Blijkbaar weet je al precies wat je moet doen.

ey srry als het zo overkwam maar was helemaal mijn bedoeling niet

20-03-2010, 16:24

Citaat door Fatale:
Het is altijd fijn ze te ontmoeten...Laat een goede indruk achter. Als ze het voorstellen, bieden zij wel 100 % zekerheid over jullie relatie.. En daar kan ook iets moois uitgroeien...mischien dat jullie dichter bij elkaar groeien..

kben bang dat die moeder verkeerd over mij gaat denken !

Pagina's : [1] 2