Bekijk volle/desktop versie : Discussie topic



Pagina's : [1] 2

20-03-2010, 13:13
[Laten we hier over bepaalde ismamitische onderwerpen discussiëren.
Geef je mening over het onderwerp, wat hierover staat in de koran, overleveringen,..
want zoals we weten zijn er verschillende overleveringen en verschillende gedachten


Een eerste onderwerp: ]

Zelfmoordterroristen


Laat jullie horen

20-03-2010, 13:36


Notificatie.



Btw, goeie topic!

21-03-2010, 12:56
precies nie, niemand reageert

21-03-2010, 13:07
Pff.. Als je nou niet zo een uitgekauwd controversieel onderwerp uitkiest, dan misschien..

21-03-2010, 20:09



Citaat door babygirl_riffia:
precies nie, niemand reageert


Komt nog wel.


Citaat door Abu_Khuzaymah:
Pff.. Als je nou niet zo een uitgekauwd controversieel onderwerp uitkiest, dan misschien..


Vind dit anders wel een heel interessant onderwerp!

Maar kies jij dan een onderwerp he.

21-03-2010, 21:00
`Wat zegt het geloof over discussiëren?

21-03-2010, 21:14
Lijkt me leuk.

21-03-2010, 21:16

Citaat door Krentenbolletje:
.


asomaalia is weer terug hoorde k

en ze heeft een boek geschreven, stomme tandenstoker dat ze is

21-03-2010, 21:20

Citaat door Krentenbolletje:
.


ja ik dacht dat je het daar over had, films maken met naakte dames die de woorden van Allah op hun lijf dragen,

21-03-2010, 21:26
Ze heeft het over de display van TS.

21-03-2010, 21:29
ooo oke
mijn fout

27-03-2010, 17:34

Citaat door oemlidlbrood:
asomaalia is weer terug hoorde k

en ze heeft een boek geschreven, stomme tandenstoker dat ze is


asomaalia?

tandenstoker?

vertel? waarom zulke termen?

27-03-2010, 17:40



Citaat door babygirl_riffia:
[Laten we hier over bepaalde ismamitische onderwerpen discussiëren.
Geef je mening over het onderwerp, wat hierover staat in de koran, overleveringen,..
want zoals we weten zijn er verschillende overleveringen en verschillende gedachten


Een eerste onderwerp: ]

Zelfmoordterroristen


Laat jullie horen



PERSOONLIJKE MENING: Vind het niet kunnen.. We zullen nooit begrijpen in wat voor situaties die mensen zich bevinden, waardoor ze zulke cruciale beslissingen nemen.. wij gebruiken de woord zelfmoord, voor de families van die mensen zijn ze eerder als martelaar gestorven.. dus tjah! Uiteindelijk is zelfmoord absoluut verboden. Hoe zie jij het?

27-03-2010, 18:34
Zelfmoordterroristen?? Helemaal mee oneens als ze zichzelf opblazen met onschuldigen erbij, je kan ook toevallig die dag bijvoorbeeld in een vliegtuig zitten om silaat ra7iem te verrichten in Marokko (zeg maar wat) ..

Doet mij denken aan Khalid ibn Walid ... Tijdens de Jihad van vroeger gaf hij zijn vijanden eerst de kans om zich te bekeren en dan pas kwam de Jihad fie Saabililah als ze zich niet wouden overgeven, tegenwoordig is het alleen maar onschuldigen doodmaken .. Ik vind het doodeng, heb nu ook een soort van angst als ik ergens in een toeristisch plek ben, je weet maar nooit wat voor gek daar rondloopt

27-03-2010, 19:08

Citaat door Rihaam:
Zelfmoordterroristen?? Helemaal mee oneens als ze zichzelf opblazen met onschuldigen erbij, je kan ook toevallig die dag bijvoorbeeld in een vliegtuig zitten om silaat ra7iem te verrichten in Marokko (zeg maar wat) ..

Doet mij denken aan Khalid ibn Walid ... Tijdens de Jihad van vroeger gaf hij zijn vijanden eerst de kans om zich te bekeren en dan pas kwam de Jihad fie Saabililah als ze zich niet wouden overgeven, tegenwoordig is het alleen maar onschuldigen doodmaken .. Ik vind het doodeng, heb nu ook een soort van angst als ik ergens in een toeristisch plek ben, je weet maar nooit wat voor gek daar rondloopt


tjah, in het dagelijkse leven ben ik eerder bang voor deze goddeloze samenleving en zn rijzende atheïstische inwoners.. Scholen binnenkomen en iedereen neerknallen, haha ik zeg maar wat! It's more threatening , en zelfmoordterroristen die in de vliegtuig zitten geloof ik sowieso niet.. Ik had het meer over mensen die bommen om zich heen hebben en naar druk bezochte plekken gaan..En zo denken dat ze met iets goeds bezig zijn.. Wat vaak voorkomt in de Palestina/Israël conflict Irak enzovoorts.. Hoe zie jij dat? aangezien zulke daden altijd met moslims worden geassocieerd..

Pagina's : [1] 2