Bekijk volle/desktop versie : Williamson: Holocaust is dogma van Nieuwe Wereldorde



19-03-2010, 20:26
http://www.katholieknederland.nl/actualiteit/2010/detail_objectID705723_FJaar2010.html

Hilversum (Van onze redactie) 15 maart 2010 - De gesuspendeerde bisschop Richard Williamson heeft de Holocaust afgelopen weekend in zijn column “een fundamenteel dogma van de Nieuwe Wereldorde” genoemd. Ook verwacht hij dat er spoedig een Derde Wereldoorlog zal aanbreken.

Vijanden
In zijn column schrijft Williamson: “Velen van u hebben enkele woorden van bemoediging of troost gesproken over (&hellip het zware kruis van deze “interne verbanning” (&hellip die werd veroorzaakt door mijn publieke twijfel aan een fundamenteel dogma van de Nieuwe Wereldorde. (&hellip Vergeet niet dat de Nieuwe Wereldorde haar vijanden vrijwel geen ruimte laat op plaatsen waar zij het voor het zeggen heeft (en dat is bijna overal). We (&hellip moeten erkennen dat dit een rechtvaardige straf is uit de hand van God omdat wij Hem net zo liberaal hebben gemaakt als onszelf.”

Nieuwe Wereldorde
De Nieuwe Wereldorde is in verschillende samenzweringstheorieën het plan van een geheime elite, bestaande uit Amerikaanse politici, invloedrijke Joden en/of hooggeplaatste vrijmetselaars, die uit zijn op wereldregering.

Uitgewezen
De ultraconservatieve geestelijke Williamson moest vorig jaar Argentinië verlaten vanwege zijn Holocaustontkennende uitspraken op de Zweedse televisie. Hij keerde terug naar zijn vaderland, Groot-Brittannië.

19-03-2010, 21:26


ze blijven die holocaustgegeven maar misbruiken, vind ht gek dat ze daar blijven over doordrammen en tentoonstellingen maken ter herinnering v het feit dat zoiets "nooit meer mag gebeuren"

terwijl er tegenwoordig meerdere aan de gang zijn

19-03-2010, 21:36

Citaat door pikachu:
ze blijven die holocaustgegeven maar misbruiken, vind ht gek dat ze daar blijven over doordrammen en tentoonstellingen maken ter herinnering v het feit dat zoiets "nooit meer mag gebeuren"

terwijl er tegenwoordig meerdere aan de gang zijn



Pikachu,ik ben het gedeeltelijk met je eens.
Al vind ik de holocaust een voorbeeld dat het nooit meer mag gebeuren.
Maar wat zien we op de wereld van tv, internet, twitter enz enz. dat het nog steeds gebeurd.
Wereldwijd verdwijnen mensen die voor hun rechten opkomen en worden mensen door hun geloof of die tegen een regiem zijn van de aardboden geveegt.
Ik vind persoonlijk omdat het mijn vaders familie betreft die nooit uit de oorlog zijn teruggekomen een ramp.
Maar laten we er wel van leren dat de democratie in Nederland nooit maar dan ook nooit verloren mag gaan.

groetjes Tamar

19-03-2010, 22:45
welke holocaust, er heeft niks plaatsgevonden allemaal bullshit duitsland etc. speelt gewoon mee omdat de hoge mensen daar ook vrijmetselaren zijn de moslimlanden moeten gewoon de atoombom bemachtigen hun leger super sterk maken en samen heel afrika, midden oosten en de Eu innemen nadat ze israel hebben gebombardeerd dan blijft er 1plek over noord amerika die moet ook effe door de wc gespoeld worden

19-03-2010, 22:45



Citaat door Moose...:
http://www.katholieknederland.nl/actualiteit/2010/detail_objectID705723_FJaar2010.html

Hilversum (Van onze redactie) 15 maart 2010 - De gesuspendeerde bisschop Richard Williamson heeft de Holocaust afgelopen weekend in zijn column “een fundamenteel dogma van de Nieuwe Wereldorde” genoemd.
Dat bewijst dat die vent gek is.

19-03-2010, 23:35
hmmmm.. interessant