Bekijk volle/desktop versie : Hij heeft me gewoon..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

19-03-2010, 16:43
Hij heeft me gewoon een klap verkocht!!
Ik vraag hem waarom.. Wat zegt hij, waarom heb je geen broek onder je rokje aan? Ik stond versteld. Dus ik zeggen jaa maar ik heb er een dikke majo onder aan. Zegt hij en waarom heb je je haar los hangen? Maak het nu vast! Ik schrok me rot. Mijn verloofde heeft dit dus nooit eerder tegen me gezegd! Ik vroeg was hem mankeerde. Loopt hij boos weg, zonder te antwoorden!! Later smst hij mij. Als je echt van me houd wil ik dat je een hoofddoek draagt!

19-03-2010, 16:46


Wat moet ik doen??
Ik wil nog geen hoofddoek dragen!!
En het is toch Haram als je gedwongen word om een hoofddoek te dragen?

19-03-2010, 16:49
Goh tegen mij zeggen ze net juist altijd waarom kon die rok niet korter

19-03-2010, 16:49
deze man, kan niet communiceren dit soort dingen horen je van te voren te bespreken. niet ineens ik wil dat je hoofdoek draagt slaan al helemaal niet.
maar ik denk dat hij praatjes heeft gehoord van mensen, je weet marokkanen kunnen heel overtuigend zijn, vandaar dat hij het zo heeft gedaan. maar een klap smaakt naar meer, als je nu al een klap hebt gehad wat gebeurt er straks als je zijn vrouw bent! ga mij niet zeggen dat je, je vrouw mag slaan in de islam want dat is de groostste misverstand wat er over heerst zowel bij de moslims als niet moslims. de profeet vzmh, heeft nooit een van zijn vrouwen geslagen.

19-03-2010, 16:50



Citaat door Chocolataatje:
Wat moet ik doen??
Ik wil nog geen hoofddoek dragen!!
En het is toch Haram als je gedwongen word om een hoofddoek te dragen?

het is niet haram als je gedwongen wordt, er is geen dwang in het geloof. je moet het doen met overtuiging. het is wel je plicht als moslima om hoofdoek te dragen.

19-03-2010, 16:50
Dat wordt vast en zeker stoten ontvangen als je eenmaal getrouwd bent. Sterkte!

19-03-2010, 16:50

Citaat door samadie:
deze man, kan niet communiceren dit soort dingen horen je van te voren te bespreken. niet ineens ik wil dat je hoofdoek draagt slaan al helemaal niet.
maar ik denk dat hij praatjes heeft gehoord van mensen, je weet marokkanen kunnen heel overtuigend zijn, vandaar dat hij het zo heeft gedaan. maar een klap smaakt naar meer, als je nu al een klap hebt gehad wat gebeurt er straks als je zijn vrouw bent! ga mij niet zeggen dat je, je vrouw mag slaan in de islam want dat is de groostste misverstand wat er over heerst zowel bij de moslims als niet moslims. de profeet vzmh, heeft nooit een van zijn vrouwen geslagen.


Je hebt gelijk!!
Kon hij dit maar lezen!

19-03-2010, 16:51

Citaat door PareltJe_Nr1:
Goh tegen mij zeggen ze net juist altijd waarom kon die rok niet korter

als een jongen dat tegen jou zegt, dan weet je genoeg. kan hij makkelijker bij.

19-03-2010, 16:54

Citaat door samadie:
als een jongen dat tegen jou zegt, dan weet je genoeg. kan hij makkelijker bij.


duhh.. Maar ik lul ook maar wat!

19-03-2010, 16:57

Citaat door Chocolataatje:
Wat moet ik doen??
Ik wil nog geen hoofddoek dragen!!
En het is toch Haram als je gedwongen word om een hoofddoek te dragen?

ewa meisje...
luister na je man hij heeft het beste met je voor.
plus hoofddoek staat veel marokkaanse meiden heel mooi
jammer dat ze er niet allemaal een dragen

19-03-2010, 17:00
Als jij er nog niet klaar voor bent moet je het ook niet doen.

19-03-2010, 17:04
Praat met hem, en ik denk dat hij het goed bedoeld om een hoofddoek te dragen..

19-03-2010, 17:07


You're fucked ..............

19-03-2010, 17:08

Citaat door Chocolataatje:
Wat moet ik doen??
Ik wil nog geen hoofddoek dragen!!
En het is toch Haram als je gedwongen word om een hoofddoek te dragen?



Ohw, dus met een kort rok rondlopen is wel halal.
Als een moslima moet je hoofddoek dragen, als je een diploma wil hebben moet je toch ook leren..nou het zelfde in islam. Je hoort je aan de regels te houden. Wat betreft jouw verloofde, die is ziek..we leven in 2010 en in Europa nog ook, dus vanwaar haalt hij het lef vandaan om je te slaan. Bezwak niet als je bij hem bent, want dat zal later tegen je gebruikt worden. Maak hem vanaf nu duidelijk waar zijn grenzen liggen, anders ga je veel spijt krijgen later. Mischien zal je wel zeggen, maar ik hou van hem...geloof me dat is niet genoeg..zet jou liefde voor hem op zij en denk na wat zijn voordelen en nadelen zijn..en zo zul je vast wel op een besluit komen.

Groetjes Fatima

19-03-2010, 17:08

Citaat door Chocolataatje:
Je hebt gelijk!!
Kon hij dit maar lezen!

ik heb altijd gelijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8