Bekijk volle/desktop versie : hoelaat begint de lezing in denhaag???



Pagina's : [1] 2

19-03-2010, 15:42
salam wa3alaikoem inshallah verkeren jullie in goede staat en imaan,ik heb begrepen dat er 20 en 21 maart een conferentie in denhaag plaatsvindt in moskee annour weten julie hoelaat t begint..

djazakalahoe gairane alvast

fie amanilaah

asalamoe 3alaikoem

19-03-2010, 16:01


up niemand die het weet

fie amanilah

19-03-2010, 16:01
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/agenda/activiteit.php?id=598

19-03-2010, 16:33

Citaat door gehaat:
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/agenda/activiteit.php?id=598




djazakalahoe gairane

20-03-2010, 00:13


wie gaat er nog meer mee van de zusters??

20-03-2010, 00:18
Ik ga insha'Allah

20-03-2010, 00:25

Citaat door ZusterJ:
Ik ga insha'Allah



mass allah ik ben inshallah ook aanwezig

20-03-2010, 00:28

Citaat door gehaat:
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/agenda/activiteit.php?id=598


zijn de lezingen live te volgen?

20-03-2010, 00:31
En hoe was het?

Wilde er vandaag ook heen gaan. Tevergeefs..

20-03-2010, 00:53

Citaat door berkania8:
mass allah ik ben inshallah ook aanwezig


Dan zie ik je morgen insha'Allah...Hoewel ik je niet ga herkennen

20-03-2010, 01:10

Citaat door Forqaan:
Salaam wa3alaikom
zusterlief, ik was vandaag gegaan het was echt maa shaa Allah..

Jammer dat je niet komt komen ghair insha Allah


Jongerenavond bedoelen jullie toch?
Ik was er ook en het was zoals gewoonlijk een TOP avond.

Ik had echt een eye-opener vandaag, tijdens de lezing van Mohammed el Hoceimi...

20-03-2010, 01:11

Citaat door Forqaan:
Salaam wa3alaikom
zusterlief, ik was vandaag gegaan het was echt maa shaa Allah..

Jammer dat je niet komt komen ghair insha Allah



Wa'Alaikoem Salaam,

Het is daar altijd nice. Over wat ging het exact?


Ja, spijtig genoeg kon ik helaas niet komen. Werken hé .. ghier. Next time Insha'Allaah.

20-03-2010, 01:19


Aha oké. Duidelijk ..


Dank je wel.

20-03-2010, 01:31

Citaat door Forqaan:
Het ging over berouw en wat berouw nou eigenlijk inhoud..

En het ging ook over de stap nemen, dus wanneer ga jij van strakke broeken , niet bidden , alcahol en al die onzedelijk heden in je leven afscheid nemen.. En zo ging hij vertellen over het leven en idd zo als de zuster hier boven zegt werd je gewoon geconfronteerd met de feiten en werd je weer eens wakker gemaakt (voor de mensen die slapen en die elke keer dingen uitstellen) wat het leven eigen voorstelt ed.




Salaam wa3alaikom zusterj

Ja ik heb het daar over jaa zeker masha Allah, ik vind ook dat hij masha Allah kan reciteren echt masha Allah..

Het was zeker top avond masha Allah, ik kwam helemaal vanuit adam met nog 2 andere zusters ik ben net een klein anderhalf uur thuis maar het was het echt waard masha Allah


Klopt zeker, wat een prachtige stem heeft hij masha'Allah.
Wat vooral een eye-opener was voor mij is het punt dat hij aandroeg van waarom staan we elke ochtend niet op met de vraag waarom? en hoe?

Ik sta altijd verward op na 10x snooze en voordat ik het weet zit ik alweer op de fiets naar school...Terwijl het zeker anders kan, dit is me echt goed bijgebleven En insha'Allah ga ik hieraan werken, want daar gaat het nou eigenlijk om hé...DE stap nemen om van je denken een doen te maken!

20-03-2010, 01:32

Citaat door Forqaan:
Het ging over berouw en wat berouw nou eigenlijk inhoud..

En het ging ook over de stap nemen, dus wanneer ga jij van strakke broeken , niet bidden , alcahol en al die onzedelijk heden in je leven afscheid nemen.. En zo ging hij vertellen over het leven en idd zo als de zuster hier boven zegt werd je gewoon geconfronteerd met de feiten en werd je weer eens wakker gemaakt (voor de mensen die slapen en die elke keer dingen uitstellen) wat het leven eigen voorstelt ed.




Salaam wa3alaikom zusterj

Ja ik heb het daar over jaa zeker masha Allah, ik vind ook dat hij masha Allah kan reciteren echt masha Allah..

Het was zeker top avond masha Allah, ik kwam helemaal vanuit adam met nog 2 andere zusters ik ben net een klein anderhalf uur thuis maar het was het echt waard masha Allah


Jij moet langer rijden dan ik...Ook nog iedereen afzetten..Ik was kwart voor twaalf thuis, maar ja van een lezing laat thuis komen is niet erg

Pagina's : [1] 2