Bekijk volle/desktop versie : Studie Gezocht rechtenstudent!(scriptie diversiteitsbeleid)



19-03-2010, 13:22
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar rechtenstudenten die een universitaire opleiding volgen. Voor mijn scriptie dien ik deze rechtenstudenten te interviewen. Mijn scriptie gaat over het diversiteitsbeleid van een rechtbank. Ik dien te onderzoeken wat de drijfveren zijn van rechtenstudenten met een dubbele culturele achtergrond. Het interview kan volledig anoniem via email. Hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Dus indien je een rechtenstudent bent of iemand kent die zo een opleiding volgt reageer dan aub. Zou me enorm helpen.


19-03-2010, 14:10


Je kunt het via marokko.nl proberen. Kijk ook even op hier: http://www.brugnaardetop.nl/?nav=Contact

Succes!

19-03-2010, 14:21
Brug naar de top ken ik maar het is moeilijk om in contact te komen met de deelnemers (studenten).. maar thanks voor je tip.

24-03-2010, 19:26
Up (interessant ben zelf ook op zoek naar info naar diversiteit binnen de rechtbanken dus even uppen )

25-03-2010, 16:27


Kom op waar zijn de rechtenstudenten!!

25-03-2010, 18:58
UP (ik dacht dat rechten zo populair was onder de marokkanen )
Mag ik vragen wat voor studie je doet? Heb je al contact gezocht met rechtbanken? Misschien kan ik je ergens mee helpen en jij mij dan misschien
Pm me maar!

26-03-2010, 00:19
jallah ik wil je wel helpen. Ben een rechtenstudent

26-03-2010, 13:18

Citaat door just_being_me:
UP (ik dacht dat rechten zo populair was onder de marokkanen )
Mag ik vragen wat voor studie je doet? Heb je al contact gezocht met rechtbanken? Misschien kan ik je ergens mee helpen en jij mij dan misschien
Pm me maar!



Dat dacht ik ook!