Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse ouders.



Pagina's : [1] 2 3

19-03-2010, 12:07
Waarom stappen Marokkaanse ouders niet naar SBS 6 ( Hart van Nederland ) om alles op alles te zetten voor de vermissing van hun dochters.


19-03-2010, 12:10


Zoveel jonge Marokkaanse meiskes worden vermist.

19-03-2010, 12:11
Omdat ze weten dat ze ergens in een blijf van lijf huis verblijven...ze zijn alleen de gouden gids aan het uitpluizen...en daarna komen ze op sbs6 met moord van een meisje

19-03-2010, 12:12
Sommige hebben ze zelf terug naar Marokko gestuurd en dan word de vermissing opgegeven door een vriendinnetje of zo.

Bij vermist.nl zie je trouwens wel veel Marokkanen ertussen staan.

19-03-2010, 12:12


Inderdaad. 't Is mij ook opgevallen dat de Marokkaanse bijna niet worden gezocht.. In tegenstelling tot de Nederlandse.
Milly?

19-03-2010, 12:16

Citaat door Maghrebiaa-:
Inderdaad. 't Is mij ook opgevallen dat de Marokkaanse bijna niet worden gezocht.. In tegenstelling tot de Nederlandse.
Milly?


Ja, dan heb ik het over jonge kinderkes.


Citaat door Mar0ekkaas:
Sommige hebben ze zelf terug naar Marokko gestuurd en dan word de vermissing opgegeven door een vriendinnetje of zo.

Bij vermist.nl zie je trouwens wel veel Marokkanen ertussen staan.


Maar ik heb het over de leeftijds categorie 13 tot 17. Zoveel jonge dames worden vermist als kindzijnde. Wat doen zij er tegen ? Huilen, huilen and that's it. Actie onder nemen ? Ho maar.

Soms denk ik echt is het geld jullie dan zo dierbaar dan jullie geen geld willen uitgeven aan TV zenders waardoor de zoektocht groter en landelijk wordt.


Citaat door mohand_serieus:
Omdat ze weten dat ze ergens in een blijf van lijf huis verblijven...ze zijn alleen de gouden gids aan het uitpluizen...en daarna komen ze op sbs6 met moord van een meisje


Ik heb het over jonge meiskes.

19-03-2010, 12:17
Komt door de wonderlijke wereld van de Marokkaanse cultuur waar de maan net zo fel schijnt als de zon en er chocolademelk uit je kraan komt

19-03-2010, 12:20

Citaat door yassinjeweetzel:
Komt door de wonderlijke wereld van de Marokkaanse cultuur waar de maan net zo fel schijnt als de zon en er chocolademelk uit je kraan komt


Het is waar de maan niet zo fel schijnt als de zon toch zowel uit de warme als koude kraan lauw water stroomt.

19-03-2010, 12:23

Citaat door Contigo020:

Maar ik heb het over de leeftijds categorie 13 tot 17. Zoveel jonge dames worden vermist als kindzijnde. Wat doen zij er tegen ? Huilen, huilen and that's it. Actie onder nemen ? Ho maar.

Soms denk ik echt is het geld jullie dan zo dierbaar dan jullie geen geld willen uitgeven aan TV zenders waardoor de zoektocht groter en landelijk wordt.


Ja klopt, ik zie ze ook voorbij komen zo af en toe maar er word inderdaad niet zo'n grote zoekactie gehouden als bij de Nederlandse kinderen. Zonde, maar wat daar de exacte reden van is dat zou ik niet weten.

19-03-2010, 12:28

Citaat door Mar0ekkaas:

Ja klopt, ik zie ze ook voorbij komen zo af en toe maar er word inderdaad niet zo'n grote zoekactie gehouden als bij de Nederlandse kinderen. Zonde, maar wat daar de exacte reden van is dat zou ik niet weten.


Bij Milly had er vrijwel niets gedaan kunnen worden, omdat hij haar direct had vermoord. Wat het motief is, is in dit geval onduidelijk.

Bij Marokkanen is dat echter anders. Vaak weten Marokkanen wat het motief is. Vaak begint het bij het weg lopen vanwege familie kwesties of vaak is het ook zo dat de vader een schuld moet afbetalen. La hawla walla quatta illah billah wala 'adeem.

19-03-2010, 12:54
hun eer is belangrijker.

19-03-2010, 13:08
Het is gewoon dat hun eergevoel op nummer 1 staat.

19-03-2010, 13:16


Omdat er in een zekere streek in noord afrika de mensen die daar leefden iets werden wijsgemaakt over eer en trots.

19-03-2010, 13:19
Oke Milly is hier niet mee te vergelijken, ik denk dat als Marokkaanse ouders denken dat hun kind in gevaar is dat ze er wel alles op alles zouden zetten.

Maar bijvoorbeeld weggelopen kinderen is toch een ander verhaal, Nederlandse ouders boeit het niet wat anderen ervan vinden als hun kind weg is gelopen. Maar Marokkaanse ouders denk ik wel

19-03-2010, 13:25
jij bent gek, zijn ze die mfelsa eindelijk kwijt moet ie haar nog gaan zoeken?

Pagina's : [1] 2 3