Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft een man die zegt doe liever geen make up



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

19-03-2010, 10:55
Ik heb een man die tegen me zegt, je bent echt mooier zonder. Wie heeft ook zo een man, waarvan ie tegen je zegt, doe liever geen make-up.

19-03-2010, 10:57


De mijne....Hahaaha Maar ik vind het niet erg...
Hou al helemaal niet van make-up....

19-03-2010, 10:58
Me 2.
Make up maakt me lelijk

19-03-2010, 11:00
mijne zeurt ook wel eens af en toe.. Maar ik doe het toch heb geen zin om als een dooie zombie rond te lopen...

het heeft ook niks met schoonheid te maken.. et kan ook wonderen doen na een zware slapeloze nacht ofzo of een stress periode.. Gewoon even je gezicht laten stralen..

kijk dat plamuur gedoe met foundaition enzo zware oogschaduw dat vind ik ook wel erg overdreven maar gewoon make up om alles egaal te maken, ik gebruik zelf alleen coverstick hier en daar en dan blush en mascara

19-03-2010, 11:01



Citaat door zakia_rotterdam:
mijne zeurt ook wel eens af en toe.. Maar ik doe het toch heb geen zin om als een dooie zombie rond te lopen...

het heeft ook niks met schoonheid te maken.. et kan ook wonderen doen na een zware slapeloze nacht ofzo of een stress periode.. Gewoon even je gezicht laten stralen..

kijk dat plamuur gedoe met foundaition enzo zware oogschaduw dat vind ik ook wel erg overdreven maar gewoon make up om alles egaal te maken, ik gebruik zelf alleen coverstick hier en daar en dan blush en mascara



Hey meid... Hoe gaat het met je kleintjes...

19-03-2010, 11:02

Citaat door zakia_rotterdam:
mijne zeurt ook wel eens af en toe.. Maar ik doe het toch heb geen zin om als een dooie zombie rond te lopen...

het heeft ook niks met schoonheid te maken.. et kan ook wonderen doen na een zware slapeloze nacht ofzo of een stress periode.. Gewoon even je gezicht laten stralen..

kijk dat plamuur gedoe met foundaition enzo zware oogschaduw dat vind ik ook wel erg overdreven maar gewoon make up om alles egaal te maken, ik gebruik zelf alleen coverstick hier en daar en dan blush en mascara





Precies wat jij zegt.

19-03-2010, 11:10

Citaat door Amira_23:
Ik heb een man die tegen me zegt, je bent echt mooier zonder. Wie heeft ook zo een man, waarvan ie tegen je zegt, doe liever geen make-up.



De mijne, die zegt altijd jij hebt geen make up nodig..Dan ga je echt op een barbie pop lijken.... En gaan andere mannen meer naar je kijken..
Hij vind het ook niet leuk, thuis is een ander verhaal zegt hij.. Maar buiten daar kan hij ook boos om worden...

19-03-2010, 11:14

Citaat door Sfiffa:
Hey meid... Hoe gaat het met je kleintjes...



daggg schattt goed hamdoulahh.. Ze groeien al snel en ik heb niet zoooo erg veel last van slapeloze nachten.. Ze slapen al gewoon in hun eigenbedjes in hun eigen kamerr heerlijk


en hoe is het met je?

19-03-2010, 11:21

Citaat door Sfiffa:
Hey meid... Hoe gaat het met je kleintjes...




en jij ook bijna lees ik

19-03-2010, 11:26
mijn man zegt: je bent mooier ZONDER make up.
Maar ja lekker boeiend wat hij vindt, k doe het gewoon op

19-03-2010, 11:28

Citaat door zakia_rotterdam:
daggg schattt goed hamdoulahh.. Ze groeien al snel en ik heb niet zoooo erg veel last van slapeloze nachten.. Ze slapen al gewoon in hun eigenbedjes in hun eigen kamerr heerlijk


en hoe is het met je?

\\Goed Elhamdollilah... Ben alleen misselijk nu... Terwijl ik er nooit last van heb....

Heerlijk dat ze zo doorslapen... Nu ben je de enigte dame in huis met al die stoere mannen ...

19-03-2010, 12:02
Hij laat me altijd maar doen, als we onverwacht even het dorp in moeten of supermarkt wil ik me omkleden ofzo en beetje makeup doen en dan zegt ie laat nou je gaat maar wat boodschappen doen of ga je zehma nog een modeshow lopen.. Pfff.... Maar dan kleed ik me toch snel even om hihi.

19-03-2010, 12:15



Citaat door verhaalmaakster:
mijn man zegt: je bent mooier ZONDER make up.
Maar ja lekker boeiend wat hij vindt, k doe het gewoon op

fabetje alle mannen zeggen dat, als het echt zo was dan zei die;doe juist make up op

19-03-2010, 12:16

Citaat door Sfiffa:
\\Goed Elhamdollilah... Ben alleen misselijk nu... Terwijl ik er nooit last van heb....

Heerlijk dat ze zo doorslapen... Nu ben je de enigte dame in huis met al die stoere mannen ...



jaaaa erg he ahahahaha, toen ik nog thuis woonde was ik ook altijd het enige meisje, naast mijn moeder dan.. En nu weeerrr... IK WIL MEIDEN OM MIJ HEEEN TEVEEL TOSTESTERON HIER.. IK WIL OESTROGEEEENNNN


(ahaha hoop dat ik het goed gespeld heb)

Oeff die misselijkheid verschrikkelijk is dat he. Echt serieus die misselijkheid die je meemaakt tijdens je zwangerschap is gewoon TE ernstig voor woorden..

19-03-2010, 12:17
Daar bemoeit hij zich niet mee

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7