Bekijk volle/desktop versie : Marvelon Pil,



18-03-2010, 19:45
Heej,,

ik heb van mijn huisarts deze pil gekregen omdat ik om de 2 weken ongesteld word.k had in de zomer in marokko een pil gekocht (microdiol) en na 3 maanden werd mijn menstruatie weer normaal,sinds januari i.v.m stress en examens word k weer om de 2 weken ongesteld en ben ik dus naar de huisarts gegaan k kreeg deze pil en slik 'm al een week, ik voel me echt klote en moet steeds huilen k voel me echt slecht en bn ook bijgekomen moet steeds eten ,k had dit allemaal niet met me vorige pil.K vroeg me nu af of k na 1 week gwn kan stoppen wil 'm niet meer innemen...


K wacht op jullie reacties, choukraan

18-03-2010, 19:50


Je kan stoppen maar houd er rekening mee dat je dan wel na 2 dagen weer ongesteld wordt he...

Heb 'm in mn verre verleden ( ) ook geslikt, ik werd er kotsmisselijk van en ik kwam ook aan. Veel vreetbuien etc.

18-03-2010, 19:54
hahahhaha echt erg, bij mijn eerste pil had k dit helemaal niet.Nu bn ik gwn 24/24 chagrijnig,voel me alleen wil huilen bn gwn 100% depressief geworden rwiina wsaafi

18-03-2010, 19:56
Tja de hormonen he

Iedere pil heeft weer een andere werking op iemand.
(Ieder mens is verschillend he)

Ik weet niet of je seksueel contact hebt met iemand, maar als dat zo is, houd er rekening mee dat je dan niet meer beschermd bent tegen zwangerschap he!

(Maar dat weet je zelf wel toch?)

18-03-2010, 20:00


nee schat ben nog TE jong voor seksueel contact, ben 16 hb ze alleen gekregen om mijn menstruatie segmaar te "regelen"

18-03-2010, 20:05

Citaat door Mizz_tanjawia:
nee schat ben nog TE jong voor seksueel contact, ben 16 hb ze alleen gekregen om mijn menstruatie segmaar te "regelen"

Oh oke, ewa nooit aan beginnen dan, tenzij je getrouwd bent!