Bekijk volle/desktop versie : Schokkend: Priester (82) doet het met misdienaar (19)



18-03-2010, 18:55
De katholieke Kerk ligt momenteel serieus onder vuur door allerhande seksuele schandalen, en dat zal er na dit filmpje dat in Brazilië is opgedoken niet op verbeteren. Tv-zender SBT bracht deze beelden uit van een 82-jarige priester die zich laat bevredigen door een 19-jarige misdienaar.

Het gerecht heeft een onderzoek geopend naar monseigneur Luiz Marques Barbosa en nog twee andere Braziliaanse priesters. De drie zouden inmiddels ook al voorlopig geschorst zijn door het aartsbisdom van Penedo, in het noordoosten van het land.

De onfortuinlijke jongen in het filmpje werkte al vier jaar voor de priester. Ook andere jongens zouden seksueel misbruikt zijn geweest door Barbosa. (sps)

triest,wel een beetje raar..een 19 jarige jongeman die een opa van 82 niet aankan? hoe zwak moet je dan wel niet zijn

http://hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1081806/2010/03/18/Schokkend-Priester-82-doet-het-met-misdienaar-19.dhtml


is dit wel een geschikte bron, Rachid?

18-03-2010, 19:21


Een misdienaar die 19 jaar oud is, is volwassen. Die moet zelf weten wat ie doet.

IK - persoonlijk - val niet zo op priesters en zeker niet van 82 jaar oud, maar ieder natuurlijk zijn eigen meug

18-03-2010, 19:23

Citaat door TatTwamAsi:
Een misdienaar die 19 jaar oud is, is volwassen. Die moet zelf weten wat ie doet.

IK - persoonlijk - val niet zo op priesters en zeker niet van 82 jaar oud, maar ieder natuurlijk zijn eigen meug


De gedachte alleen al..
ik weet niet of er nog sprake is van misbruik
zo'n vent geef je toch 1 trap en je breekt al zijn botten in zijn lichaam?
of misschien had die hem wijs gemaakt dat die anders niet naar de hemel mag

18-03-2010, 19:42
tfoe dit is al de zoveelste schandaal in een kerk deze mensen moeten ze gelijk ter plekke excuturen

18-03-2010, 19:58



Citaat door TatTwamAsi:
Een misdienaar die 19 jaar oud is, is volwassen. Die moet zelf weten wat ie doet.

IK - persoonlijk - val niet zo op priesters en zeker niet van 82 jaar oud, maar ieder natuurlijk zijn eigen meug


nou dat dus

18-03-2010, 20:00

Citaat door Turkish-Assasin:
De gedachte alleen al..
ik weet niet of er nog sprake is van misbruik
zo'n vent geef je toch 1 trap en je breekt al zijn botten in zijn lichaam?
of misschien had die hem wijs gemaakt dat die anders niet naar de hemel mag


die jongen zag er totaal ni misbruikt uit hoor (sensatie door krantenkop)


kdenk eerder euhm dat ze stoom moesten afblazen ofzoiets

bon, afschaffen die celibaat en zulke zakne zouden ni voorvallen ,maarjah, as die mensen onnatuurlijke situatie in stand willen houden, dan krijg je idd v die kromme toestanden