Bekijk volle/desktop versie : Wat zou je achteraf anders hebben gedaan aan je bruiloft?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

18-03-2010, 10:15
Getrouwde ladies, als jullie nu je trouwfoto's en dvd zien, vind je dan dat je nog steeds een droombruiloft hebt gehad of denk je dat je achteraf dingen toch anders had gedaan? Sommigen zeggen bijv. achteraf dat ze toch spijt hebben dat ze zoveel geld hebben uitgegeven of sommigen zeggen juist dat ze spijt hebben dat ze het heel klein hebben gehouden. Tell us your story!

18-03-2010, 10:29


andere man

18-03-2010, 10:31
Geen bruiloft. Gewoon eten

18-03-2010, 10:31
Ik had een andere DJ genomen

18-03-2010, 10:32


Ben blij dat ik het lekker simpel gehouden heb :P

18-03-2010, 10:33

Citaat door Armania:
Masgota!!





18-03-2010, 10:34
ik zou niets veranderd hebben

18-03-2010, 10:37
zou niets verandert hebben,is precies gegaan zoals we het geplant hadden.

18-03-2010, 10:39
Ik had een vrouwlijke en een mannelijke camera. Achteraf gezien had ik liever gekozen voor alleen mannelijke camera mannen!!

18-03-2010, 10:44

Citaat door Sarah_Tetouania:
Ik had een vrouwlijke en een mannelijke camera. Achteraf gezien had ik liever gekozen voor alleen mannelijke camera mannen!!


Wat raar dat jij mannen toe hebt gelaten op je bruiloft..

18-03-2010, 10:50
Bepaalde gasten weggelaten! Ondankbare trollen

Van mijn kant ware het echt alleen close familieleden hamdoulilah

Maar mijn man zijde die wilden graag groter houden en hadden zowat heel de stad en en familie uitgenodigd!
Die familieleden waren van harte welkom daar niet van maar dr waren een paar “stadsgenoten” die ff de volgende dag hun commentaar ff hier op marokko.nl neerkwakte

18-03-2010, 10:50

Citaat door Morrocan_sugar:
Wat raar dat jij mannen toe hebt gelaten op je bruiloft..


PFFF... Whatever....

alsof mannen niet naar bruiloften gaan. We hadden boven en beneden.. Vrouwen boven, mannen beneden.. cameravrouw boven!! camera man beneden..

18-03-2010, 10:53



Citaat door koraaltje:
Bepaalde gasten weggelaten! Ondankbare trollen

Van mijn kant ware het echt alleen close familieleden hamdoulilah

Maar mijn man zijde die wilden graag groter houden en hadden zowat heel de stad en en familie uitgenodigd!
Die familieleden waren van harte welkom daar niet van maar dr waren een paar “stadsgenoten” die ff de volgende dag hun commentaar ff hier op marokko.nl neerkwakte





Be3da ma goed commentaar of zijn het van die marokkanen die klappen nodig hebben

18-03-2010, 10:54

Citaat door koraaltje:
Bepaalde gasten weggelaten! Ondankbare trollen

Van mijn kant ware het echt alleen close familieleden hamdoulilah

Maar mijn man zijde die wilden graag groter houden en hadden zowat heel de stad en en familie uitgenodigd!
Die familieleden waren van harte welkom daar niet van maar dr waren een paar “stadsgenoten” die ff de volgende dag hun commentaar ff hier op marokko.nl neerkwakte

da meen je nie.. ieuw

18-03-2010, 10:56

Citaat door klaagmuur:
Be3da ma goed commentaar of zijn het van die marokkanen die klappen nodig hebben

Citaat door Ikeafreak:
da meen je nie.. ieuw

Het commentaar ging voornamelijk over dat ik me meer moest inhouden en niet had moeten dansen (had niet eens zoveel gedanst en dan nog ik betaal dus
"Shut up or get lost" )

En ze moesten drbij vermelden dat ze dr achter waren gekomen dat ik gescheiden was (alsof mijn man dat niet wist)....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9