Bekijk volle/desktop versie : Hoe kan je het beste met een stijltang te werk gaan?



Pagina's : [1] 2

18-03-2010, 09:38
[Ik wil mijn haar steilen.... Ik heb van mezelf lang, dik, zacht gekruld haar... Maar het duurd altijd uren voordat ik klaar ben. Heeft iemand tips/adviezen om het gemakkelijker te doen?]

18-03-2010, 09:39


Om te beginnen, wat voor stijltang heb je?

Als je een tang hebt die niet te heet word duurt het een eeuwigheid.

18-03-2010, 09:41

Citaat door Leeuwin_:
Om te beginnen, wat voor stijltang heb je?

Als je een tang hebt die niet te heet word duurt het een eeuwigheid.





Ik heb inderdaad geen dure tang ofzo, maar hij werkt hetzelfde als een chi tang... waar ik overigens ook niet tevreden over ben...

18-03-2010, 09:46

Citaat door sowsow:


Ik heb inderdaad geen dure tang ofzo, maar hij werkt hetzelfde als een chi tang... waar ik overigens ook niet tevreden over ben...



Het hoeft geen dure tang te zijn maar het moet wel een goede zijn.

Ik heb er 2, eentje is gewoon verrot, ik krijg er meer kroeshaar van dan stijl haar en een chitang, daarmee ben ik in een kwartier klaar met stijlen, mijn haar is langer dan mijn schouders en daarna heel stijl en zacht.

Waarom ben je daar niet tevreden over? Ik probeer je niets aan te smeren hoor, ik zeg alleen dat het grotendeels aan je tang ligt.

Begin je als je stijlt bv van achteren en werkt steeds meer naar voren toe?

18-03-2010, 09:51


door je zus laten doen..... ik doe dat echt nie tbij mezelf...

mijn krullen zijn nu ook lekker stijl

18-03-2010, 09:54
wist je dat je met een styltang mooie gevormde krullen kunt creeren?

18-03-2010, 09:55
1. koop een goede stijltang, ik heb die van remington sleek & curl ( kun je mee krullen en stijlen )voor maar 31,00 EUR online gehaald, super ding is het.

2. was je haren en als het handdoek droog is, dan verdeel je het haar in 4 secties en van elke sectie pak je een dun plukje, hoe dunner het plukje hoe sneller het stijl wordt. Ik vind het makkelijker om rechtsvooraan te beginnen en doe eerst de hele rechterzijde en dan begin ik weer voor aan de linkerkant.

18-03-2010, 09:56
Ps. ik heb een product van Biosilk bestelt, ik heb zoveeeel goede dingen over dit product gehoord. Dit beschermt je haar ivm het stijlen etc. Is pure zijde zeggen ze.

18-03-2010, 09:57

Citaat door Mysha:
Ps. ik heb een product van Biosilk bestelt, ik heb zoveeeel goede dingen over dit product gehoord. Dit beschermt je haar ivm het stijlen etc. Is pure zijde zeggen ze.



heb ik ook gehad...

ik prefereer gewoon naturel...zonder welk middel dan ook.

18-03-2010, 09:58
NOOOIT nat haar gaan zitten tangen

Laat het natuurlijk ff drogen... dus je moet niet elke keer TSHHHHHHHH horen als je over een lok gaat dan ben je LETTERLIJK je haar aan het verbranden

18-03-2010, 09:59

Citaat door Nysha:
heb ik ook gehad...

ik prefereer gewoon naturel...zonder welk middel dan ook.

Het hangt ook van je haartype af en stijltang. Ik had eens een stijltang die het haar echt uitdroogt en met de stijltang die ik nu heb hoef ik helemaal niets te gebruiken.

Haha, Nysha en Mysha.

18-03-2010, 10:00

Citaat door Leeuwin_:
Het hoeft geen dure tang te zijn maar het moet wel een goede zijn.

Ik heb er 2, eentje is gewoon verrot, ik krijg er meer kroeshaar van dan stijl haar en een chitang, daarmee ben ik in een kwartier klaar met stijlen, mijn haar is langer dan mijn schouders en daarna heel stijl en zacht.

Waarom ben je daar niet tevreden over? Ik probeer je niets aan te smeren hoor, ik zeg alleen dat het grotendeels aan je tang ligt.

Begin je als je stijlt bv van achteren en werkt steeds meer naar voren toe?



Ik begin inderdaad van achteren en werk naar voren.. maar ik vind dat die goedkope van 9.99 veel beter is

en mijn haar is heel zacht maar echt dik.. (tbarkallah )

de onderkant wordt wel snel stijl maar zodra ik de helft al heb gehad dan gaat het zoooooo moeizaam...

18-03-2010, 10:01



Citaat door verhaalmaakster:
wist je dat je met een styltang mooie gevormde krullen kunt creeren?



Vertel!!!!!

18-03-2010, 10:02

Citaat door Mysha:
1. koop een goede stijltang, ik heb die van remington sleek & curl ( kun je mee krullen en stijlen )voor maar 31,00 EUR online gehaald, super ding is het.

2. was je haren en als het handdoek droog is, dan verdeel je het haar in 4 secties en van elke sectie pak je een dun plukje, hoe dunner het plukje hoe sneller het stijl wordt. Ik vind het makkelijker om rechtsvooraan te beginnen en doe eerst de hele rechterzijde en dan begin ik weer voor aan de linkerkant.



Ik heb ook goeie verhalen over de Remington gehoord...

en ik probeer ook kleine plukjes te pakken maar dan ben ik echt 4 uur bezig, serieus

18-03-2010, 10:03

Citaat door Mysha:
Ps. ik heb een product van Biosilk bestelt, ik heb zoveeeel goede dingen over dit product gehoord. Dit beschermt je haar ivm het stijlen etc. Is pure zijde zeggen ze.



Helpt het ook je haar makkelijker steil te krijgen??

Pagina's : [1] 2