Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Cake Met Dadels!!!

al_hamka
03-12-2002, 19:08

Vandaag heb ik een cake gemaakt met dadels erin...:hoera: Eigen creatie :D **** het gaat smaken is nog maar de vraag maar jullie horen het nog wel!!!!!! ** SouSou **

SaraZena
03-12-2002, 23:57
is die cake ondertussen al klaar of wat? :D vertel!!!!!

Jehna
04-12-2002, 11:04
En was de cake lekker? wil je hem hier dan neerzetten (het recept)

SaraZena
04-12-2002, 19:18
voedselvergiftiging :confused:

al_hamka
04-12-2002, 21:44

Aaaaah SH*T ahahaha helemaal vergeten om te zeggen hoe dat ie nou was... Nou KORT SAMENGEVAT.. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJKKKKKK :hoera: Het was echt lekker!!!!

tonk
04-12-2002, 22:11
Mogen wij dan het recept? Het klinkt namelijk wel heel erg lekker! Of betekent 'eigen creatie' dat je niet meer zo precies weet wat je gedaan hebt?

al_hamka
04-12-2002, 22:32
Uhh het is een eigen creatie maar ik zal eens effe denken wat ik er allemaal heb ik gedaan :D Ik zal het van de verpakking overschrijven. De cakemeel heb ik van 'O Lacy genomen maar dat kan natuurlijk ook van een ander merk ;) Benodigdheden: Cakevorm van crica 28 cm, 0,5 dl melk, 3 eieren, 200 gram boter, 250 gram cakemeel, 1 zakje vanillesuiker. Bereiding: Klop met de mixer de boter, suiker en vanillesuiker tot een glad mengsel. Klop de eieren er een voor een goed door en blijf daarna nog even doorkloppen. Voeg het cakemeel en de melk in gedeelten toe en mix tot het beslag geheel glad is. Ewa en die dadels heb ik er dus zelf tussengedaan. Het zijn geen gewone dadels maar samengeperste dadels. Ik weet niet of je het kent. Het is zeg maar een blok van een kilo dadels :confused: Maar als je dat niet hebt neem ik aan dat je het ook met gewone dadels kunt doen (gewoon in kleine stukjes doen) Ewa ennuhhh je moet de over verwarmen om 160 graden en hem er 1 uur en 15 minuten erindoen tot het goudbruin is Als er nog vragen zijn hoor ik het wel :goedzo:

al_hamka
04-12-2002, 22:33
Ooww ennuhh ik heb eerst de helft van het beslag in de cake-vorm gedaan, toen de dadels en daarna weer de andere helft van het beslag er overheen gedaan :goedzo: Succes als je er aan gaat beginnen en laat weten hoe dat het smaakte :hoera: ** SouSou **

EMIEN
04-12-2002, 22:38
UIt welk boekje heb je dit????????????????????????????/// :D

al_hamka
04-12-2002, 23:10
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh EIGEN CREATIE (de dadels dan ;)):D Ennuhhh de rest stond op de verpakking :hoera: Hahahahaha neefiiieeeee allez chill verderzz?!?!?! ** SouSou ** :rolleyes:

EMIEN
07-12-2002, 15:48
JA HORRRRRRRRRRRRRRRRR.......

moslima24
16-03-2004, 21:18
heerlijkkkkkkkkkkkk! je kan ook zbieb gebruiken(in plaats van dadels) groetjes MOI :zwaai: