Bekijk volle/desktop versie : als je man vreemd is gegaan



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

17-03-2010, 16:30
hoe kan je hem nog vertrouwen? word er gek van elke sec als hij niet bij me is, wat hij doet met wie.

HOE KAN IK ERACHTER OF HIJ ER ECHT MEE GESTOPT IS??

wil me man niet delen, moet erachter komen. Heb echt de raarste dingen verzonnen om te onderzoeken of hij er echt klaar mee is maar ja, het is ook niet zo moeilijk voor hem want hij werkt 12uurtjes per dag door heel het land met als beroep OPLICHTEN dus tja... praten kan ie ook als de beste

wat hebben jullie allemaal gedaan om erachter te komen of je man/vriend tegen je liegt? welke trucjes kan ik gebruiken? We zijn al een tijdje bezig met proberen kinderen te krijgen, maar wil dit ff op pauze totdat ik het zeker weet!!

17-03-2010, 16:31


Als er geen vertrouwen meer is in jullie relatie zal het geen stand houden.

17-03-2010, 16:33
ja dat gevoel heb ik nu ook
maar wat als hij echt eerlijk is en er klaar mee is en spijt heeft?
ik moet dit weten voordat ik er een einde aanmaak, is niet niks om uit elkaar te gaan

17-03-2010, 16:33
gewoon scheidenn joh

17-03-2010, 16:34


Zonder vertrouwen is er niks. Je had hem NIET moeten vergeven, als je het NIET achter je kan laten.

Je hebt hem vergeven ewa laat hem, je maakt jezelf nu alleen maar gek.
Als hij vreemd gaat kom je er toch achter, waarheid komt altijd naar boven.

17-03-2010, 16:35
fffff bij de gedachte alleen al im loosing my mind :'(

17-03-2010, 16:35
Getrouwd met een illi zeker

17-03-2010, 16:39
ja waarheid komt idd altijd naar boven
maar misschien pas op yauwmill qiyyamah
en ik maak mezelf idd gek ja, maar kan er niks aan doen. Doet gewoon pijn als je iemand je hart, ziel en lichaam hebt toevertrouwd en je komt erachter dat het niet de persoon is wie je dacht dat hij was
elke sec de gedachte wat hij doet als hij niet bij me is en tegelijkertijd elke sec de gedachte wat hij heeft gedaan
word er gek van

17-03-2010, 16:39
neej geen illi

17-03-2010, 16:40
daarom ga gewoon scheiden van deze zemmer en je kan opgelucht adem halen

17-03-2010, 16:42
Is begrijpelijk, maar dan had je er meteen een einde aan moeten maken.
Ik zie geen andere optie.
Je moet geen beslissing nemen in het leven waar je niet mee kan leven.

Ik had het geweten! Je had de eerste x al duidelijk moeten zijn!

17-03-2010, 16:45
je hebt gelijk wollah, kan k eindelijk weer normaal me hoofd gebruiken en heb k niet gevoel dat k gek word
alleen ik kan me het niet voorstellen een leven zonder hem fff
heb jij ooit iemand verlaten van wie je zooveel houdt

17-03-2010, 16:48


ja tuurlijk zo vaak als ik van iemand hou en die homo flikt iets, gevoelens veranderen gelijk in haat, ik ga mezelf niet ongelukkig maken door een homo en ik wil je niet opstoken of zo, maar jij hebt ook recht op je geluk s

17-03-2010, 16:52

Citaat door Patience:
Is begrijpelijk, maar dan had je er meteen een einde aan moeten maken.
Ik zie geen andere optie.
Je moet geen beslissing nemen in het leven waar je niet mee kan leven.

Ik had het geweten! Je had de eerste x al duidelijk moeten zijn!


ja maar als ik nou zelf zwak ben om zonder hem verder te gaan
als hij me hart nog heeft hoe moet k verder gaan
hij bleef me smeken huilend alles, spijt etc
maar nu merk ik weer kleine leugentjes, ik weet dat dat in hem zit (die leugentjes)maar ben gewoon bang dat hij weer zoiets doet.. ik wil het gewoon weten voordat ik er n einde aanmaak
ben in de war

17-03-2010, 16:52
meisje meisje toch! Ik zou hem allang jumpo gegeven hebben! Als hij vreemd gaat, ik vergeef het hem en ik kan het maar niet vergeten het vreet bij mij van binnen. Zet ik alles stop. Ik ga alleen hem en mezelf moe maken voor niks.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7