Bekijk volle/desktop versie : Hoe is de contact tussen jou en je medestudenten



17-03-2010, 15:33
Vertel het hier leuk om te lezen

17-03-2010, 15:45


Gewoon altijd lachen maar werk met 1 persoon altijd serieus..

17-03-2010, 15:57

Citaat door Mr_Vegas:
Gewoon altijd lachen maar werk met 1 persoon altijd serieus..


Ik werk ook alleen met 1 persoon seriues de rest speelt alleen

17-03-2010, 15:59

Citaat door mirikan:
Ik werk ook alleen met 1 persoon seriues de rest speelt alleen


haha het is niet zo dat ze spelen maar meer van ' hoef niet iedereen goed te kennen '

18-03-2010, 19:09


nou bij mij is het helemaal niet spelen. Ik ben de enige in de klas die marokaanse ben de rest alleen hollanders. Dus ben helemaal alleen en het valt tegen!!!!!!!!!!!!!!!

Die hollanders willen alleen voor zichzelf

18-03-2010, 21:33

Citaat door ibtissam2009:
nou bij mij is het helemaal niet spelen. Ik ben de enige in de klas die marokaanse ben de rest alleen hollanders. Dus ben helemaal alleen en het valt tegen!!!!!!!!!!!!!!!

Die hollanders willen alleen voor zichzelf


Dat is wel wat minder. Maar je moet juist niet in negatieve zin denken dat je de enige Marokkaanse bent. Anders zonder jij je straks nog van de rest af.

Gewoon lachen met die Hollanders, niets van aantrekken joh. Je komt uiteindelijk toch voor je diploma.

18-03-2010, 21:36
Ken ze niet..

18-03-2010, 22:24

Citaat door ibtissam2009:
nou bij mij is het helemaal niet spelen. Ik ben de enige in de klas die marokaanse ben de rest alleen hollanders. Dus ben helemaal alleen en het valt tegen!!!!!!!!!!!!!!!

Die hollanders willen alleen voor zichzelf
Ik ben enigste marokkaanse tussen alle belgen Maar ben t al gewoon Contact verloopt wel goed. Is natuurlijk wel anders, dan omgeven worden door mensen van je eigen ras, maar alles went met de tijd..

18-03-2010, 23:38
Redelijk goed met sommigen, doen regelmatig leuke dingen, en leer ookwel nieuwe mensen kennen, net nog nowruz gevierd en leuke mensen beter leren kennen die je normaal ziet rondlopen maar niet de kans krijgt om ze op een andere manier beter te spreken.

19-03-2010, 14:00
Contact met medestudenten is heel leuk! Wij hebben een groepje met marokanen turken bosnieers nederlanders en molukkers. Heel leuk groepje we motiveren en helpen elkaar altijd! Daarnaast doen we soms met z n allen leuke dingen.

19-03-2010, 14:34

Citaat door YedjiesOumazigh:
heb je newroz gevierd met koerden
lijkt me leuk om een keer mee te maken
andere culturen enz.


Hmm niet zozeer met 1 groep. Van alle afkomsten waren er wel. Maar was vooral georganiseerd door een studievereniging en wat Iraniërs, maar er was ook wel en Iraanse koerd en een irakese koerd voor zover ik weet en ook wat choobi gedaan