Bekijk volle/desktop versie : stel nou



Pagina's : [1] 2

17-03-2010, 12:41
dat je hier op M.nl iemand kent met wie je altijd wel geinig kunt kletsen in topics, met wie je weleens leuke pm's hebt uitgewisseld enz.

je weet voor de rest niks van diegene behalve dat je met haar kunt lachen, je weet diegene haar nickname, voor de rest niet veel.
dan besluit je: die mag ik wel!

wat doe je wanneer je erachter komt dat diegene in real-life iemand is waar je een gruwelijke hekel aan hebt

17-03-2010, 12:48


dat zou echt erg zijn

17-03-2010, 12:50
is deze topic niet eerder geopend ?

17-03-2010, 12:51

Citaat door greeneyedbeauty:
is deze topic niet eerder geopend ?


geen idee!
ik moest er aan denken en vroeg het me af.. zou best kunnen dat er meer met die gedachte lopen

17-03-2010, 12:52



Citaat door Tha3ewasht:
dat je hier op M.nl iemand kent met wie je altijd wel geinig kunt kletsen in topics, met wie je weleens leuke pm's hebt uitgewisseld enz.

je weet voor de rest niks van diegene behalve dat je met haar kunt lachen, je weet diegene haar nickname, voor de rest niet veel.
dan besluit je: die mag ik wel!

wat doe je wanneer je erachter komt dat diegene in real-life iemand is waar je een gruwelijke hekel aan hebt




Ik denk sowieso dat veel zich anders voor doen hier op m.nl dan ze in werkelijkheid zijn.

17-03-2010, 12:53

Citaat door Tha3ewasht:
geen idee!
ik moest er aan denken en vroeg het me af.. zou best kunnen dat er meer met die gedachte lopen



nee nee, het was ook echt met exact dezelfde tekst..

17-03-2010, 12:55

Citaat door Mayday09:
Ik denk sowieso dat veel zich anders voor doen hier op m.nl dan ze in werkelijkheid zijn.


daar ben ik zeker van!

17-03-2010, 12:55

Citaat door greeneyedbeauty:
nee nee, het was ook echt met exact dezelfde tekst..


exact dezelfde tekst lijkt me vreemd aangezien ik het ter plekke tijdens het denken typte..
waar staat die dan?

17-03-2010, 15:43

Citaat door Tha3ewasht:
dat je hier op M.nl iemand kent met wie je altijd wel geinig kunt kletsen in topics, met wie je weleens leuke pm's hebt uitgewisseld enz.

je weet voor de rest niks van diegene behalve dat je met haar kunt lachen, je weet diegene haar nickname, voor de rest niet veel.
dan besluit je: die mag ik wel!

wat doe je wanneer je erachter komt dat diegene in real-life iemand is waar je een gruwelijke hekel aan hebt


Dat is echt hilarisch
Achjah, mensen hebben toch meerdere kanten..al mogen mensen mij viruteel niet zo snel, maar persoonlijk weer wel. Ik kan denk ik heel "emotieloos" typen

17-03-2010, 15:44
De kans is wel heel klein.

17-03-2010, 15:50

Ik zou er wel om kunnen lachen, en gwn met haar bijven omgaan. Maybe heb je dan te snel geoordeelt en valt ze best wel mee.

17-03-2010, 15:54
Dat zou wat zijn!

17-03-2010, 15:54


ik zou wel ff schrikken

17-03-2010, 16:05

Citaat door Tha3ewasht:
dat je hier op M.nl iemand kent met wie je altijd wel geinig kunt kletsen in topics, met wie je weleens leuke pm's hebt uitgewisseld enz.

je weet voor de rest niks van diegene behalve dat je met haar kunt lachen, je weet diegene haar nickname, voor de rest niet veel.
dan besluit je: die mag ik wel!

wat doe je wanneer je erachter komt dat diegene in real-life iemand is waar je een gruwelijke hekel aan hebt




Zo raar is dat toch niet? Ik bedoel ook de mensen die je in real life kent, daar ben je het toch ook niet altijd op alle punten mee eens? Er zijn altijd wel bepaalde punten waarin je dan als water en vuur bent. En dat je een gruwelijke hekel aan iemand hebt in real life, is toch veelal om iets wat diegene doet danwel zegt/denkt?

18-03-2010, 15:26

Citaat door maaltje:
Zo raar is dat toch niet? Ik bedoel ook de mensen die je in real life kent, daar ben je het toch ook niet altijd op alle punten mee eens? Er zijn altijd wel bepaalde punten waarin je dan als water en vuur bent. En dat je een gruwelijke hekel aan iemand hebt in real life, is toch veelal om iets wat diegene doet danwel zegt/denkt?


het gaat er om dat je het in real life niet met iemand kunt vinden en online wel. wat doe jij als je erachter komt wie het is?

dat je het zowel online als in real life niet altijd met iemand eens hoeft te zijn is algemeen bekend en logisch..

een hekel aan iemand hebben ligt wel anders dat het niet eens zijn.
het gaat niet alleen om wat iemand zegt en denkt.

Pagina's : [1] 2