Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jouw man doen als jij onvruchtbaar zou zijn?



Pagina's : [1] 2 3 4

17-03-2010, 11:31
Ik denk dat een Marokkaanse man meteen zou hertrouwen als zijn vrouw onvruchtbaar zou zijn. Andersom blijven de vrouwen hun man wel trouw. Best krom eigenlijk..

17-03-2010, 11:42


ja hea raar is dat .sommige mannen lah ihdie houm ou saffi

17-03-2010, 11:45
Ik heb het m een keer gevraagd,hij zij ik zou bij je blijven,ik zei ben je gek adombo,ik zou scheiden en hertrouwen,kinderen zijn gewoon een verrijking in het leven.

17-03-2010, 11:46
Nou ja, ik vind het eigenlijk niet zo raar. Ik weet ook niet of ik bij mijn partner zou blijven als hij ontvruchtbaar zou zijn. Wil toch heel graag moeder worden. En een partner kun je inwisselen, een kind niet..;-)

17-03-2010, 11:46


Me man is geen kindjesgek. Hij heeft mij helemaal overhaalt naar het luxe leventje met zijn 2-en, kids komen wel ooit, inchallah.

Scheiden neemt hij echt niet in ze mond, weet ik zkr.

Andersom zou ik het ook niet erg vinden.

17-03-2010, 11:47

Citaat door chadia79:
Ik heb het m een keer gevraagd,hij zij ik zou bij je blijven,ik zei ben je gek adombo,ik zou scheiden en hertrouwen,kinderen zijn gewoon een verrijking in het leven.


Een man die dat zegt, is gewoon een grote leugenaar. Geloof me, hij zal de volgende dag al op zoek gaan naar een andere vrouw..

17-03-2010, 11:47

Citaat door Morrocan_sugar:
Ik denk dat een Marokkaanse man meteen zou hertrouwen als zijn vrouw onvruchtbaar zou zijn. Andersom blijven de vrouwen hun man wel trouw. Best krom eigenlijk..



Omdat de vrouwen koeien zijn en ze hun mans voeten kussen terwijl hij rustiggggggggg een andere koe zoekt om te bevruchten. Ik zou hem ook vervangen.

17-03-2010, 11:49

Citaat door Samples:
Me man is geen kindjesgek. Hij heeft mij helemaal overhaalt naar het luxe leventje met zijn 2-en, kids komen wel ooit, inchallah.

Scheiden neemt hij echt niet in ze mond, weet ik zkr.

Andersom zou ik het ook niet erg vinden.


Sorry, ik vind dat heel dom. Straks kom je in de overgang en verlaat hij je om met een jongere vrouw wel kinderen te krijgen. Leuk voor jou als je dan oud en eenzaam achterblijft. Dus ga gewoon aan de kinderen meid!

17-03-2010, 11:52

Citaat door Morrocan_sugar:
Sorry, ik vind dat heel dom. Straks kom je in de overgang en verlaat hij je om met een jongere vrouw wel kinderen te krijgen. Leuk voor jou als je dan oud en eenzaam achterblijft. Dus ga gewoon aan de kinderen meid!



Ik wil voorlopig nog lang geen kinderen. Mischien wel helemaal niet.
Als het komt , komt het, komt het niet, dan niet.
Denk je nou echt dat ik me om dit soort dingen druk maak

Ik zit nergens mee wil hij ervandoor met een ander, Allah ie 3awen

Of ik nou 30 of 40 ben ik heb hem niet nodig.

17-03-2010, 11:54

Citaat door Samples:

Ik wil voorlopig nog lang geen kinderen. Mischien wel helemaal niet.
Als het komt , komt het, komt het niet, dan niet.
Denk je nou echt dat ik me om dit soort dingen druk maak

Ik zit nergens mee wil hij ervandoor met een ander, Allah ie 3awen

Of ik nou 30 of 40 ben ik heb hem niet nodig.


17-03-2010, 11:55
ik ben gek op kinderen, hij net zo dus die hoop ik zeker te krijgen Insha'Allah.. Is ons dat niet gegunt, dan weet ik niet wat we zouden doen..
Allahoe a3lam, ik hoop het niet mee te maken

17-03-2010, 11:57

Citaat door Tha3ewasht:
ik ben gek op kinderen, hij net zo dus die hoop ik zeker te krijgen Insha'Allah.. Is ons dat niet gegunt, dan weet ik niet wat we zouden doen..
Allahoe a3lam, ik hoop het niet mee te maken



Wat is er mis met adopteren? Ik zou echt wel een kindje uit Marokko willen. Of ik ze van allah krijg of niet, adopteren is een grote ager en je ''red'' een leven.

17-03-2010, 11:58


zou het niet weten, nooit gevraagd..

wil het ook niet vragen omdat het gewoon moeilijk is om hier antwoord op te geven..

stel als ik het nu vraag dan kan hij wel zeggen natuurlijk niet, maar wanneer het ook daadwerkelijk het geval is, en dat het gemis naar kindjes gewoon te groot word dat hij dat dan wel doet.

sommige vragen kan je pas goed beantwoorden wanneer je ook echt in die bepaalde situatie verkeerd.

17-03-2010, 11:59

Citaat door Isha_2:
Wat is er mis met adopteren? Ik zou echt wel een kindje uit Marokko willen. Of ik ze van allah krijg of niet, adopteren is een grote ager en je ''red'' een leven.


Ik heb niet gezegd dat er iets mis is met adopteren toch?

het is een optie, maar dat ik er geen probleem mee heb zegt nog niet dat hij er ook zo over denkt. Heb het daar niet echt over gehad. Niet iedereen staat te springen om een kind te adopteren. ik persoonlijk zou dat zeker wel willen/kunnen mits ik zekerheid heb dat het kind niet bij me wordt weggehaald op latere leeftijd.

17-03-2010, 12:00
Ewa saffi waarom moet je zoiets aan je man gaan vragen?

Als je een standvastig huwelijk hebt ga je niet stil staan bij tegenslagen in je huwelijk. Je bent er blind voor elkaar. Je gaat je niet van tevoren afvragen, stel dat?
Als ik van me man zo een vraag krijg, dan zou dat onzeker op mij overkomen, alsof hij niet zkr is van mijn liefde voor hem.

Pagina's : [1] 2 3 4