Bekijk volle/desktop versie : Ik moet vanavond en wss de rest van de week mijn kamer delen..



Pagina's : [1] 2

16-03-2010, 21:47
[ Met mijn broertje.

Im like: OMG.



Ik heb nog nooit mn kamer gedeeld met iemand..
Heb altijd alleen geslapen.
En nu moet ik m delen met dat irritante rotjoch.
Life s a bitch. ]

16-03-2010, 21:50



Citaat door okeoke:
Why?

Om persoonlijke redenen komt hij deze week bij ons logeren, mss blijft hij hier wel wonen. Wtf, daar gaat mijn privacy.

16-03-2010, 21:51

Citaat door Marokkaantje001:
Om persoonlijke redenen komt hij deze week bij ons logeren, mss blijft hij hier wel wonen. Wtf, daar gaat mijn privacy.



Arm kind,

16-03-2010, 21:52
Meisje en jongen op 1 kamer? vinden je ouders dit oke zo? hoe oud zijn jullie? is er geen andere kamer in huis voor hem of de bank?

16-03-2010, 21:53


Jouw week zal wat worden

16-03-2010, 21:54

Citaat door Sharifa__:
Meisje en jongen op 1 kamer? vinden je ouders dit oke zo? hoe oud zijn jullie? is er geen andere kamer in huis voor hem of de bank?



16-03-2010, 21:56

Citaat door okeoke:
Arm kind,


Citaat door Sharia:
Erg.

Ja man. Te erg.

Citaat door Sharifa__:
Meisje en jongen op 1 kamer? vinden je ouders dit oke zo? hoe oud zijn jullie? is er geen andere kamer in huis voor hem of de bank?
Jezus, doe normaal. Het is mijn broertje, niet mijn vriendje.
Ik weet niet wat voor incest praktijken er bij jou gebeuren. Maar dit is helemaal halal hoor.
Ik verschil vijf jaar met m.

Citaat door eafas:
Jouw week zal wat worden

En hoe.

16-03-2010, 21:58
Ik begrijp je.

16-03-2010, 21:58

Citaat door Sharifa__:
Meisje en jongen op 1 kamer? vinden je ouders dit oke zo? hoe oud zijn jullie? is er geen andere kamer in huis voor hem of de bank?

Ketel

16-03-2010, 21:59

Citaat door Roosjew.:
Ik begrijp je.

Slaap je met je broertje op een kamer? Life is hard.

16-03-2010, 22:02

Citaat door Marokkaantje001:
Slaap je met je broertje op een kamer? Life is hard.

Nee, vandaag wel. [Hij is zijn kamer opnieuw aan het richten]

16-03-2010, 22:04

Citaat door Marokkaantje001:

Jezus, doe normaal. Het is mijn broertje, niet mijn vriendje.
Ik weet niet wat voor incest praktijken er bij jou gebeuren. Maar dit is helemaal halal hoor. Ik verschil vijf jaar met m.



incestpraktijken...

Nee meid, ondanks dat je broer/zus bent.... het is niet verantwoord... jullie gaan je moeten uitkleden om te slapen etc.... dat gaat echt niet ook al ben jij ouder. Het is islamitisch echt niet verantwoord. Je broertje woont al op zichzelf, dus is ook echt geen klein kind meer. Jullie hebben privacy nodig...

16-03-2010, 22:06



Citaat door Sharifa__:
incestpraktijken...

Nee meid, ondanks dat je broer/zus bent.... het is niet verantwoord... jullie gaan je moeten uitkleden om te slapen etc.... dat gaat echt niet ook al ben jij ouder. Het is islamitisch echt niet verantwoord. Je broertje woont al op zichzelf, dus is ook echt geen klein kind meer. Jullie hebben privacy nodig...

Ze kunnen toch alles in de douche ofzo doen, en alleen slapen in die kamer. Zo een ramp is het niet.

16-03-2010, 22:07

Citaat door FENOMENAAL.:
Ze kunnen toch alles in de douche ofzo doen, en alleen slapen in die kamer. Zo een ramp is het niet.


Jij suggereert dat het een ramp is... ik geef enkel aan dat het niet verantwoord is, maar blijkbaar deel ik deze mening alleen

16-03-2010, 22:08

Citaat door Roosjew.:
Nee, vandaag wel. [Hij is zijn kamer opnieuw aan het richten]
Zo erg man.
Maar zie mn andere topic. Het valt wel mee.

Citaat door Sharifa__:
incestpraktijken...

Nee meid, ondanks dat je broer/zus bent.... het is niet verantwoord... jullie gaan je moeten uitkleden om te slapen etc.... dat gaat echt niet ook al ben jij ouder. Het is islamitisch echt niet verantwoord. Je broertje woont al op zichzelf, dus is ook echt geen klein kind meer. Jullie hebben privacy nodig...



Mijn broertje is 14 jaar, a3badlah.

Trouwens, omkleden doen we sowieso niet samen. Boeiend, ik loop wel vaker halfnaakt door het huis. Is me broertje.

Pagina's : [1] 2