Bekijk volle/desktop versie : ze gaat eraan, die ayaan



Pagina's : [1] 2

06-07-2004, 00:17
met woorden dan



hirshi ali, lkaat die vrouw maar komen
uit haar gekke dromen
haar nachtmerrie van allochtonen
want aan deze dis kan ze niet ontkomen
kzal met haar de vloer aanvegen
ze zal geen kant meer kunnen bewegen.
voor ons, insha allah de grote zege

denk je werkelijk iets te bereiken
door maar te blijen zeiken
hameren en dreinen
en blijven vragen; de kleren van onze lijven
of die moslim school dan toch echt wel mag blijven
waar resultaat word behaald in het nederlands schrijven
alles onderwerpen aan jou eigen keurslijven?

wanneer ik dan boos ben en je voor gek wil verklaren
moet ik dan gaan zitten op de blaren?
mijn vrouw straks geen hijab meer mag dragen,
moeten we dat maar verdragen?
ok, we mogen dan ook wel geen keppel op of kruisje hangen
hoe dan ook, een hijab is niet te vervangen!
een allochtonen stop,
een moskee met ketting erop,
geen minaret bouwen in rotterdam
voel mijn handen! ze worden klam
daar komt hirschi ayaan weer met een nieuw plan


integratie ofpolarisatie?
inburgering of vermurwing?
aanpassen of opkrassen?
assimuleren of remigreren?
geen bezwaar dit te eisen na 30 of veertyig jaar...........

voel de teleurstelling van de multikulti
heb nu bijna geen gedulti
want moet men zo blij zijn de schuld te blijven steken
op de moslim of zijn imam's preken?
het "afschuif systeem" zullen we ooit nog wel eens wreken
en dan is het allemaal bekeken
welliswaar dan wel wat laat
maar had dan niet appels met peren vergeleken
die ene terrorist met die jongen in de straat
al had ie dan een lange baard
is dat dan zo erg veel bezwaard?
of ben je bang voor het grote zwaard?
het hangt in ieder geval boven je hoofd!

en of je het al dan niet geloofd
het is ons moslims allemaal beloofd
een stapje terug lijkt ons dus wel op zijn plaats
want met opgeven is bij ons geen plaats

niet een allochtoon mijn hirshi ayaan,
schreef deze text, of rare, gekke marokkaan
maar een ras echte kaas, zo uit het vuistje
ik wou je nog vragen: wanneer verhuis je?
deze blauwe ogen hebben van jou nu wel genoeg gezien
weet ook dat deze kass ALLAH dien

06-07-2004, 00:26



Citaat:
Origineel gepost door Maslov
Nog een korte tijd, en de jongens die dit produceren krijgen grote problemen, en dit is een understatement!
Gaat het metje, of benje weer zo een gefrustreerde mannetje die zijn woordje hier kwijt wil.
Nou doe ergens anders wilje .......

06-07-2004, 00:32

Citaat:
Origineel gepost door Maslov
Nee hoor, let op mijn woorden, dit soort jongens krijgen het heel moeilijk!
De jongens hebben het al moeilijk, maar moeilijk in de zin wat jij bedoelt denk ik niet.
We hebben hier Vrijheid van meningsuiting, hirsi doet het dezelfde en niemand die haar berperkingen oplegt.

06-07-2004, 00:36

Citaat:
Origineel gepost door Rifo79
De jongens hebben het al moeilijk, maar moeilijk in de zin wat jij bedoelt denk ik niet.
We kennen hier een mening van vrijheiduiting, hirsi doet het dezelfde.
Als ze zo graag de wereld wil verbeteren moet ze dat doen waar ze vandaan komt. Ik zit sowieso niet te wachten op politici die alleen maar met minderheden bezig zijn.

06-07-2004, 00:43



Citaat:
Origineel gepost door Junkie
Als ze zo graag de wereld wil verbeteren moet ze dat doen waar ze vandaan komt. Ik zit sowieso niet te wachten op politici die alleen maar met minderheden bezig zijn.
Ja maar daar valt niets tehalen, en trouwens alsje hier toch de mensen vindt die voor haar leugens betalen, waarom zou ze nog iets voor eigen land doen.
we hebben het hier over hirsi ali.

06-07-2004, 09:33

Citaat:
Origineel gepost door Mangin
Ik heb h.a. anders nog niemand met de dood horen bedreigen. Het is weer eens een typisch voorbeeld van moslims die niet goed met vrijheid om kunnen gaan.

Ja je hebt de vrijheid om je mening te geven, maar niet de vrijheid om mensen met de dood te bedreigen. Stelletje zultkoppen.
Maar je bedoelt toch niet dat ABD in zijn tekst ook te ver gaat?

06-07-2004, 09:40

Citaat:
Origineel gepost door Mangin
Ik heb h.a. anders nog niemand met de dood horen bedreigen. Het is weer eens een typisch voorbeeld van moslims die niet goed met vrijheid om kunnen gaan.

Ja je hebt de vrijheid om je mening te geven, maar niet de vrijheid om mensen met de dood te bedreigen. Stelletje zultkoppen.
Ook heb je de vrijheid om je godsdienst te belijden, mevrouw Hirsi Ali wil mensen daarin beperken, sterker nog zij wil dat het praktiseren van de Islam verboden wordt, zij vormt dus net zo goed een bedreiging.

06-07-2004, 09:42

Citaat:
Origineel gepost door appie666
Ook heb je de vrijheid om je godsdienst te belijden, mevrouw Hirsi Ali wil mensen daarin beperken, sterker nog zij wil dat het praktiseren van de Islam verboden wordt, zij vormt dus net zo goed een bedreiging.
Dat is nog steeds niet een persoonlijke doodsbedreiging

06-07-2004, 09:45

Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Dat is nog steeds niet een persoonlijke doodsbedreiging
Die diss van Dhc was helemaal niet persoonlijk in mijn ogen.
Hij zou pas persoonlijk zijn als ze Ayaan hadden gebelt of een brief hadden verstuurd.
Dit was gewoon een nummer die ze thuis hebben opgenomen en beluisterd, in privesfeer dus, en dat is niet strafbaar, en zover ik weet hebben zij het nummer niet op internet gezet.

06-07-2004, 09:46

Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Dat is nog steeds niet een persoonlijke doodsbedreiging
Heb je ergens gelezen dat ik beweer dat dat een doodsbedreiging is dan?

06-07-2004, 09:48

Citaat:
Origineel gepost door RIZZO
Maslov is een joodse achternaam! Maslov, klinkt net zoals Cohen, Freudberg en Bloomberg! Een Marokaanse jood ben je dus?! Afkomstig uit Fes of niet? Ga je aanmelden bij http://www.ik ben een jood.isr
On topic graag........

06-07-2004, 11:13

Citaat:
Origineel gepost door RIZZO
Effe voor de duidelijkheid, ik zit hier toch niet op http://www. gay.nl , maar toch gewoon op marokko.nl? Heb namelijk het gevoel dat ik hier alleen de meningen van swimpies teruglees!! Die artikels en die regeltjes hebben de joden ingevoerd om hunzelf te beschermen!! Wie beschermd ons?? Niemand, dus je moet je mannetje staan!! Dat Zwarte lijk, associeert haar voor ons onbegrijpbare cultuur met de Islam en dat mag niet gebeuren! Ik ken geen Marokaans meisje, waarvan haar kittelaar is weggesneden! Jullie wel? Vrijheid van meningsuitting en als je niet kan leven met een bepaalde groep, volk dan mag dat best gezegd worden! Of ben ik verplicht bevriend te zijn met een jood of surinamer?!
Verder alles goed daar in loosdrecht, .... .... Volgens mij zit er bij jouw een behoorlijk steekje los, jij met het gezever over homo's en joden..... Jij vuile kut-marokkaan

06-07-2004, 11:32



Citaat:
Origineel gepost door ROCCO23
Rizzo zijn mening, niet geaccepteerd? Waarom eigenlijk? Tegen de windrichting in? Als hij nou jullie straatje schoonveegt, wordt hij dan wel geaccepteerd? Mensen, ik luister nooit naar onzin muziek, maar DHC raakt me wel super erg! Het zijn jongens die niets meer dan de waarheid zeggen, alleen hebben zijn een andere manier van taalgebruik! Moeten wij toch respecteren of niet? Misschien vergist rizzo zich in het feit, dat niet alle Marokkies Islamitisch ingesteld zijn ofwel niet de Islam hebben gemoderniseerd! Rizzo er zijn zelfs moslims die een homomoskee willen hebben De Islam van tegenwoordig, zelfs een homo noemt zich moslim
Ik heb geen problemen met zijn mening, wel de mannier waarom hij zijn mening naar voren brengt.
En verder zijn de bijdrages van Rizzo niet echt on-topic, het gaat hier namelijk helemaal niet over joden en homo's.

het gaat hier over een rap en over politie, hirsi in het bijzonder.

Ik vindt die DHC rap ook te vergaan, maar ik leuk mijn mening toch ook niet op met termen als "Die xxx-marokkanen of xxxxxxx-moslims".
Of wil je soms beweren dat Rizzo de termen joden en homo's hier op positieve wijze heeft gebruikt....

Pleurt op jij moslim

06-07-2004, 11:37

Citaat:
Origineel gepost door ROCCO23
Marokkies, maak je al gek met een brok hasj en een xxxxx, laat staan met een paar miljoen! Heb jij trots en eergevoel of hang jij ook graag in de reguliere?
Hoezo ook, kom jij daar dan ook regelmatig

06-07-2004, 11:52
vond het wel een goed stukje...

Pagina's : [1] 2